کمپانی لنوو دستگاه های بسیار زیادی را تاکنون روانه بازار کرده است که طرفداران بسیار زیدی در سراسر دنیا به این برند با کیفیت جذب شده اند. دستگاه های لنوو از کیفیت ساخت بسیار بالا و همچنین مقاومت خوبی در برابر خرابی برخوردار هستند اما در صورت خرابی آیا مرکزی معتبر برای تعمیرات لپ تاپ لنوو و یا دیگر دستگاه های آن وجود دارد ؟ شما میتوانید این خدمات را در نمایندگی تعمیرات لنوو یافت نمایید و با بهترین کیفت این خدمات را دریافت کنید.

این نمایندگی به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو ، تبلت لنوو ، آل این وان لنوو و موبایل لنوو تقسیم میشود که میتوانید برای تعمیر این دستگاه ها به این نمایندگی مراجعه نموده و یا با شماره 02191300348 تماس بگیرید. کارشناسان حاظر در این مرکز همه روزه پاسخگوی شما عزیزان هستند.

در نمایندگی تعمیرات لنوو میتوانید خدمات متنوعی را یافت نمایید که بزرگ ترین مزیت این خدمات ارائه گارانتی معتبر بعد از تعمیر است. با این ضمانت نامه کتبی خیال شما از بابت عملکرد صحیح دستگاه بعد از تعمیر راحت خواهد شد. در ادامه از خدمات این نمایندگی بیشتر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیرات لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو همیشه از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده اند . این برند جای خوبی در میان عاشقان لپ تاپ باز کرده است اما باز هم با وجود قدرت و عملکرد مناسب احتمال خرابی هایی را دارند. خرابی های لپ تاپ های لنوو اکثرا قابل تعمیر است زیرا این لپ تاپ از تعمیرپذیری بالایی برخوردار میباشد. در ادامه خدماتی که در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو به چشم میخورد را با هم بررسی خواهیم نمود.

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو

همانطور که گفتیم مادربرد یک لپ تاپ بخش اصلی و مهم یک سیستم میباشد پس در صورت خرابی فورا باید نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام نمایید.عواملی که باعث خرابی در مادربرد میشوند عبارتند از :ضربه, ابخوردگی , گرمای بیش از حد, نوسانات برق, مشکلات مربوط به پاور , معیوب بودن مادربرد. که همانطور که گفتیم باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای لپ تاپ میشود .پس با ما در ادامه همراه باشید تا هر کدام از این دلایل را بررسی نماییم.

مادربرد قطعه بسیار حساسی میباشد و میتواند به راحتی آسیب ببیند , پس بهتر است اگر با مشکلات مادربردی روبه رو شدید لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیرات لنوو بیاورید تا تعمیرکاران ما با کمترین هزینه و بهترین امکانات تمامی مشکلات لپ تاپ شما را رفع نمایند.همچنین ما در مقاله تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو به صورت کاملا تخصصی به برخی از این رایج ترین مشکلات پرداخته ایم و روش های حل این مشکلات را نیز بیان کرده ایم .

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ لنوو

باتری در تمامی لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ جز قطعات و لوازمی است که به هیچ عنوان نمیتوان جلوی خرابی آن را گرفت و پس از مدتی خراب شده و باید تعویض شود.باتری ها از لیتیوم ساخته شده اند و این رفتار لیتیوم است که بعد از مدتی استفاده فرسوده میشود. برای تعویض باتری در لپ تاپ های قدیمی گاها قابلیت ارتقاء نیز وجود دارد. به این معنی که میتوان باتری کمی قوی تر بر روی لپ تاپ نصب نمود.

