خرید پیج اینستاگرام یکی از آسان ترین روش ها برای پیشرفت سریع و کوتاه مدت محسوب میشود اما خرید پیج اینستاگرام خود نیاز به دقت بالا دارد و تا زمانی که اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشید نمی توانید خرید خود را به ویژه از افراد غریبه انجام دهید در نتیجه حتما باید به نکات ایمنی و در کنار آن موارد مربوط به پیج را آنالیز کرده و در نهایت تصمیم خود را درباره خرید بگیرید اگر می خواهید نکات مهم در هنگام خرید پیج اینستاگرام را به خوبی یاد گرفته و از آن کمک بگیرید در ادامه همراه ما باشید.

شاید شما نیز در این چند سال اخیر با حجم افراد زیادی روبه رو شده آید که قصد فعالیت در اینستاگرام را دارند و همگی با تأسیس اکانت کاری شروع به فعالیت در اینستاگرام کرده و بیزنسشان روند موفقیت آمیزی به خود گرفته و این رشد در حال زیاد شدن می باشد.

با توجه به اهمیت اینستاگرام در بازاریابی مجازی و جذب سریع مخاطبان در این شبکه افراد تمایل دارند تا بیزنس خود را به فضای اینستاگرام بیاورند و ادامه فعالیت خود را به صورت اختصاصی در اینستاگرام ادامه دهند.

بر اساس الگوریتم های اینستاگرام پیج هایی بیشتر مورد دید قرار می گیرند که توسط مخاطبان تاییدی ابتدایی را بگیرند و ویو بالایی از مخاطبان خود بدست آورند ، اما پیج های زیادی وجود دارند که آمار آن چنانی از سوی مخاطب خود دریافت نمی کنند و به این ترتیب توانایی ورود به اکسپلور اینستاگرام را نیز ندارد در نتیجه از میان تعداد بالای صفحات در اینستاگرام تنها دسته ای از آنها تاییدیه اینستاگرام را گرفته و مورد دید عموم کاربران اینستاگرام قرار می گیرند.

با توجه به موضوع فوق دانستید که در اینستاگرام وجود مخاطب و فعالیت آن بسیار مهم می باشد و اگر یکی از این دو مورد نباشند کار افراد لنگ خواهد ماند ، و یکی از چالش های بزرگ افرادی که قصد ورود به حوزه کسب و کاری اینستاگرام را دارند جذب مخاطب می باشد که فرایندی سخت و زمان بر محسوب میشوند آیا راه حلی برای این مورد وجود دارد ؟

هر مشکلی راه حلی دارد و موضوع جذب مخاطب نیز راه حل های فراوانی دارد اما یکی از مهم ترین این روش ها که طی سالهای اخیر نظر اشخاص فراوانی را به خود جلب کرده است و شمار فراوانی از کاربران اینستاگرام از آن کمک می‌گیرند خرید پیج اینستاگرام می باشد.

خرید پیج اینستاگرام یکی از آسان ترین روش ها برای پیشرفت سریع و کوتاه مدت محسوب میشود اما خرید پیج اینستاگرام خود نیاز به دقت بالا دارد و تا زمانی که اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشید نمی توانید خرید خود را به ویژه از افراد غریبه انجام دهید در نتیجه حتما باید به نکات ایمنی و در کنار آن موارد مربوط به پیج را آنالیز کرده و در نهایت تصمیم خود را درباره خرید بگیرید اگر می خواهید نکات مهم در هنگام خرید پیج اینستاگرام را به خوبی یاد گرفته و از آن کمک بگیرید در ادامه همراه ما باشید.

خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

شاید برای برخی از افراد واژه خرید پیج کمی نامفهوم باشد و تاکنون با این مورد روبه روبه نشده باشند ، خرید پیج اینستاگرام در واقع به صفحه هایی گفته میشوند که تعداد فالوور بسیار بالایی دارند و صاحبان این پیج ها صفحه خود را به فروش گذاشته اند و سایر افراد می توانند با خرید این پیج ها فعالیت خود را شروع کنند.

پیج های اینستاگرامی برای فروش با توجه به اینکه از ابتدا تعداد فالوور بالایی دارند و در گذر زمان فالوور آنها افزایش پیدا کرده است افراد واقعی فراوانی در پیج دارند و این مورد برای کسانی که قصد دارند افزایش فالوور سریع داشته باشند بسیار مناسب است اما باید توجه کنید که پیج های اینستاگرامی به دو دسته تقسیم بندی میشوند ، پیج هایی که فالوور فیک دارند و پیج هایی که فالوور واقعی دارند.

