با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه بازی های کامپیوتری، همچنان افراد بسیاری وجود دارند که علاقه ی زیادی به کنسول بازیهای قدیمی دارند.

کنسول بازیهای قدیمی با اینکه از نظر کیفیت و گرافیکی بسیار متفاوت با سایر کنسول های جدید امروزه می باشند، اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در واقع خرید کنسول بازیهای قدیمی برای بسیاری از مردم به هدف زنده کردن خاطرات قدیمی می باشد. همچنین برخی دیگر به شدت به انواع کنسول های بازی قدیمی علاقه مند هستند.

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال خرید کنسول بازیهای قدیمی و قطعات آنها می باشید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با مرکز فروش کنسول بازی و لوازم جانبی کنسول اهوراشاپ آشنا کنیم.

معرفی کنسول بازیهای قدیمی

برخی از انواع کنسول بازیهای قدیمی موجود در مرکز فروش اهوراشاپ به شرح زیر می باشند.

کنسول بازی سگا SEGA

کنسول بازی سگا، یکی از خاطره انگیزترین و پرطرفدارترین کنسول بازیهای قدیمی می باشد. این کنسول بازی توسط کمپانی سگا طراحی و تولید شده است. کنسول بازی سگا به دلیل وجود بازی های متنوع و زیاد، با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

از آن جایی که سگا از قدیمی ترین کنسول های بازی محسوب می شود، اغلب مردم با بسیاری از بازی های آن آشنایی کامل دارند. پردازنده این دستگاه بازی 16 بیتی می باشد.

کنسول بازی قدیمی سگا به همراه قطعات جانبی موجود در شرکت اهوراشاپ

کنسول آتاری

یکی از مشهورترین و ناب ترین کنسول بازیهای قدیمی، کنسول آتاری می باشد. در فرهنگ لغت ژاپنی، آتاری به معنای موفقیت تعبیر می شود.

امروزه 5 نسل از این نوع کنسول بازی در مرکز فروش بازیهای کنسول قدیمی وجود دارد. تقریبا می توان گفت بیشترین طرفداران بازی های نوستالژی، به داشتن این کنسول بازی بسیار علاقه مند می باشند.

همچنین این کنسول دوست داشتنی، به دلیل داشتن ساختار سخت افزاری و ریزپردازنده های قوی، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

کنسول بازی قدیمی آتاری به همراه قطعات جانبی موجود در شرکت اهوراشاپ

کنسول میکرو

دومین کنسول بازی های قدیمی که بسیار شهرت دارد، میکرو می باشد. این کنسول برای اولین بار توسط کشور ژاپن طراحی و تولید گردید.

این کنسول بازی به شدت نوستالژی و خاطره انگیز می باشد. به عبارتی پس از کنسول آتاری، از پرطرفدارترین کنسول بازیهای قدیمی به حساب می آید.

کنسول بازی قدیمی میکرو به همراه قطعات جانبی موجود در شرکت اهوراشاپ

لوازم جانبی و قطعات کنسول بازیهای قدیمی

بسیاری از افراد از زمان های قدیم برخی از کنسول بازیهای قدیمی را دارند، اما به دلیل خراب شدن بعضی از قطعات آن ها، نمی توانند از دستگاه خود استفاده کنند.

برای مثال، آداپتور کنسول بازی یکی از مهمترین قطعات کنسول بازی محسوب می شود. در صورت خراب شدن و از کار افتادن آن، شما نمی توانید دستگاه خود را روشن کنید. تهیه این قطعات از مرکز فروش کنسول بازی و لوازم جانبی کنسول اهوراشاپ برای عموم مردم امکان پذیر می باشد.

در واقع مرکز تخصصی فروش کنسول بازیهای قدیمی اهوراشاپ، به صورت اختصاصی به فروش قطعات کنسول بازی می پردازد.

از مهمترین قطعاتی که کنسول بازیهای قدیمی به آن نیاز دارند عبارت هستند از:

لوازم جانبی سگا

قطعات کنسول بازی سگا به شرح زیر می باشد که شما می توانید تمام این قطعات کمیاب را از فروشگاه اهوراشاپ تهیه کنید.

  • دسته سگا: دسته های ظریف و کوچکی می باشند که دارای سه یا شش دکمه هستند.
  • تفنگ سگا: برخی از بازی ها نیاز به تیراندازی دارند که می توانید از این محصول خریداری کنید.
  • فرمان بازی رانندگی: جهت انجام بازی هایی که نیاز به رانندگی می باشد، از این محصول استفاده می کنند.
  • کابل تصویر RF: جهت حفاظت از پورت های تصویر
  • کابل تصویر: از دو عدد کابل صدای استریو و یک عدد کابل تصویر تشکیل شده است.

لوازم جانبی کنسول میکرو

قطعات کنسول بازی میکرو که در فروشگاه اهوراشاپ موجود می باشد، عبارت هستند از:

  • دسته میکرو: دسته های میکرو همانطور که می دانید از سیم های بلند و سه ردیف دکمه تشکیل می شوند. در برخی از نمونه های پیشرفته این دسته ها، قابلیت کنترل سرعت تکرار دکمه ها و توربو کردن وجود دارد.
  • تفنگ میکرو: از پرطرفدارترین لوازم جانبی نسل سوم کنسول های بازی میکرو می باشد.
  • کابل تصویر: از اصلی ترین قطعات در کنسول بازیهای قدیمی میکرو، کابل تصویر می باشد.

لوازم جانبی آتاری

از مهمترین قطعات کنسول بازی آتاری عبارت هستند از:

  • دسته خلبانی آتاری
  • آداپتور کنسول بازی آتاری
  • کابل تصویر RF

مرکز فروش کنسول بازی و لوازم جانبی کنسول

با توجه به نایاب بودن کنسول بازیهای قدیمی و قطعات اصلی از جمله آداپتور کنسول بازی و غیره، بسیاری از مردم گمان می کنند، دیگر امکان خرید و تهیه این محصولات قدیمی و خاطره انگیز برای آن ها وجود نخواهد داشت.

بنابراین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از بهترین مرکز فروش کنسول بازی و لوازم جانبی کنسول آشنا کنیم. شما به راحتی می توانید بسیاری از کنسول بازیهای قدیمی و لوازم جانبی آن ها را از فروشگاه اهوراشاپ تهیه کنید.

سخن آخر

اهوراشاپ به طور تخصصی به تامین کالا های بسیار کمیاب می پردازد. مرکز فروش کنسول بازی اهوراشاپ، به صورت اختصاصی، همیشه بهترین کیفیت و نایاب ترین محصولات را جهت رفاه حال مشتریان عزیز خود در نظر می گیرد.

تمام دستگاه های بازی و قطعات کنسول بازی کاملا تست شده اند. محصولات ابتدا توسط کارشناس مربوطه تایید می شوند و سپس در فروشگاه اهوراشاپ با ذکر مشخصات درج می شوند.

شما می توانید جهت خرید انواع مختلف کنسول بازیهای قدیمی و قطعات جانبی آن ها به سایت https://ahourashop.ir مراجعه کنید. کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند و در هر زمینه ای که لازم باشد شما را راهنمایی می کنند.