در نمایندگی تعمیرات لنوو میتوانید انواع مختلفی از باتری ها را یافت نمایید اما برخی از مدل ها به دلیل عدم واردات قطعه باتری هایی نایاب دارند. در این صورت متخصصین نمایندگی باتری خود شما را با روش هایی که دارند تعمیر خواهند نمود. در هر صورت اگر لپ تاپ شما مشکل باتری را تجربه میکند با مراجعه به این نمایندگی تعمیرات میتوانید باتری خود را تعمیر و یا تعویض نمایید.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو

کیبورد لپ تاپ ورودی اصلی اطلاعات به درون سیستم میباشد و در صورت خرابی ارتباط کاربر با اکثر امکانات لپ تاپ قطع خواهد شد. کیبورد لپ تاپ میتواند به صورت کامل و یا به صزورت نقطه ای خراب شود. این موضوع به این معناست که ممکن است در اثر اتفاقاتی چند کلید مشخص روی کیبورد شما خراب شده و کار نکنند.

در حالت اول ممکن است کیبورد و یا مسیر های منتهی به کیبورد روی مادربرد خراب شده باشند. اما در مورد دوم قطعا کیبورد شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد. این موضوع به دلیل این است که کیبورد لپ تاپ قابلیت تعمیر را ندارد و تنها راه نجات لپ تاپ از خرابی کیبورد تعویض آن است.

جالب است بدانید که کیبورد های لپ تاپ نیز کیفیت های مختلفی را شامل میشوند که در نمایندگی تعمیرات لنوو تمامی این کیفیت ها از جمله کپی و اورجینال یافت میشوند.اما توصیه اکید ما به شما استفاده از کیبورد های اورجینال میباشد زیرا کیبورد های کپی فارق از قیمت و مدل آن هیچگونه گارانتی را شامل نمیشوند و تنها کیبورد های اورجینال گارانتی دارند.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

ال سی دی لپ تاپ ها حساس ترین قطعه آنهاست. با اینکه شرکت ها از لایه های محافظ زیادی برای ال سی دی استفاده میکنند باز هم این قطعه حساسیت بالایی دارد و در اثر ضربه های نه چندان سنگین نیز احتمال شکستگی را دارد. اما بهتر است بدانید که در برخی مدل های لنوو ال سی دی های شکسته نیز در موارد خاص قابلیت تعمیر را دارند و نیازی به تعوئیض آن نیست.

گاهی نیز مشکلات تصویر میتوانند منشا ال سی دی نداشته باشند و ایراد اصلی در مادربرد یافت شود. معمولا این ایرادات که از مادربرد نشات میگیرند بر اثر آب خوردگی اتفاق می افتند. این مورد نیز نیازی به تعویض ال سی دی ندارد و تعمیرکار باید عیب اصلی را بر روی مادربرد جویا شود.

در نمایندگی تعمیرات لنوو همیشه در ابتدای کار تلاش بر تعمیر ال سی دی مینماییم و اگر تعمیرات پاسخگو نباشد اقدام به تعویض ال سی دی می نماییم.با این روش در صورتی که تعمیرات کاربر با تعمیرات و نه با تعویض قطعات انجام پذیرد هزینه های کاربران تا حد زیادی پایین خواهد آمد.

ارتقاء لپ تاپ لنووی قدیمی

ارتقاء لپ تاپ لنووی قدیمی

لپ تاپ های قدیمی قدرت اجرای نرم افزار های و در برخی استفاده ها بازی های سنگین را ندارند. در این شرایط نیازی به تعویض لپ تاپ ندارید و با هزینه بسیار پایین تر میتوانید به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه کرده و درخواست ارتقاء لپ تاپ را نمایید.

ارتقاء یک لپ تاپ لنوو بسته به مدل و میزان ارتقای انتخابی شما میتواند بین 1 تا 10 میلیون هزینه داشته باشد که در مقابل هزینه خرید لپ تاپ جدید بسیار پایین تر است.

