یکی از مهم ترین نکات تولید محتوا در اینستاگرام، طراحی زیبا و جذاب پست ها و استوری ها و ترجیحا استفاده از تم و قالب هماهنگ و مرتبط است. اما متاسفانه طراحی قالب می تواند کاری بسیار زمان بر و سخت باشد. سفارش طراحی قالب نیز هزینه بر بوده و در آخر نیز ممکن است دقیقا همان نتیجه دلخواه را به شما ندهد. بنابراین بسیاری از افراد به دانلود قالب آماده اینستاگرام روی می آورند. در این مقااله می خواهیم یک سایت قالب اینستاگرام حرفه ای را معرفی و بررسی کنیم. 

قالب اینستاگرام آماده چیست؟

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای ساخت پست و استوری اینستاگرام وجود دارد. برای مثال برخی از افراد طراحی پست و استوری ها را با نرم افزار فتوشاپ انجام میدهند. برخی نیز برای این کار از پاورپوینت اسفاده می کنند. عده ای نیز ترجیح می دهند تمام مراحل ساخت و طراحی پست ها و استوری ها را با گوشی همراه و با استفاده از اپلیکیشن های ساخت و ویرایش عکس و ویدئو انجام دهند. برای تمامی این روش ها یک راه میانبر وجود دارد و آن دانلود قالب آماده اینستاگرام است. 

قالب های آماده پست و استوری با فرمت های مختلفی وجود دارند. اگر تمایل دارید از پاورپوینت استفاده کنید، باید قالب آماده با فرمت pptx (پاورپوینت) تهیه نمایید. اگر ترجیح شما استفاده از فتوشاپ است، باید از قالب ها با فرمت psd استفاده کنید. اگر هم می خواهید ساخت پست و استوری را تنها با گوشی همراهتان انجام دهید، می توانید از قالب های عکس خام و شفاف (transparent) با فرمت png استفاده نمایید. 

به طور کلی، قالب های آماده اینستاگرام، فایل هایی هستند که طراحی آن ها از قبل و توسط طراحان انجام شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که عکس ها، لوگو، نوشته ها و سایر المان های دلخواه خودتان را داخل قالب جایگذاری کنید و سپس برای آپلود در اینستاگرام، به صورت عکس خروجی بگیرید. در برخی قالب ها امکان تغییر رنگ ها و سایر قسمت ها نیز وجود دارد.

داشتن یک تم و قالب مناسب برای پست و استوری ها میتواند نقش به سزایی در موفقیت پیج و کسب و کار شما ایفا کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک سایت قالب اینستاگرام حرفه ای را در این مقاله بررسی و معرفی نماییم.

مزایای دانلود قالب آماده اینستاگرام

  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان انتخاب قالب دلخواه و متناسب با سلیقه و نیازتان 
  • ساخت راحت پست و استوری
  • جذابیت کلی پیج و ایجاد جلوه ای حرفه ای در نزد مخاطبان و مشتریان

قالب اینستاگرام چیست

معرفی سایت قالب اینستاگرام: راشاسایت

امروزه چندین وبسایت وجود دارند که به طراحی قالب های پست و استوری اینستاگرام با طرح های متنوع می پردازند. هر کدام از این وبسایت ها، قالب هایشان را با فرمت های مشخصی ارائه می دهند. برخی با فرمت  psd، برخی pptx و برخی نیز فرمت های دیگر از جمله ایلاستریتور و غیره. 

سایت دانلود قالب اینستاگرام که ما در این مقاله معرفی و بررسی می کنیم، وبسایت راشاسایت است. این سایت یکی از بهترین و حرفه ای ترین ها در زمینه دانلود قالب آماده اینستاگرام است.

بررسی قالب های اینستاگرام راشاسایت

  • قالب های پست و استوری راشاسایت در دو نوع رایگان و یا پولی موجود هستند. 
  • یکی از مزیت های این سایت این است که تمامی قالب های پست و استوری آماده، به دو فرمت پاورپوینت (pptx)  و تصویر خام و شفاف (png) ارائه می شوند. به عبارت دیگر، شما با خرید یا دانلود رایگان هر قالب، 2 فرمت مختلف از آن را به دست می آورید و می توانید از هر کدام که می خواهید استفاده نمایید.

سایت قالب اینستاگرام

قالب پاورپوینت پست و استوری اینستاگرام

یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوا در اینستاگرام، ساخت پست و استوری با پاورپوینت است.

بر خلاف تصور خیلی از افراد، پاورپوینت امکانات گرافیکی بسیاری دارد و در موضوع مورد بحث، در 90 درصد مواقع دست کمی از برنامه هایی همچون فتوشاپ ندارد. با این حال استفاده از آن بسیار راحت تر است.

مزیت دیگر دانلود قالب آماده اینستاگرام با فرمت پاورپوینت این است که تقریبا تمام افراد به نوعی با کار با این نرم افزار آشنایی دارند. چرا که در دوره های مختلف از جمله مدرسه و دانشگاه مجبور شده اند برای پروژه ها و ارائه های خود حداقل یکبار از پاورپوینت استفاده کنند.

علاوه بر آن، ویرایش قالب های فرمت پاورپوینت راشاسایت نیاز به دانش تخصصی و یپشرفته کار با پاورپوینت ندارد و فقط آشنایی با محیط آن و مقداری دانش ابتدایی نیز کافیست.

قالب عکس خام png اینستاگرام

اگر می خواهید با گوشی همراهتان و اپلیکیشن هایی همچون متن نگار، اینشات، پیکسارت و غیره به ساخت پست ها و استوری ها بپردازید، می توانید از قالب های png داخل محصول استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم آموزش نحوه استفاده از قالب اینستاگرام با متن نگار را مطالعه نمایید.

قالب عکس اینستاگرام

سایر ویژگی ها و مزیت های دانلود قالب آماده اینستاگرام از راشاسایت

  • تنوع محصولات
  • کیفیت بالای محصولات و تصاویر خروجی
  • خرید بسیار آسان و بدون نیاز به ثبت نام یا خرید اشتراک
  • پشتیبانی محصولات
  • رایگان یا قیمت مناسب
  • ارائه فایل راهنما همراه با محصول

جمع بندی

در این مقاله درباره قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام و انواع آن صحبت کردیم. سپس به مزایای دانلود قالب آماده اینستاگرام اشاره کردیم. استفاده از قالب های آماده باعث راحت تر و سریع تر شدن ساخت پست و استوری ها شده و همچنین ظاهری بسیار حرفه ای تر به صفحه اینستاگرام خواهد داد. در آخر به معرفی و بررسی یک سایت قالب اینستاگرام، یعنی وبسایت راشاسایت، که در این حوزه جزو بهترین و حرفه ای ترین سایت ها می باشد پرداختیم.