شبکه‌ی اجتماعی Twitter روش ریتوییت یا توییت کردن مجدد را تغییر داده است به این صورت که کادر نقل قول کردن توییت باز می‌شود و از شما سوال می‌شود که نظرتان در مورد توییتی که می‌خواهید ریتوییت کنید را تایپ کنید. اما شاید نخواهید توییت‌ها را به این شکل منتشر کنید. آیا راهی برای بازنشر توییت‌ها به سبک قدیمی وجود دارد؟

بله، خوشبختانه هنوز هم این امکان وجود دارد که توییت‌ها را به سبک قدیمی ریتوییت کنید. در ادامه روش کار را بررسی می‌کنیم.

تفاوت بین ریتوییت معمولی و ریتوییت به صورت نقل قول

زمانی که توییتی را به شکل معمول بازنشر می‌کنید، توییت موردبحث مستقیماً اشتراک‌گذاری می‌شود و در واقع محتوای توییت در معرض دید دنبال‌کنندگان شما قرار می‌گیرد. هر نوع تعاملی نظیر لایک کردن و دیدگاه نوشتن، به توییت اصلی مربوط می‌شود.

اما در روش نقل قول، چیزی که دنبال‌کنندگان شما مشاهده می‌کنند، دیدگاه و پاسخ شما به توییت اصلی است که به صورت توکار نمایش داده شده است. در این حالت هر نوع بازخوردی که افراد داشته باشند، به دیدگاه و نظر شما مربوط می‌شود. به عبارت دیگر لایک و نظرات دنبال‌کنندگان همگی به پست شما مربوط می‌شود.

حالت نقل قول که حالت جدید و پیش‌فرض ریتوییت کردن در Twitter است، برای برخی جالب است اما برخی از افراد از سبک قدیمی ریتوییت کردن خوششان می‌آید.

نحوه ریتوییت کردن بدون نقل قول در Twitter

خوشبختانه روش ریتوییت کردن بدون نقل قول کردن توییت اصلی بسیار ساده است و می‌توانید هم در سایت توییتر و هم در اپلیکیشن موبایل آن برای اندروید و iOS این کار را انجام دهید.

برای شروع روی دکمه‌ی Retweet در سایت یا اپلیکیشن موبایل توییتر، کلیک یا تپ کنید.

چگونه در توییتر بدون نقل قول کردن، ریتوییت کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم توییتر کادر نقل قول توییت یا Quote Tweet را نمایش می‌دهد و می‌توانید دیدگاه خویش را تایپ کنید. اما چیزی تایپ نکنید! صرفاً روی دکمه‌ی Retweet کلیک یا تپ کنید.

ترفند ارسال توییت‌ها به سبک قدیمی همین است که هیچ متنی در کادر Add a comment یا نوشتن دیدگاه تایپ نکنید! به این ترتیب بازتوییت شما به شکل قدیمی در صفحه‌ی پروفایل منتشر می‌شود.

چگونه در توییتر بدون نقل قول کردن، ریتوییت کنیم؟