افراد زیادی برای کسب درآمد، شهرت و موارد دیگر در فضای مجازی مثل توییتر و تیک تاک فعالیت می‌کنند. هرچه تعداد این افراد بیشتر شود، رقابت بر سر افزایش فالوور نیز بالا خواهد رفت. در این راه‌های میانبر قانونی و درستی وجود دارد که میتواند به شما کمک کند تا پیج خود را در هر شبکه اجتماعی به سرعت رشد دهید. راه یک ساله را یک شبه طی کنید و از رشد پیج خود لذت ببرید. در این پست قصد داریم تا شما را با این راه آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

هنگامی که برای افزایش فالوور در فضای مجازی جستجو می‌کنیم، راه‌های مختلفی به ما پیشنهاد می‌شود. از درست هشتگ زدن تا تولید محتوای منظم و حتی راه‌های غیرقانونی و درست، همگی از مواردی هستند که در این مسیر جستجو در مقابل ما ظاهر می‌شوند. مشکل این روش‌ها در این است که هرکسی توانایی انجام اینکارها را دارد. اما کمتر کسی میتواند از راهی که ما به شما پیشنهاد خواهیم کرد استفاده کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا یک قلم و کاغذ بردارید و نکات این پست را یادداشت کنید.

راه‌های افزایش فالوور

اما به بخش بسیار مهم این پست رسیده‌ایم. اکنون قصد داریم تا برخی از راه‌هایی که میتواند باعث افزایش فالوور پیج شما شود را با شما در میان بگذاریم.

تولید محتوای منظم

تفاوتی ندارد که در کدام شبکه اجتماعی فعالیت دارید، این نکته را بدانید که شما همواره باید بر نظم و اصول تولید محتوا ثابت قدم و استوار باشید. بهترین کار این است که یک تقویم محتوایی بسیار قوی برای خود آماده کنید، طبق روال و روی نظم جلو بروید و محتوای مناسب تولید کنید. در ابتدای کار به دلیل کم بودن تعداد فالوورتان، محتوای به خوبی دیده نخواهد شد. اما نگران نباشید چون جلوتر این مشکل برطرف خواهد شد. راه حل برطرف کردن این مشکل را در گام دوم به شما خواهیم گفت. فراموش نکنید که برای پست‌های خود توضیحات و هشتگ مناسب نیز بگذارید.

خرید فالوور

اعتبار یک پیج را تعداد دنبال کنندگان یا فالوورهای آن مشخص می‌کند. فرض کنید که شما قصد دارید شخصی را در توییتر یا تیک تاک دنبال کنید. حال اگر تعداد فالوورهای آن فرد کم باشد، شما او را دنبال خواهید کرد؟ اگر بین یک فرد با تعداد فالوور 1000 و یک فرد با تعداد فالوور 100 هزار بخواهید یکی را انتخاب کنید، کدام را انتخاب خواهید کرد؟ قطعا شخصی که 100 هزار دنبال کننده دارد. حتما تا اینجا متوجه شده‌اید که کار شما در ابتدا چقدر سخت است. اما نگران نباشید.

در اینجا شما دو راه دارید، راه اول این است که منتظر بمانید تا افراد به مرور زمان شما را فالو کنند. این کار ممکن است آنقدر زمانبر باشد که شما را دلسرد کند. اما راه بهتری نیز وجود دارد، ما به شما خرید فالوور تیک تاک را برای پیجتان پیشنهاد می‌کنیم. تفاوتی نمی‌کند که در کدام پلتفرم هستید، به هرحال خرید فالوور میتواند برای شما مفید باشد.

لایک و ویو پیج خود را بالا ببرید

فرض کنید که شما پستی را درون توییتر یا تیک تاک منتشر کردید، آنگاه از کجا باید این پلتفرم بداند که پست شما برای کاربران جذاب است؟ قطعا اگر مدیر آن پلتفرم نیز پست شما را مشاهده کنند، نمیتوانند بجای کاربران تصمیم بگیرند که کیفیت پست شما در چه سطحی است. بگذارید تا یک راز فاش شده را با شما در میان بگذاریم. تمام پلتفرم‌های بین المللی در سراسر دنیا، توجه بسیار زیادی به رضایت کاربران خود دارند.

هرچقدر هم که برای ساخت یک ویدئو یا عکس هزینه کرده باشید، اگر از نظر کاربران مناسب و جذاب نباشد، توسط هوش مصنوعی و الگوریتم‌های مختلف آن دفن خواهد شد و بازدید آن متوقف می‌شود. برای افزایش بازدید پست‌های خود باید جذابیت آن را بالا نشان دهید. شما باید به تیک تاک، توییتر یا اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری که در آن فعالیت می‌کنید، نشان دهید که چقدر پست شما جذاب است. این کار با خرید لایک، ویو، سیو ( ذخیره ) و غیره انجام می‌شود.

