دانلود یک عکس از سایت‌های مختلف بسیار ساده است اما اگر بخواهید تعداد زیادی عکس را به سرعت دانلود کنید، می‌بایست از نرم‌افزارهای خاصی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از IDM و قابلیت Grabber آن استفاده کنید. اما IDM نسخه‌ی مخصوص اندروید و آیفون ندارد.

در این مقاله می‌خواهیم با وب‌سایتی آشنا شویم که کار آن دانلود کردن تعداد زیادی عکس از یک وب‌سایت است. می‌توانید از وب‌سایت Image Extractor در وسایل مختلف استفاده کنید.

برای دانلود سایت به صورت کامل، نرم‌افزارهای خاصی وجود دارد که کم و بیش عملکرد بدون نقص ندارند. اما اگر بخواهید همه‌ی عکس‌های موجود در صفحات یک سایت را دانلود کنید، افزونه‌ها و نرم‌افزارهایی وجود دارد که کار را ساده می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید از اکستنشن DownThemAll و نرم‌افزار Bulk Image Downloader استفاده نمایید.

دانلود عکس از سایت‌ها با Image Extractor

برای دانلود همه‌ی عکس‌های یک سایت، می‌توانید از سرویس تحت وب Image Extractor استفاده کنید که یک سرویس رایگان است. روش استفاده از این وب‌سایت بسیار ساده است. ابتدا صفحه‌ی اصلی را باز کنید و سپس آدرس سایت موردنظر را در کادر وسط صفحه وارد کنید. در نهایت روی Extract کلیک کنید.

آموزش دانلود همه عکس‌های سایت‌ها با Image Extractor

این سرویس تحت وب مشغول به کار می‌شود و همه‌ی تصاویری که پیدا کرده را لیست می‌کند. ممکن است تعداد تصاویر بسیار زیاد باشد، در این صورت می‌توانید از قابلیت مرتب‌سازی و فیلتر کردن استفاده کنید. تنظیمات مربوطه در بالای صفحه دیده می‌شود. می‌توانید در کادر Search for name, size or type، جستجو بر اساس نام، حجم یا نوع تصاویر انجام دهید.

در نهایت برای دانلود دسته‌جمعی عکس‌ها، موارد موردنظر را انتخاب کنید. برای انتخاب کردن همه‌ی عکس‌ها می‌توانید از دکمه‌ی Select all بالای صفحه استفاده کنید. برای دانلود موارد انتخاب شده، روی Download selected کلیک کنید.

آموزش دانلود همه عکس‌های سایت‌ها با Image Extractor

اگر تنها یک عکس را انتخاب کنید، عکس به صورت عادی دانلود می‌شود اما اگر چندین عکس انتخاب شده باشد، عکس‌ها به صورت فایل Zip دانلود می‌شود که طبعاً پس از دانلود، می‌بایست اکسترکت شود. خوشبختانه این فرمت در همه‌ی سیستم عامل‌ها بدون استفاده از اپلیکیشن اضافی، قابل اکسترکت کردن است.

در این سایت زیر هر یک از عکس‌ها، اطلاعاتی نظیر نوع عکس و نام فایل ذکر می‌شود. علاوه بر این آیکون زوم کردن و دانلود نیز وجود دارد. می‌توانید از گزینه‌ی کپی کردن لینک عکس نیز استفاده کنید.