مرکزتلفن ip یا سانترال تحت شبکه یک سیستم تلفنی مبتنی بر شبکه می باشد. مرکز تلفن های تحت شبکه یا سانترال ip قابلیت های بسیاری نسبت به سانترال های سنتی دارد.

حتماً تا به امروز برای شما پیش آمده است که با شرکت بزرگی تماس بگیرید و صدای ضبط شده‌ای برای برقرار شدن ارتباط شروع به راهنمایی شما کند. به‌طور مثال این صدای ضبط شده می‌گوید؛ برای ارتباط با واحد فنی عدد 1، برای ارتباط با واحد مالی عدد 2 و ... را فشار دهید. این صدا همان مفهوم مرکز تلفن یا سانترال تحت شبکه است که برای ارتباط بهتر شما با شرکت یا سازمانی طراحی شده است.

قصد داریم شما را با مرکز تلفن تحت شبکه یا سانترال تحت شبکه بیشتر آشنا کنیم و پیشنهاد می‌دهیم با ما تا پایان همراه باشید و در آخر اگر سؤالی در ذهن شما هنوز باقی مانده بود با کارشناسان مجرب نواتل در ارتباط باشید تا در کمترین زمان با ارائه مشاوره خوب، همراه شما برای انجام هر تصمیمی باشند.

سانترال تحت شبکه چیست؟

مرکز تلفن تحت شبکه یا سانترال تحت شبکه همان سانترال IP است که کمک می‌کند تا مکالمات یک سازمان با استفاده از اینترنت راحت‌تر برقرار شوند. IP PBX نیز به معنای آن است که سانترال‌ها از طریق اینترنت کار کرده و امکان تماس را آسان می‌کنند. اگر شما هم جزو افرادی باشید که کارمندان زیادی دارند، برای بهتر شدن روابط و البته تماس بین آنها و با مشتریان‌تان استفاده از سانترال تحت شبکه بهترین انتخاب خواهد بود.

معرفی و آشنایی با اصطلاحات سانترال IP و ویپ PBX

سانترال یا مرکز تلفن تحت شبکه چند اصطلاح کوتاه دارد که در این حیطه استفاده می‌شوند که بهتر است با آنها آشنا شوید. در ابتدا با سانترال IP آشنا شوید؛ عبارت انگلیسی internet protocol مخفف شده و  IP در معنای “پروتکل اینترنت” به کار برده می‌شود.

کلمه PBX هم مخفف عبارت “private branch exchange” با معنی "تبادل شعبه خصوصی" استفاده می‌شوند.

مرکز تلفن اینترنتی

نقش سانترال تحت شبکه نواتل در رشد کسب‌وکار

با استفاده از سانترال می‌توانید تمامی مکالمات بین کارمندان که از یک شبکه تلفنی استفاده می‌کنند را به‌صورت اینترنتی کرده و علاوه بر آسان‌تر کردن ارتباطات، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. استفاده از سیستم سانترال تحت شبکه به نفع شماست و از نظر اقتصادی کمک خواهد کرد تا هزینه‌های زیادی برای تهیه تعداد زیادی خطوط تلفن و تجهیزات جانبی آنها نپردازید.

برای تهیه و سفارش یک مرکز تلفن ابری ایده آل از نواتل کمک بگیرید.

مزیت‌های سانترال تحت شبکه یا مرکز تلفن اینترنتی

  • برقراری تماس‌های داخلی و خارجی
  • ارتباط راحت کاربران با یکدیگر
  • انتقال تماس در کمترین زمان
  • ضبط تماس‌های ارسالی و دریافتی
  • دسترسی آسان به تمامی پیام‌های ضبط شده در صورت نیاز
  • مدیریت درست تماس‌ها
  • تنظیم پیام‌های انتظار یا قرار دادن موسیقی و متن تبلیغاتی، در صورت به وجود آمدن صف انتظار و ...

نحوه عملکرد مرکز تلفن تحت شبکه

سانترال تحت شبکه یا مرکز تلفن تحت شبکه از سیستم ویپ (Voip) پشتیبانی می‌کند. این نوع سیستم با نرم‌افزار کار می‌کند و مانند سانترال‌های قدیمی کاملاً سخت‌افزاری نیستند.

خرید سانترال تحت شبکه

برای خرید یک سانترال با کیفیت قصد داریم نواتل با 20 سال سابقه را به شما معرفی کنیم. 20 سال تلاش و ماندن در عرصه کار و رقابت، نشانگر کیفیت کار ماست و شما می‌توانید با کمی جستجو در دنیای رقابت حیطه کاری ما، متوجه صحت این ادعا شوید.

مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل همان مرکز تلفن ﺳﺎﻧﺘﺮال یا VoIP درون سازمانی است ﮐﻪ شرکت‌ها ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ بدون نیاز به سخت‌افزار و تجهیزات ohw چشم‌گیر هزینه‌های نگهداری روبه‌رو شوند و اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ﺳﺮوﯾﺲ را از ﻫﺮ مکان و ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ اﯾﻨﺘﺮنت داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رقابتی مرکز تلفن ابری نواتل، استفاده از یک اپلیکیشن با امکانات کامل پیام‌رسانی و اتصال آن به خدمات کامل یک مرکز تلفن است. (برای اطلاع از این ویژگی منحصربه‌فرد با شماره تماس نواتل 91691000-021 در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.)

خرید مرکز تماس

انجام ارتباطاتی یکپارچه و سازمان یافته

ارتباطات یکپارچه در یک سازمان یا حتی یک شرکت بسیار اهمیت دارد و با استفاده از سانترال تحت شبکه نواتل می‌توانید تماس‌های صوتی، کنفرانس‌های تصویری راحتی داشته باشید و در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان مطالب مهم را نیز به اشتراک بگذارید. نواتل به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از رسانه‌های مختلف بتوانید به‌راحتی با یکدیگر ارتباط باشید.

مزایای استفاده از سانترال تحت شبکه نواتل

استفاده از سانترال تحت شبکه نواتل مزایای زیادی برای شما و کسب‌و‌کارتان خواهد داشت که در این بخش به‌صورت مختصر به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد و برای اطلاع از تمامی خدمات و مزایای مرکز تلفن نواتل با ما در تماس باشید.

1-کمک در صرفه‌جویی هزینه‌ها

در این اوضاع اقتصادی به‌صرفه بودن تمام اقداماتی که برای رشد سازمان و شرکت خود انجام می‌دهید بسیار اهمیت دارد. در صورت استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل لازم نیست هزینه گزافی بپردازید و ارتباطات خود را نیز سروسامان داده‌اید. همچنین تماس های داخلی برای شما رایگان خوهد بود.

2-امکان داشتن ارتباط بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد

اینکه برای پاسخگویی و استفاده از تلفن، حضور فیزیکی افراد سازمان نیاز نباشد، مزیت فوق‌العاده این نوع سیستم است. به‌طور مثال در روزهای کرونا و در اوج پیک کاری با استفاده از سیستم سانترال تحت شبکه دیگر نیازی به حضور افراد نبود و تمامی افراد، در مکان‌های مختلف می‌توانستند باهم کار کنند و سازمان‌های هوشمند، دچار رکود اقتصادی و مشکلات آن نشدند.

3-امکان ضبط مکالمات

به‌صورت خودکار در این نوع سیستم امکان ضبط مکالمات وجود دارد و شما می‌توانید تمامی تماس‌های روزانه را در صورت نیاز گوش کرده و برای بهتر شدن پاسخ‌ها فکری کنید.  

4-امکان برقراری تماس تصویری

با استفاده از سانترال تحت شبکه نواتل می‌توانید به‌راحتی تماس تصویری بگیرید و جلسات آنلاین خوبی برگزار کنید.  

5- راه‌اندازی سانترال تحت شبکه در کوتاه‌ترین زمان

باتوجه به عدم نیاز به سخت‌افزار و تجهیزات و همچنین عدم نیاز به حضور نیروی فنی در شرکت، می‌توانید مرکز تلفن خود را حداکثر در یک روز کاری راه‌اندازی کرده و همراه با تنظیمات مورد درخواست، تحویل بگیرید.

6-امکان استفاده آسان از سانترال تحت شبکه نواتل

همان‌طور که اشاره شد، این نوع سیستم قابلیت راه‌اندازی در کمترین زمان ممکن را دارند و استفاده از نیز آنها بسیار آسان است. برای استفاده از مرکز تلفن ابری لازم نیست آموزش خاصی به افراد یک شرکت برای کار داده شود و در کمترین زمان تمام افراد می‌توانند از این نوع سیستم استفاده کنند.

مرکز تلفن ابری

خوب است بدانید نواتل تنها ارائه دهنده سرویس مرکز تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی است که این اپ در قالب یک پیامرسان و ابزار ارتباطی برای شما و اپراتورهای تماس همانند یک برگ برنده است که پاسخگویی و ارتباط با مشتریان را راحت و سریع تر کرده و بازدهی مرکز تماس شما را تا 10 برابر بیشتر خواهد کرد. از دیگر ویژگی های رقابتی نواتل می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • داشتن اپلیکیشن اختصاصی
  • دریافت پوش تماس روی گوشی
  • هلد و ترنسفر تماس
  • ایجاد صف انتظار
  • ایجاد منشی گویا و کلی امکانات مفید دیگر.

و در پایان

همانطور که گفتیم برای استفاده از سانترال تحت شبکه و داشتن یک مرکز تلفن ابری نیاز به نرم‌افزارهای خاص ندارید و می‌توانید با استفاده از تلفن‌های همراه خود، از این سیستم نیز استفاده کنید.

در صورتی که در خرید، نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن ابری نواتل نیاز به مشاوره و کمک دارید می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 91691000-021 در تماس باشید و از مشاوره و پشتیبانی رایگان ما بهره‌مند شوید.