تجهیزات پزشکی توانی نو (https://tavanino.com/)شامل لیست کاملی از انواع دستگاه‌ها و لوازم پزشکی بالاخص لوازم پزشکی مورد نیاز در هر خانه است. امروزه به دلیل تغییر شیوه زندگی، عادت‌های ناسالم غذایی و بی‌توجهی به ورزش بیماری‌‌هایی زیادی از قبیل فشارخون، دیابت، چاقی و نارسایی‌های قلبی رایج شده است. برخی از این بیماری‌ها ذاتاً بسیار خطرناک است و ممکن است منجر به فوت شخص شوند؛ اما اگر به موقع به آن‌ها رسیدگی شود، قابل کنترل هستند.

برای کنترل برخی بیماری‌ها از جمله قند خون، فشار خون و ... می‌بایست وضعیت بیمار به طور منظم چک شود و برای چک کردن علائم حیاتی و وضعیت بیمار به لوازم و تجهیزات پزشکی خاصی نیاز خواهد بود. در این مقاله به معرفی لوازم و تجهیزات پزشکی توانی نو که در لیست لوازم پزشکی پرکاربرد قرار دارند، خواهیم پرداخت. همچنین درباره قیمت و خرید لوازم پزشکی پرکاربرد و نحوه کار با این دستگاه‌ها نیز مطالبی را بیان کرده‌ایم.

تجهیزات پزشکی توانی نو : خرید انواع تجهیزات پزشکی

لیست لوازم پزشکی پرکاربرد و مورد نیاز در هر خانه

خرید تجهیزات پزشکی پرکاربرد و نگهداری آن‌ها در خانه به شما کمک می‌کند که در لحظه بتوانید وضعیت اولیه بیمار را بررسی کنید و در صورت نیاز، اقدامات بیشتر را برای او انجام دهید. در ادامه این مقاله دستگاه‌ها و لوازم پزشکی که حضور آن‌ها در هر خانه‌ای ضروری است را به طور کامل معرفی کرده‌ایم.

دستگاه فشار خون

فشار سنج یا دستگاه فشار خون از لوازم پزشکی و پرکابردی در هر خانه که از طریق تجهیزات پزشکی توانی نو می‌توانید خریداری کنید،برای مشهاده قیمت و خرید دستگاه فشار خون دیجیتالی و فشار سنج عقربه ای از  اینجا اقدام کنید. افزایش و کاهش فشار خون برای تمامی افراد پیش می‌آید و ربطی به سن ندارد. اما این عارضه در افراد سن بالا، بیماران و خانم‌های باردار بیشتر دیده می‌شود. بی‌توجهی به فشار خون فاجعه‌بار است و ممکن است خدای نکرده منجر به فوت بیمار شود.

دستگاه فشار خون : خرید دستگاه فشار خون دیجیتالی و عقربه ای از تجهیزات پزشکی توانی نو

با خرید دستگاه فشار خون و نگهداری آن در خانه این فرصت را دارید تا در هر ساعت از شبانه‌روز میزان فشار خون خود و سایر اعضای خانواده‌تان را چِک کنید. برای پایین آمدن فشار خون یا بالا رفتن آن درمان‌های ساده‌ای وجود دارد. البته کسانی که شدت این بیماری در آن‌ها زیاد است، باید توسط پزشک ویزیت شوند و داروهایی که برایشان تجویز شده را در ساعات مقرر مصرف کنند.

ترازو وزن کشی

انواع ترازو دیجیتالی و ترازو عقربه ای دقیق با قیمت ارزان از توانی نو به صورت اینترنتی قابل خریداری است. فرقی ندارد چاق باشید یا لاغر، حتی تناسب اندام داشته باشید. در هر صورت داشتن یک ترازو وزن کشی شما را به‌طور مستمر از وزن‌تان مطلع می‌کند. این مورد برای افراد چاق و دارای اضافه وزن اهمیت بیشتری دارد. خصوصاً اگر قصد دارند با یک رژیم غذایی مناسب به وزن ایده‌آل برسند؛ بنابراین با وجود یک ترازو روزانه از تغییرات وزنی خود آگاه خواهند بود.

اضافه وزن در بیماران دیابتی و بیمارانی که دچار عدم تعادل هورمونی و مشکلات فشار خون هستند، شایع است. این افزایش ناگهانی وزن بسیار ناخوشایند است؛ اما با وجود یک ترازو وزن کشی و آگاهی مستمر از وضعیت وزن خود به‌راحتی می‌توانند آن را کنترل کنند.