قطعاتی که برای ارتقاء لپ تاپ شما در نمایندگی تعمیرات لنوو استفاده میشود دارای گارانتی های بلند مدت و در برخی موارد گارانتی مادام العمر میباشند. این بدان معناست که هر زمانی این قطعات خراب شوند میتوانید با در دست داشتن برگه گارانتی برای تعویض آن قطعه اقدام نمایید.

سرویس کلی لپ تاپ لنوو

سرویس کلی لپ تاپ لنوو

سرویس کردن دوره ای و منظم لپ تاپ میتواند عمر آن را تا حد زیادی افزایش دهد. مهم ترین بحث در سرویس کردن لپ تاپ تعویض خمیسر سیلیکون یا در زبان عامیانه خمیر انتقال حرارت میباشد . این ماده پس از مدتی خاصیت خود را از دست داده و حرارت سی پی یو یا پردازنده را به هیت سینک ها انتقال نمیدهد.

همچنین تجمع گرد و غبار در میان پره های فن میتواند باعث بالا رفتن حرارت پردازنده و خرابی آن شود. در برخی موارد نیز حرارت زیاد باعث خرابی مادربرد نیز میشود که در این صورت امکان اجبار به تعویض مادربرد وجود خواهد داشت. سرویس لپ تاپ ها فارق از برند و مدل باید به صورت دوره های 6 ماهه صورت گیرد تا از خرابی های احتمالی جلوگیری شود.

در نمایندگی تعمیرات لنوو از بهترین نوع خمیر سیلیکون ها برای سرویس لپ تاپ استفاده میشود و همچنین قیمت سرویس لپ تاپ در این مرکز بسیار کمتر از سایر مراکز تعمیرات لپ تاپ لنوو میباشد. شما میتوانید برای سرویس لپ تاپ خود با شماره 032191300348 تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ لنوو

فن ها در عین سادگی وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند که در صورت عدم انجام این وظایف لمکان خرابی مادربرد و پردازنده وجود دارد. فن ها در صورتی که خراب شده باشند ممکن است کند کار کنند و یا اینکه اصلا کار نکنند. در هر دو صیورت حرارت تولید شده از پردازنده به درستی از لپ تاپ خارج نمیشود و پردازنده مورد آسیب قرار میگیرد.

در برخی موارد خاص ایرادات فن قابل تعمیر است و در اکثر مواقع فن های خراب باید تعویض شوند.

تعمیر آل این وان لنوو

تعمیر آل این وان لنوو

آل این وان های لنوو بسیار گزینه مناسبی برای افرادی است که فظای کافی برای استفاده از کامپیوتر های خانگی و قصد پرداخت هزینه زیاد برای تهیه لپ تاپ ندارد میباشد. آل این وان ها بر خلاف تصور عموم قدرتی برابر و یا حتی بیشتر از لپ تاپ ها دارند و عمر آنها نیز بسیار طولانی تر از لپ تاپ است.

این دستگاه ها نیز خرابی هایی تقریبا مشابه با لپ تاپ ها دارند و همچنین قابل ارتقاع نیز هستند. برای تعمیر آل این وان لنوو نیز میتوانید به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 02191300348 تماس گرفته و درخواست پیک رایگان نمایید.

تعمیر تبلت لنوو

بسیاری از مشاغل مانند ویزیتوری نیازمند تبلت هستند تا در یک صفحه نمایش بزرگتر از موبایل اطلاعات خود را مشاهده نمایند. تبلت های لنوو با وجود پردازنده های مدیاتک و کوآلکام بهترین گزینه برای استفاده در این مورد مشاغل است. این تبلت ها عمر بسیار طولانی داشته و در برابر خرابی های احتمالی مقاومت بالایی را از خود نمایش میدهند.

اما اکر روزی این تبلت ها خراب شوند شما میتوانید برای تعمیر تبلت لنوو خود به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه نمایید تا ایرادات وارده را برای شما عزیزان رفع نمایند. برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات لنوو میتوانید روی این لینک کلیک کرده و یا با شماره 02191300348 تماس بگیرید.