وردپرس (Wordpress) محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست که 43 درصد از کل سایت های دنیا با آن راه اندازی شده اند. این میزان نشان از کارایی و محبوبیت بالای وردپرس دارد. شما به کمک وردپرس تقریبا هر وبسایتی را می توانید راه اندازی کنید. از سایت های مجله ای گرفته تا فروشگاه اینترنتی و رزرو خدمات را می توان به کمک بهترین قالب های وردپرس و پلاگین های فوق العاده آن ایجاد کرد. شما با کمی یادگیری و گذراندن دوره های آموزش وردپرس می توانید به سادگی کار با این سیستم مدیریت محتوا را بیاموزید و سایت یا سایت های مورد نظر خود را به کمک آن راه اندازی کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین قالب های وردپرس فارسی و راست چین شده را به شما معرفی کنیم تا در راه اندازی وبسایت خود بتوانید از آنها استفاده کنید.

بهترین قالب های وردپرس فارسی

1-     قالب Uncode

یکی از قالب های جذاب وردپرس قالب Uncode است که برای راه اندازی سایت های شرکتی بسیار مناسب است. علاوه بر این از این قالب می توان برای ساخت سایت های فروشگاهی، مجله ای و نمایش نمونه کارها نیز استفاده کنید. این قالب تاکنون 90 هزار بار خریداری شده که آمار بسیار بالایی است.

2-     قالب فلت سام (Flatsome)

یکی دیگر از قالب های شرکتی جذاب و محبوب وردپرس قالب Flatsome است که تاکنون در سایت تم فارست بیش از 210 هزار بار خریداری شده است! قالب فلت سام دارای ابزارها و ویژگی های متعددی است که می توان از ان برای ساخت سایت های مختلف استفاده کرد. این قالب کاملا ریسپانسیو بوده و رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار مطلوبی دارد.

قالب فلت سام (Flatsome)

3-     قالب وودمارت (Woodmart)

یکی از جذاب ترین قالب های وردپرس قالب وودمارت است که به کمک آن می توان انواع سایت فروشگاهی را به کمک پلاگین ووکامرس (WooCommerce) راه اندازی کرد. این قالب در سایت تم فارست بیش از 55 هزار بار خریداری شده و بسیار قالب محبوبی در میان وردپرس کاران است. در ایران نیز سایت های فروشگاهی بسیار زیادی با این قالب راه اندازی شده اند که یکی از دلایل آن می تواند طراحی زیبا و رابط کاربری جذاب آن باشد. این قالب از صفحه ساز المنتور استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا هر چیزی را خیلی راحت و فقط با کشیدن و رها کردن المان ها تغییر دهید و ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز خود را به سایت اضافه کنید. همچنین این قالب دارای کدنویسی بسیار تمیز بوده و برای سئو به طور کامل بهینه سازی شده است.

قالب وودمارت (Woodmart)

4-     قالب Rey

یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس قالب Rey است که به دلیل استفاده از صفحه ساز المنتور بسیار محبوب می باشد. در این قالب ویژگی ها و قابلیت های فراوانی وجود دارد که از میان آنها می توان به قابلیت های ناوبری، جستجو و فیلتر پیشرفته و... اشاره کرد. همچنین این قالب برای سئو بهینه سازی شده و به طور کامل ریسپانسیو می باشد.

5-     قالب Savoy

قالب محبوب Savoy یکی دیگر از قالب های پرطرفدار فروشگاهی است که دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و ویژگی های فراوانی را برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به شما ارائه می دهد. همچنین رابط کاربری این قالب با دقت و ظرافت بالایی طراحی شده که حس خوبی را به کاربر می تواند منتقل کند.

6-     قالب Konte

این قالب یکی از قالب های طراحی شده با صفحه ساز ویژوال کامپوزر یا WPBakery است که به شما امکان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه امکانات فراوان را می دهد. همچنین این قالب دارای ویجت های حرفه ای است که اجازه افزودن امکانات مختلف را به شما می دهد.

قالب Konte

7-     قالب Retailer

این قالب تاکنون یکی از پرفروش ترین قالب های فروشگاهی وردپرس بوده است. این قالب با هر دو صفحه سایز المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار است که امکان توسعه و سفارشی سازی دقیق این قالب را برای شما فراهم می کند. همچنین این قالب کاملا واکنش گرا بوده و دارای رابط کاربری ساده و قابل فهمی است.