ترازوهای وزن کشی در مدل‌های آنالوگ و دیجیتالی تولید می‌‌شوند. مدل‌های دیجیتالی جدیدترند؛ اما هنوز هم برخی از افراد از مدل‌های آنالوگ استفاده می‌کنند. در هر صورت این وسیله در طرح‌ها و اندازه‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود مورد مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

برخی از مدل‌های ترازو وزن کشی قابلیت اندازه‌گیری قد و وزن را با هم دارند و به نوعی پکیج کامل‌تری نسبت به ترازو ساده ارائه می‌دهند. مدل‌های ترازو قد و وزن کشی خصوصاً برای کسانی که فرزند کوچک دارند بسیار کارآمد است. در این صورت می‌توانند به‌طور مستمر از وضعیت قد و وزن کودکان خود با خبر شوند.

 دستگاه تست قند خون

یکی دیگر از لوازم پزشکی پرکاربرد و مورد نیاز هر خانه‌ای دستگاه قند خون است. این دستگاه که گلوکومتر نیز نامیده می‌شود، اندازه و حجم کوچکی دارد؛ بنابراین حمل و نگهداری آن بسیار آسان است. نحوه کار با دستگاه قند خون نیز دشوار نیست و به تخصص و مهارت چندانی نیاز ندارد. البته کسی که با این دستگاه کار می‌کند، حتما باید مراحل کار با آن را بداند. به طور کلی کافیست یک قطره خون که معمولاً از نوک انگشتان گرفته می‌شود را روی دستگاه قرار دهید و سپس نتیجه را از روی دستگاه بخوانید.

دستگاه تست قند خون : خرید دستگاه قند خون دقیق از توانی نو

خرید دستگاه قند خون برای کسانی که خودشان یا عضوی از خانواده آن‌ها به بیماری دیابت مبتلا هستند، ضروری است. برای خرید این دستگاه نیز می‌توانید به سایت فروش لوازم پزشکی یا داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی و پزشکی مراجعه کنید.

تب سنج یا دماسنج

به‌منظور اندازه‌گیری درجه حرارت بدن باید از تب سنج استفاده کنید. تب سنج، وسیله خیلی ساده است و حجم بسیار کمی دارد. تب سنج را می‌توانید حتی در کیف‌تان یا در داخل جعبه کمک‌های اولیه قرار دهید. کار با این وسیله بسیار راحت است.

وجود عفونت در بدن خصوصاً در فصول سرد سال بسیار دردآور است و ممکن است به بروز بیماری‌های خطرناکی منجر شود. بالا رفتن دمای بدن یکی از علائم عفونت است؛ بنابراین همواره باید میزان تب یا درجه حرارت بدن را اندازه‌گیری کنید و اگر از حد معمول بالاتر بود، حتما به پزشک مراجعه کنید.

جعبه کمک‌های اولیه

انواع جعبه کمک‌های اولیه و کیف کمک های اولیه https://tavanino.com/search-products/category-First-aid-kit در توانی نو موجود و قابل خریداری است. شاید در ظاهر یک جعبه ساده حاوی الکل، پد، پماد سوختگی و چند قلم دیگر باشد؛ اما همین جعبه ساده در بیشتر مواقع جان انسان‌های زیادی را نجات داده است. حضور این جعبه نه فقط در منازل، بلکه در هر مکان دیگری از قبیل ادارات، ارگان‌ها و بالاخص مدارس ضروری است. جعبه کمک‌های اولیه یکی از لوازمی است که به همراه داشتن آن حتی در هنگام کوهنوردی، مسافرت و پیک ‌نیک نیز لازم و ضروری محسوب می‌شود.

برای خرید جعبه کمک‌های اولیه می‌توانید به سایت فروش تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید و یک جعبه کامل تحویل بگیرید. البته خودتان هم می‌توانید اقلام ضروری برای این جعبه را به صورت تکی خریداری کنید. در این صورت باید راجع به محتویات جعبه کمک‌های اولیه اطلاعات داشته باشید.  