پیج هایی که فالوور فیک دارند همان طور که از نامشان مشخص است دنبال کننده های غیر واقعی دارند که تنها در افزایش تعداد دنبال کننده ها نقش دارند و هیچ تاثیری در روند افزایش تعامل صفحه نخواهند داشت و به صورت بصری تعداد فالوور ها بالا می رود ، اما پیج هایی که فالوور واقعی دارد همان طور که مشخص است دنبال کننده های واقعی در طول زمان به پیج آنها اضافه شده است که این فالوور ها فعال بوده و در افزایش تعاملات پیج از جمله لایک ، ویو ، واچ تایم ، کامنت ، ویو استوری و... نقش دارند.

پیشنهاد ما برای انتخاب خرید پیج های حاوی فالوور واقعی می باشد این پیج ها به دلیل دارا بودن افراد واقعی و همچنین به دلیل نقش تاثیر گذار و مستقیم در افزایش انگیجمنت و ریچ و ایمپرشن صفحه باعث ورود پست و حتی پیج به اکسپلور می‌شود و در نهایت تعداد فالوور های واقعی به سرعت بالا می رود و می توان به درآمد بالایی از این روش دست یافت.

آیا اینستاگرام برای خرید پیج اینستاگرام سیاست مشخصی دارد ؟

خرید پیج اینستاگرام برای شروع فعالیت مزایای فراوانی به دنبال خود دارد اما باید بدانیم که آیا اینستاگرام نسبت به خرید پیج اینستاگرام و فعالیت در آن حساس است و یا قوانین مشخصی برای این مورد تنظیم کرده است یا خیر ! بهتر است بدانید که اینستاگرام هیچ گونه حساسیت و سیاست خاصی درباره خرید پیج اینستاگرام و فعالیت در آن ندارد در نتیجه می توانید با خیال راحت اکانت مورد نظر خود را خریداری کرده و فعالیت خود را به صورت اصولی انجام دهید.

تفاوت خرید پیج اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام چیست ؟

دلایل مختلفی برای خرید پیج اینستاگرام وجود دارد که مهم ترین دلیل که در بسیاری از افراد وجود دارد راحتی خرید پیج اینستاگرام و همچنین کم هزینه بودن آن می باشد و دیگر نیازی نیست که مدت زمان زیادی صرف بالا بردن فالوور بکنید و از همان ابتدا با تعداد فالوور بالا و فعال فعالیت خود را به صورت حرفه ای انجام خواهید داد و در رقابت میان حوزه های همکار خود پیشی گرفته و مخاطبان اورگانیک زیادی را بنا به وجود فالوور بالا جذب خواهید کرد و میزان فروش بیشتر و همکاری های فراوانی را دریافت خواهید کرد.

افراد دیگری نیز وجود دارند که از خرید فالوور اینستاگرام استفاده می کنند ، اما تفاوت خرید فالوور اینستاگرام با خرید پیج اینستاگرام چه تفاوتی دارد ! در خرید فالوور اینستاگرام افراد نوع فالوور مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در وب سایت های مختلف ثبت می کنند و در نهایت با توجه به انتخاب آنها تعداد فالوور مشخصی به پیج اضافه میشود اما خرید پیج اینستاگرام دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ندارد و یکباره تمامی فالوور ها را در دل خود دارد اما این مورد نیز وجود دارد که در خرید فالوور اینستاگرام شما می توانید پیج مختص به خود را تأسیس کنید و فالوور های آن را افزایش دهید اما در خرید پیج اینستاگرام پیج اولیه را شخص شما تولید نکرده اید بلکه آن را تهیه می‌کنید.

از کجا می توان پیج اینستاگرام تهیه کرد ؟

برای اینکه پیج اینستاگرام تهیه کنید دو راه در پیش دارید یا اینکه با فرد فروشنده به صورت مستقیم تبادل کرده و پیج را تهیه کنید که در این صورت می توانید تمامی موارد از جمله پیج مورد نظر و فروشنده را آنالیز کرده و از صحت کار مطمئن شوید اما در این روش ممکن است فرد فروشنده پیج را به شما تحویل ندهد و امکان کلاهبرداری وجود دارد.

