پارس قطعه اولین وب سایت خرید قطعات بدنه رنگی خودرو

پارس قطعه به عنوان اولین مجموعه تولید کننده قطعات بدنه رنگی خودرو در کشور و با سابقه بیش از 15 سال در این زمینه ، اولین وب سایت فروش قطعات بدنه خودرو به صورت رنگی و خام را راه اندازی کرده است.

هدف از راه اندازی این پایگاه اینترنتی توسط پارس قطعه ، کاهش مراجعه مردم با تعمیرگاه ها و افزایش سرعت تعمیر خودرو بعد از تصادفات میباشد. این وبسایت شامل بخش فروشگاه ، اخبار و مقالات ، گزارشات تعویض اتاق و سفارشات ارسال میباشد.

در بخش مقالات میتوانید اطلاعات ارزشمندی از جمله مراحل تعویض اتاق خودرو و یا تفاوت قطعه فابریک و کوره ای را متوجه شوید.

گزارشات تعویض اتاق پارس قطعه شامل خودرو هایی است که از شهر های مختلف برای پارس قطعه ارسال میشود تا خدمات تعویض اتاق را دریافت کنند.

سفارشات ارسالی در جهت افزایش اطمینان و زنده بودن مجموعه به طور مرتب در سایت بارگذاری میگردد.

نحوه خرید از وب سایت پارس قطعه ؟

به عنوان مثال شما نیاز به قطعات بدنه رانا یا قطعات بدنه سمند دارید. قطعه درب صندوق سمند یا درب صندوق رانا را انتخاب میکنید. نوع قطعه ای که لازم دارید از بین سه گزینه خام و کوره ای و رنگ فابریک انتخاب میکنید. کد رنگ خود را از داخل پلاک الومینیومی داخل موتور نگاه کرده و از داخل سایت انتخاب میکنید. و بعد با اضافه کردن آدرس و مشخصات و انجام واریزی قطعه خود را بعد از دو روز هر جای کشور تحویل میگیرید.

درب دنا پلاس

همینطور برای قطعات مانند درب جلو عقب یا گلگیر جلو عقب به غیر از مراحل فوق سمت درب مورد نیاز را نیز باید انتخاب کنید. مثلا درب عقب رانا سمت راننده یا چپ با کد رنگ 29020 c  فابریک.

با این ساز و کار شما میتوانید قطعه مورد نیاز خود را بدون معطلی در گاراژها و طبق رنگ خود و با بسته بندی مطمئن دریافت کنید. و همینطور پارس قطعه به دلیل این که نمایندگی رسمی ایساکو میباشد تمامی قیمت ها دست اول بوده و تضمین این مورد کتبی قید میشود.

همینطور شما با خرید هر نوع از محصولات کوره ای و فابریک ضمانت خاص دریافت میکنید. قطعات کوره ای 18 ماه گارانتی کیفیت رنگ دارد و قطعات رنگ فابریک ضمانت کارشناسی رنگ دارد.

به عنوان مثال کاپوت تارا رنگ فابریک به ضمانت کارشناسی ارسال میگردد تا خودرو دچار افت قیمت نگردد.

کاپوت تارا

اما چگونه به پارس قطعه اعتماد کنید؟

پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت  ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید.همچنین پارس قطعه نماینده رسمی ایساکو با کد 412020 میباشد. پارس قطعه اولین و تنها مرکز فروش قطعات بدنه رنگی در انواع فابریک و کوره ای.