جعبه کمک‌های اولیه شامل چه چیزهایی است؟

  • الکل سفید
  • محلول بتادین و سرم ضدعفونی‌کننده
  • پنبه
  • گاز استریل
  • باند
  • محلول آمونیاک
  • ترمومتر
  • قیچی و پنس
  • پماد جنتامایسیسن و پماد تتراسایکلین
  • کیسه آب گرم
  • کیف یخ
  • و موارد دیگری از قبیل باند سه گوش، صابون، حوله، چسب زخم، کبریت

دستگاه تصفیه هوا

تصور بیشتر افراد از آلودگی هوا، آلودگی‌های محیط بیرون است؛ غافل از اینکه هوای داخل منزل به مراتب آلوده‌تر و حتی مضرتر از هوای بیرون است. در شرایط کنونی که وضعیت هوای برخی از کلان شهرهای کشورمان فاجعه‌بار است، باید بیماران تنفسی، کودکان و افراد سالمند را بیشتر دریابیم. به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه هوا توانی نو بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

دستگاه تصفیه هوا با مکانیزم خود آلاینده‌های موجود در هوا را از بین می‌برد و هوایی تمیز و صاف را به محیط تزریق می‌کند. انواع دستگاه تصفیه هوا در بازار موجود است که هرکدام کاربری متفاوتی دارند. کارایی دستگاه‌های تصفیه‌ هوا متفاوت است و بسته به میزان پیشرفته بودن و قیمت از 30 تا 99.99 درصد قابلیت پاکسازی و تصفیه هوا در آن‌ها وجود دارد. برخی از این دستگاه‌ها قادرند حتی ریزترین ذرات را از هوای داخل اتاق حذف کنند.

دستگاه اکسیژن ساز

در صورتی که خودتان یا یکی از اعضای خانواده به بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید، حتی باید اقداماتی بیشتر از خرید یک تصفیه کننده هوا انجام دهید. بیمارانی که سطح اکسیژن خون آن‌ها کم است، در هوای آلوده به شدت اذیت خواهند شد. برای چنین مشکلی خرید دستگاه اکسیژن ساز بسیار ضروری است.

دستگاه اکسیژن ساز و لوازم جانبی آن را می‌توانید از طریق تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه کنید. قیمت این دستگاه با توجه به مدل آن متفاوت است و البته مدل‌های مختلف آن طراحی و کارایی متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی کار با این دستگاه‌ها بسیار راحت و با کمک آن بیماران تنفسی می‌توانند راحت‌تر نفس بکشند.

لوازم پزشکی که در هر خانه نیاز است (توانی نو)

دستگاه بخور: خرید دستگاه بخور از توانی نو

 دستگاه بخور

هوای خشک و فاقد رطوبت بر پوست، چشم‌ها، گلو و لب اثرات مضری دارد. هوای خشک خانه ممکن است حساسیت‌های زیادی به وجود بیاورد و حتی در برخی افراد منجر به خون دماغ، سردرد و سرفه‌های مکرر شود. برای رهایی از چنین وضعیتی وجود یک دستگاه بخور در خانه ضروری است.

دستگاه بخور مزایای زیادی از قبیل رفع خشکی پوست، کاهش خطر ابتلا به آنفولانزا و کاهش خروپف را به همراه دارد. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بخور می‌توانید به سایت تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید سایر محصولات و لوازم پرکاربرد پزشکی را در این سایت مشاهده کنید.

جمع بندی

با توجه به شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی نه چندان قابل قبول، دچار شدن به بیماری نیز به قول معروف قوز بالا قوز می‌شود. برخی بیماری‌ها خطر چندانی ندارند و با یک درمان ساده از بین می‌رود. برخی دیگر از بیماری‌ها نیز در صورت کنترل، متوقف یا بی‌اثر می‌شوند. همه این‌ها مستلزم آگاهی است. آگاهی از وضعیت اولیه بیمار و بیماری‌های احتمالی او اولین اقدام مهمی است که باید انجام دهید. برای این کار به چند وسیله ساده و معمولا ارزان قیمت نیاز خواهید داشت.

البته قیمتی که برای خرید لوازم پزشکی خانگی باید پرداخت کنید، به‌مراتب بسیار کمتر از هزینه درمان‌های سخت و طاقت‌فرسایی خواهد بود که در صورت کنترل نکردن بیماری باید متحمل شوید. جهت خرید لوازم پزشکی پرکاربردی که در این مقاله ذکر کردیم کافیست به سایت تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید. همچنین به طیف وسیعی از محصولاتی که ممکن است مورد نیازتان باشد، دسترسی خواهید داشت.