راه دیگر برای خرید پیج اینستاگرام مراجعه به وب سایت های خرید پیج اینستاگرام می باشد ، که تعداد این وب سایت ها بسیار بالا می باشد و ممکن است در انتخاب وب سایت مناسب دچار تردید شوید و ندانید از کدام یک پیج اینستاگرام را تهیه کنید ، در هنگام خرید از وب سایت ها نیز ممکن است پیج تحویل داده شده حاوی فالوور های فیک باشد و یا کلاهبرداری نیز صورت بگیرید در ادامه به بررسی ویژگی هایی خواهیم پرداخت که نشان دهنده اعتبار بالای وب سایت می باشند و می توانید با خیال راحت پیج های خود را تحویل بگیرید و فعالیت خود را آغاز کنید.

نکات مهم قبل از خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

نکات مهمی برای خرید پیج اینستاگرام وجود دارد که باید در هنگام خرید پیج اینستا به آنها توجه کنید این نکات به دو دسته کلی تقسیم میشوند. نکاتی که قبل از خرید پیج باید به آنان توجه کنید و نکاتی که باید بعد از خرید پیج باید به آن ها توجه کنید ، این نکات اهمیت بالایی دارند که بی توجهی به تک تک آنها ممکن است مشکلاتی را در فرایند خرید و  بعد از آن پیش بیاورد ، می توانید با مطالعه روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام نیز خیال خود را از بابت خرید افزایش دهید.

نکات مهم قبل از خرید پیج اینستاگرام

وب سایت معتبر برای خرید را انتخاب کنید 

اولین نکته ای که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه کنید خرید از فرد معتبر یا وب سایت معتبر می باشد ابتدا باید بدانید که اگر خرید خود را از افراد عادی انجام می دهید امکان کلاهبرداری بسیار بالا می باشد مخصوصا اگر اطلاعات کافی درباره پیج ها و امنیت آنها نداشته باشید و به دلیل اینکه خرید و فروش مجازی ارتباط مستقیم بین افراد وجود ندارد ممکن است پیج خرید شده تحویل داده نشود پس خرید از افراد عادی ریسک بالایی به دنبال خود دارد.

اما خرید از وب سایت های خرید پیج اینستاگرام مناسب تر از روش قبل هستند اما خود وب سایت ها نیز ویژگی هایی دارند که باید به آنها توجه کنید و سپس خرید خود را تکمیل کنید ، سعی کنید از وب سایت های معتبر تر و بزرگ تر که میزان رضایت بالاتری دارند خرید خود را انجام دهید.

پشتیبانی وب سایت 

پشتیبانی یکی از مهم ترین قسمت های یک وب سایت می باشد قسمت پشتیبانی در واقع بخشی می باشد که به مشتریان کمک می کند تا تمامی مشکلات خود در حوزه خرید را رفع کرده و سیستم های مناسب خرید خود را انجام دهند حتی پشتیبانی ها برای حل مشکلات مشتریان خود ارتباط صوتی نیز برقرار می کنند تا آنها خرید بهتری انجام دهند.

اگر وب سایت انتخابی شما پشتیبانی نداشته باشد در این صورت هیچ فردی پاسخ گوی مشکلات خرید و حتی بعد از آن نخواهد بود و در این صورت در خرید خود دچار مشکل خواهید شد ، پس حتما به واحد پشتیبانی مراجعه کرده و خرید مناسب تری را انجام دهید و پیج های مناسب با فعالیت خود را انتخاب کنید ، پیج هایی که فالوور هدف فعالیت شما را داشته باشند ، پاسخ تمامی این سوالات نزد پشتیبانی وب سایت می باشد پس وجود پشتیبانی را کاملا جدی بگیرید.

نماد اعتماد وب سایت 

یکی از موارد بسیار مهم که قبل از خرید از یک وب سایت باید به آن توجه کنید وجود نماد اعتماد می باشد این نماد معمولا با نام اینماد شناخته میشود که برای وب سایت هایی داده میشود که امنیت خرید بالاتری دارند و میزان رضایت بیشتری را نیز به همراه دارند همچنین این نماد شما را در خرید راهنمایی خواهد کرد چرا که با کلیک ساده بر روی این نماد می توانید تعداد شکایت های این وب سایت را بررسی کرده و اگر این وب سایت شکایتی نداشته باشد برای خرید بسیار مناسب است.

وجود درگاه پرداخت 

یکی دیگر از عواملی که برای سنجش وب سایت ها می توانید از آن استفاده کنید وجود درگاه پرداخت می باشد ، درگاه پرداخت نیز می تواند در صحت این کسب و کار نقش داشته باشد در واقع درگاه های پرداخت نیز به تمامی شکایت ها در زمینه پرداخت رسیدگی می کنند و اگر هزینه ای ارسال شده باشد و وب سایت نسبت به آن کوتاهی انجام دهد از طرف درگاه پرداخت رسیدگی میشود.