مزیت خرید فالوور برای پیج

پاسخ این سوال را قصد دارم با دلیل، سند و مدرک بسیار قوی و محکم به شما کاربران عزیز ارائه دهم. برای مثال قصد دارم تا به شبکه اجتماعی توییتر اشاره کنم. برخی از کاربران که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند، همواره با این پرسش که آیا خرید فالوور توییتر برای پیج مفید است، مواجه هستند. اکنون پاسخ این سوال را به شما خواهیم داد.

افزایش اعتبار پیج شما

در بالا در مورد تفاوت یک پیج 1000 فالووری و یک پیج 100 هزار فالوور با شما سخن گفتیم. در کنار این موضوع این را نیز به خاطر بسپارید که حتی اگر شما یک فوتبالیست، بازیگر یا چهره سرشناس نیز باشید، تا زمانی که نتوانید از طریق یک کانال خاص و معتبر، آیدی پیج خود را در یک شبکه اجتماعی به دیگران اعلام نکنید، نمیتوانید تعداد فالوور خود را بالا ببرید.

برای مثال اگر شما بخواهید پیج ایلان ماسک را دنبال کنید، هنگامی که این نام را در توییتر جستجو می‌کنید، با صدها نام مشابه و پیج فیک رو به رو خواهید شد. برخی از پیج ها نیز فن پیج هستند. شما کدام پیج را دنبال خواهید کرد؟ قطعا پیجی که تیک آبی دارد. اما اگر پیج جدید باشد و تیک آبی نگرفته باشد چه می‌شود؟ قطعا پیجی را دنبال خواهید کرد که تعداد فالوور بیشتری دارد.

این را فراموش نکنید که کاربران در فضای مجازی به سراغ پیج‌هایی می‌روند که همواره توسط کاربران دیگر توصیه می‌شوند، این توصیه نیز توسط فالو کردن انجام می‌شود.

به عبارت دیگر: شما کافیست تعداد قابل توجهی فالوور برای پیج خود بخرید، پس از آن کاربران دیگر نیز پیج شما را دنبال خواهند کرد.

افزایش بازدید پست‌ها

بیایید تا کمی در مورد الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی باهم صحبت کنیم. فرض کنید که عکسی را در توییتر یا تیک تاک منتشر کرده‌اید. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، این پلتفرم پست مورد نظر شما را به تعداد کمی از کاربران نشان می‌دهد. اگر پست شما حاوی محتوای نامناسب باشد، آنگاه ریپورت خواهد خورد و همین ریپورت باعث دفن پست شما یا حذف دائمی آن خواهد شد. اما اگر پست شما جذاب باشد، مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت. کاربران پست شما را لایک خواهند کرد. بر روی آن کامنت میگذارند یا آن را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. در اصطلاح شبکه‌های اجتماعی به اینکار ( engagement ) یا تعامل می‌گویند.

هرچه تعامل کاربران با یک پست بالاتر باشد، آن نیز از احتمال وایرال شدن بیشتری برخوردار است.

اکنون شاید از خود بپرسید که چگونه تعامل را بالا ببریم. شما میتوانید با ورود به وبسایت اسپید فالوور و مراجعه به بخش خرید لایک، کامنت، ویو، اشتراک گذاری و سایر موارد، برای پیج خود تعامل خریداری کنید. فقط کافیست برای پیج خود از هرکدام از محصولات مقدار کمی خریداری کنید تا پست شما در وضعیت بسیار خوبی قرار بگیر.د

آیا وبسایت اسپید فالوور برای اینکار معتبر است؟

اسپید فالوور را میتوان یکی از معتبر‌ترین وبسایت‌ها در زمینه فروش خدمات مجازی در نظر گرفت. این وبسایت در سال اردیبهشت ماه سال 1401 تاسیس شده است. با توجه به ارائه محصولات مجازی بسیار با کیفیت، خیلی زود مورد توجه کاربران قرار گرفت. اکنون کیفیت محصولات مجازی این وبسایت زبان زد کاربران فضای مجازی است.

خوشبختانه امکانی در اسپید فالوور وجود دارد که به کمک آن میتوانید با فروش خدمات مجازی شما نیز کسب درآمد کنید. شما میتوانید با استفاده از نمایندگی فروش فالوور در این وبسایت درآمد بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنید. پشتیبانی قوی این وبسایت خیال شما را از انجام و پیگیری هر سفارشی راحت خواهد کرد.

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های کاربران در فضای مجازی، افزایش فالوور و بازدید پست‌ها است. فطعا شما نمیخواهید پستی را تولید کنید که مورد توجه کاربران دیگران قرار نگیرد. هرکسی دوست دارد تا پست‌هایی که در فضای مجازی قرار می‌دهد مورد توجه کاربران دیگر نیز باشد. اما رسیدن به موققیت در فضای مجازی نیز نیازمند آگاهی از یکسری موارد خاص است. ما در این پست شما را با بهترین راه‌های افزایش فالوور در شبکه اجتماعی آشنا کردیم. امیدواریم این پست برای شما مفید باشد. موفق باشید.