یکی از قابلیت‌های پیام‌رسان واتس‌اپ این است که می‌توانید پاسخ دیگران در چت‌های گروهی را به صورت خصوصی بدهید. در واقع پیام خصوصی دادن به اعضا در یک گفت‌وگوی گروهی در اغلب پیام‌رسان‌ها امکان‌پذیر است و در WhatsApp می‌توانید مستقیماً از طریق چت گروهی، پاسخ را در چت و گفت‌وگوی خصوصی برای فردی خاص ارسال کنید.

در ادامه به روش ارسال پیام خصوصی به اعضا در گروه‌های واتس‌اپ می‌پردازیم.

روش ارسال پاسخ خصوصی به پیام‌ها در گروه‌های واتس‌اپ

اپلیکیشن واتس‌اپ را اجرا کنید و گروهی که مخاطب موردنظر در آن عضو است را باز کنید. برای ارسال پیام به مخاطب به شکل خصوصی، روی پیامی که وی ارسال کردن تپ و مکث کنید. منویی حاوی چند گزینه نمایان می‌شود. روی گزینه‌ی آخر یعنی More تپ کنید تا گزینه‌های بیشتری نمایان شود.

آموزش ارسال پیام خصوصی به پیام‌های گروهی در واتس‌اپ

در ادامه روی گزینه‌ی Reply Privately تپ کنید که دقیقاً به معنی ارسال پاسخ خصوصی است. به این ترتیب می‌توانید پیام را در پاسخ به فرد موردنظر به شکل خصوصی ارسال کنید. نکته‌ی جالب این است که پیامی که شخص در چت گروهی ارسال کرده نیز در چت خصوصی شما با وی اضافه می‌شود و درست مثل این است که پیام فروارد شده است. لذا نیازی به کپی و پیست کردن پیام در چت خصوصی و سپس پاسخ دادن به آن نیست.

آموزش ارسال پیام خصوصی به پیام‌های گروهی در واتس‌اپ

این قابلیت واتس‌اپ برای کارهای گروهی و هماهنگی‌ها و بحث و گفت‌وگوی اعضای یک تیم بسیار مفید است و مراحل را ساده می‌کند. البته روش فروارد کردن پیام‌ها یا کپی و پیست نیز مشکل و پیچیده نیست اما واتس‌اپ کار را یک مرحله کمتر کرده است.