صفحه رضایت ها 

معمولا در وب سایت های مختلف صفحه رضایت ها وجود دارد که مشتریان قبلی تجربه خرید خود را در آن قرار داده اند و درباره کیفیت و نحوه برخورد فروشندگان و مدیر سایت را در آن قرار داده اند با مراجعه به این قسمت ها می توانید نظرات افراد را خوانده و انتخاب درست تری داشته باشید اگر میزان رضایت در این بخش ها بالا باشد نشان از کیفیت بالای وب سایت و خدمات مناسب آن می باشد.

نکات امنیتی بعد از خرید پیج اینستاگرام 

حال که با مراحل نکات امنیتی قبل از خرید آشنا شدید اکنون وقت آن رسیده است که با نکات بعد از خرید نیز آشنا شوید و یک خرید آسان تر و ایمن تر انجام دهید.

نکات امنیتی بعد از خرید پیج اینستاگرام

اطلاعات را تغییر بدهید 

اولین گامی که بعد از خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه کنید تغییر اطلاعات پیج می باشد ، به عبارتی بعد از خرید پیج بایستی شماره تلفن و ایمیل پیج را تغییر دهید تا فرد فروشنده دسترسی به پیج نداشته باشد و به راحتی بتوانید در آن فعالیت کنید پس اگر اطلاعات پیج را تغییر ندهید و پسورد اکانت را تغییر ندهید ممکن است اکانت از دسترس شما خارج شود و همچنین نکته اساسی که باید به آن توجه کنید ان است که اینستاگرام گاهی اوقات به این تغییرات گیر می دهد و از شما خواهد خواست که هویت خود را تایید کنید برای این کار بایستی ایمیل اولیه و شماره که با آن پیج ساخته شده است نیز از فرد تحویل بگیرید.

فعال کردن رمز دو مرحله ای 

در اینستاگرام علاوه بر اینکه پسورد اولیه وجود دارد قسمتی نیز وجود دارد که به وسیله آن می توان ایمنی اکانت را افزایش داد و آن فعال کردن رمز دو مرحله ای می باشد شما می توانید با مراجعه به بخش security ایمنی این بخش را فعال کرده و رمز های داده شده از اینستاگرام ذخیره کنید تا در مواقع ضروری به کمک آن به پیج خود وارد شوید.

پیج را به فیسبوک وصل کنید 

از جمله مواردی که در بخش امنیتی خرید پیج بررسی می‌شود وصل بودن اکانت اینستاگرام به شبکه فیسبوک می باشد ، شما می توانید به کمک وصل بودن اکانت به فیسبوک مجدد در صورت پریدن پیج به اکانت خود برگردید پس حتما اکانت خود را وصل کنید تا در صورت نیاز به کمک پسورد مجدد به اکانت خود باز گردید.

مزیت خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

یکی از بارز ترین مزایای خرید پیج اینستا این است که تمامی مراحل از قبیل ساخت پیج ، جذب فالوور ، بدست آوردن اعتبار و... پشت سر گذاشته آید و تنها کافی است که تمام حواس خود را بر روی تولید محتوا قرار دهید.

خرید پیج اینستاگرام کم هزینه تر می باشد چرا که با ساخت پیج و فعالیت در آن هم باید زمان بالایی را برای افزایش تعداد کاربران قرار دهید و هم باید برای تولید محتوا هزینه زیادی قرار دهید و چون افزایش تعداد فالوور کار دشواری می باشد و مدت زمان زیادی را می طلبد ممکن است مدت های زیاد و حتی سالها این روند از شما زمان بگیرد در حالی که خرید اینستاگرام همچون پلی برای رسیدن سریع به موفقیت محسوب میشود.

نتیجه گیری 

فعالیت در فضاهای مجازی به دلیل راحت بودن دسترسی به آن و درآمد بالای خود امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و اکثر افراد شروع به بیزنس در فضای مجازی کرده و این طریق به موفقیت رسیده اند.

فضای اینستاگرام به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به خود در زمینه طراحی و اکانت بستر مناسبی برای بیزنس و دیجیتال مارکتینگ شمرده میشود که می توانید در اینستاگرام با خرید پیج مسیر خود را ساده تر کرده و به درآمد برسید.