اپل در iOS 12 که نسخه‌ی بعدی سیستم عامل iOS‌ برای آیفون‌ها و آیپدها است، گزینه‌ی جدیدی به تنظیمات اضافه کرده تا بروزرسانی نرم‌افزاری به صورت خودکار انجام شود و مرتباً مسأله‌ی انتشار آپدیت جدید به کاربر یادآوری نشود.

اگر از کاربرانی هستید که اینترنت سریع و ارزان در اختیار دارند و می‌خواهید همیشه iOS بدون یادآوری کردن وجود بروزرسانی‌های جدید، آپدیت‌ها را دانلود کرده و نصب کند، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه شوید تا تنظیمات مربوطه را بررسی کنیم.

قابلیت Automatic Updates یا آپدیت خودکار یکی از ویژگی‌ها و تنظیمات جدید سیستم عامل iOS است که در حال حاضر در نسخه‌ی بتا یا آزمایشی iOS 12 موجود است و احتمالاً در نسخه‌ی نهایی نیز بر قوت خویش باقی خواهد بود. اگر این قابلیت فعال باشد، آیفون یا آیپد شما به صورت خودکار آپدیت‌های جدید را دریافت کرده و نصب می‌کند، چیزی که برای کاربران محافظه‌کار که از اشکالات نرم‌افزارهای در نسخه‌های جدید واهمه دارند، مفید نیست اما برای کاربرانی که همیشه آخرین نسخه‌ی سیستم عامل را نصب می‌کنند تا از خطرهای امنیتی جدید در امان باشند، بسیار مفید است.

برای آشنایی با روش بکاپ گرفتن از آیفون و آیپد که بهتر است قبل از بروزرسانی سیستم عامل انجام شود، به مقاله‌ی زیر مراجعه فرمایید:

روش فعالسازی آپدیت خودکار آیفون و آیپد در iOS 12

برای فعال‌سازی Automatic Updates مراحل زیر را طی کنید:

اپلیکیشن تنظیمات یا Settings‌ را با تپ کردن روی آیکون آن در صفحات خانه اجرا کنید.

روی General تپ کنید.

روی Software Update تپ کنید.

روش فعالسازی آپدیت خودکار آیفون و آیپد در iOS 12

روی Automatic Updates تپ کنید.

در صفحه‌ی بعدی روی سوییچ تنها گزینه‌ی موجود تپ کنید تا در حالت فعال قرار بگیرد.

روش فعالسازی آپدیت خودکار آیفون و آیپد در iOS 12

توجه کنید که اپل با توجه به اینکه ممکن است کاربر نگران هزینه‌ی اینترنت باشد و همین‌طور نخواهد بروزرسانی به صورت خودکار انجام شود، این قابلیت را به صورت پیش‌فرض غیرفعال کرده است. بنابراین در حالت عادی باید روی گزینه‌ی install تپ کنید تا بروزرسانی‌های جدید دانلود و نصب شود.