8-     قالب UrbanGo

قالب UrbanGo یک قالب فوق العاده حرفه ای با کدنویسی تمیز است که به طور کامل ریسپانسیو طراحی شده و در تمامی دستگاه ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود.این قالب با صفحه ساز WPBakery سازگار است و به همراه خود افزونه محبوب Slider Revolution را نیز رایگان ارائه می کند.

9-     قالب BeTheme

بهترین و محبوب ترین قالب چند منظوره وردپرس قالب BeTheme است که دارای 650 سایت از پیش ساخته شده می باشد. سایت هایی که با قالب BeTheme طراحی می شوند دارای جذابیت بالا و واکنش گرایی هستند. این قالب دارای 40 ویژگی اصلی است که به کاربران قالب Be عناصر و قابلیت های فراوانی را برای ساخت سایت های مختلف ارائه می دهد. همچنین این قالب دارای جستجوگر زنده است و با المنتور سازگاری کامل دارد.

قالب BeTheme

10-  قالب آسترا Astra

قالب Astra خیلی سریع به یکی از محبوب ترین و بهترین قالب های وردپرس تبدیل شد. شما به کمک این قالب و صفحه ساز Elementor می توانید حرفه ای ترین سایت ها را ایجاد کنید. این قالب نیز جزء قالب های چند منظوره محسوب می شود که می توان به کمک آن هر سایتی را راه اندازی کرد.

11-  قالب آوادا Avada

قالب آوادا پرفروش ترین قالب در سایت Themeforest است که می توان لقب بهترین قالب وردپرس را نیز به آن داد. این قالب دارای قابلیت ها و ویژگی های متعددی است که می تواند با اکثر پلاگین های موجود ادغام شود و وبسایت های مختلف و حرفه ای را ایجاد کند. قطعا این قالب می تواند جزء گزینه های اول برای انتخاب باشد.

12-  قالب انفولد Enfold

قالب Enfold نیز یکی از پرفروش ترین قالب های سایت تم فارست است که با ویژگی های فوق العاده خود امکان راه اندازی هر گونه سایتی را به شما می دهد. تجربه کار با این تم وردپرس بسیار لذت بخش بوده و دارای رابط کاربری جذابی است.

قالب انفولد Enfold

13-  قالب The7

تم The7 با 2 افزونه ویژوال کامپوزر و Ultimate Addons ادغام می شود و بیش از 750 گزینه برای اعمال تغییرات و سفارشی سازی را به شما ارائه می دهد. این قالب با اکثر پلاگین ها سازگار بوده و می توانید به کمک آن هر سایتی که می خواهید را راه اندازی کنید. همچنین این قالب برای سئو بهینه سازی شده است و با موبایل سازگاری کامل دارد.

14-  قالب Bridge

قالب The Bridge یک قالب بسیار زیبا برای ساخت انواع سایت های وردپرسی است. از این قالب برای ساخت سایت های رستوران ها، سایت های شرکتی، موسیقی و... استفاده کنید. این قالب دارای تم های آماده و بسیار زیبا و متنوعی است که به سادگی می توانید ظاهر سایت خود را به چیزی که در ذهن دارید تبدیل کنید. همچنین این قالب به طور کامل ریسپانسیو بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.

15-  قالب Jupiter

تم جوپیتر وردپرس یک قالب بسیار سریع و چابک است که از منظر سرعت بارگذاری به طور کامل بهینه سازی شده است. این قالب 490 دمو مختلف ارائه می دهد که می توانید به سادگی از میان آنها انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که این قالب یک قالب شرکتی است و با افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر سازگار می باشد.

نتیجه گیری

ما در این مطلب 15 مورد از بهترین قالب های وردپرس فارسی را به شما معرفی کردیم که شما با توجه به نیازها و حوزه کسب و کار خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و به کمک آن سایت خود را راه اندازی کنید. در انتخاب قالب توجه به این نکته مهم است که اولا قالب به طور کامل ریسپانسیو باشد و برای سئو به خوبی بهینه سازی شده باشد. فاکتور مهم بعدی سرعت بارگذاری بالاست که می تواند به سرعت شما را به صدر نتایج گوگل برساند. شما نسخه فارسی و راست چین شده تمامی این قالب ها را می توانید از مارکت های وردپرس فارسی تهیه کنید و به کمک بسته های نصبی آسان با چند کلیک قالب را بر روی هاست خود نصب کنید و از آن استفاده کنید.