یکی از مباحثی که در شروع کار و حتی پیش از افتتاح فروشگاه لوازم جانبی موبایل باید به آن توجه کنید و تحقیقات گسترده‌ای درباره آن داشته باشید، تهیه انواع لوازمی است که می‌خواهید به فروش برسانید. نکته‌ای که شما را از دیگر فروشندگان حوزه کاری‌تان متمایز می‌کند، موجود کردن کالاهایی است که نیازهای کاربران و مشتریان را به خوبی برآورده کرده و سود خوبی برایتان به‌وجود آورد.

اگر شما فروشگاه لوازم جانبی موبایل دارید یا می‌خواهید در آینده چنین فروشگاهی راه‌اندازی کنید، می‌توانید با تهیه بهترین لوازم جانبی و خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب، مثلا خرید عمده پاور بانک، ایرپاد، شارژر و ... در مدتی کوتاه به سود خوبی دست پیدا کنید.

لوازم جانبی موبایل شامل چه مواردی است؟

تحقیق در مورد انواع محصولات باعث می‌شود بهترین خرید لوازم جانبی موبایل را تجربه کنید. توجه به این موضوع تنها برای افراد تازه‌کار مفید نیست و فروشندگان حرفه‌ای نیز اطلاعات خود را با مشاهده انواع محصولات و لیست قیمت‌ها به‌روز نگه می‌دارند. برخی محصولات فروش روزانه داشته و حتما باید خرید آن‌ها را در اولویت قرار دهید. برای نمونه مشتری با خرید گوشی، به قاب، محافظ لنز دوربین و گلس هم نیاز پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع که اکثر شرکت‌های سازنده موبایل تجهیزاتی مانند کلگی شارژر و کابل را از بسته‌بندی خود حذف کرده‌اند، مشتریان بلافاصله بعد از خرید موبایل به این موارد نیز نیاز خواهند داشت.

کاور و قاب گوشی ازجمله محصولاتی هستند که با کیفیت و تعرفه‌های متفاوتی در بازار موجودند و شما نیز باید در خرید عمده لوازم جانبی موبایل، طیف گسترده‌ای از آن‌ها را تهیه و در فروشگاه خود موجود کنید تا به تمام نیازها پاسخ دهید. گوشی‌های برندهایی مانند آیفون، شیائومی و سامسونگ به قاب‌های سیلیکونی برای محافظت نیاز دارند و بد نیست نیم‌نگاهی به خرید عمده آن‌ها نیز داشته باشید. اغلب قاب‌های سیلیکونی نسبت‌به قاب‌های دیگر با قیمت ارزان‌تری در دسترس هستند و این از دلایل محبوبیتشان به‌شمار می‌رود.

اگر فروشگاهی در بالاشهر تهران دارید، حتما به‌روزترین و لوکس‌ترین قاب‌های ممکن را به مشتریان ارائه دهید. محافظ لنز نیز یکی از محصولاتی است که بیشتر برای گوشی‌های آیفون به‌کار می‌رود. برای تهیه این محافظ‌ها به‌ صورت عمده بهتر است به‌دنبال قیمت مناسب و فروشگاهی معتبر باشید. ناگفته نماند که بهتر است تعدادی محافظ لنز را برای گوشی‌های پرفروش از برندهای دیگری هم شارژ کنید. لیست پرفروش‌ترین و مهم‌‌ترین موارد برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل را در ادامه می‌بینید:

  • قاب و کاور
  • انواع کابل موبایل
  • محافظ دوربین موبایل
  • کابل و تبدیل AUX
  • انواع کابل و تبدیل OTG
  • هندزفری با قابلیت بلوتوث
  • کارت حافظه
  • هدفون
  • ساعت هوشمند
  • کارت حافظه
  • پاوربانک و شارژر بی‌سیم
  • استند و هولدر
  • سه‌ پایه
  • باتری گوشی
  • هولدر گوشی برای خودرو
  • هندزفری با سیم
  • انواع باتری گوشی
  • قلم لمسی
  • مونوپاد

البته برخی محصولات جانبی مانند مونوپاد اکنون نسبتا قدیمی شده و کمتر مورد توجه مشتریان قرار دارند. بااین‌حال، بد نیست این موارد را هم برای نیاز مشتریان به تعداد محدود در مغازه خود داشته باشید. اگر در ابتدای راه خود هستید یا بودجه چندانی برای خرید این لوازم ندارید، بهتر است به خرید مهم‌ترین گزینه‌های گفته‌شده اکتفا کنید و محصولات را از فروشگاهی با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل

قطعا بدون آشنایی با بهترین برندها نمی‌توان برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل اقدام کرد. سطح کیفیت کالاها اهمیت زیادی دارد و مهم است که انواع محصولات به لحاظ کیفی را در فروشگاه خود پوشش دهید. در مورد برخی کالاها مانند قاب و گلس، برند چندان اهمیت ندارد و این بحث بیشتر برای لوازمی مانند کابل گوشی و آداپتور مطرح است؛ زیرا کیفیت آن‌ها باید در طولانی مدت تضمین شود.

البته نوع برند از دید خریداران در تهیه برخی دیگر از کالاها مانند هندزفری بلوتوث‌دار، هدفون، ساعت هوشمند و پاور بانک نیز اهمیت دارد. در کنار محصولات برند، حتما تعدادی کالا با قیمت مناسب هم موجود کنید تا هر قشری با هر سلیقه‌ای از عهده خریدشان بربیایند.

از برجسته‌ترین برندهای تولیدکننده بعضی لوازم جانبی موبایل می‌توان شیائومی، باسئوس، هایلو، انرجایزر، مک دودو، الدینیو، کینگ استار، بیاند، تسکو، هیسکا و وریتی را نام برد که هر یک با توجه به سازوکار، کیفیت و قطعات به‌کار رفته، قیمت‌های متفاوتی را برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل تعیین کرده‌اند.

این برندها در سال‌های اخیر تولید لوازمی مانند شارژر دیواری، پاور بانک، ساعت هوشمند، کابل شارژ، گوشی موبایل و شارژر بی‌سیم را در دستور کار قرار داده و موفقیت چشمگیری را رقم زده‌اند. محصولات این شرکت‌ها به‌خاطر محبوبیتی که دارند، در اکثر وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های عمده‌فروشی موجود بوده و پیدا کردن آن‌ها در تهران اصلا کار دشواری نیست.

چطور در تهران به قیمت چین خرید عمده لوازم جانبی موبایل انجام بدیم؟

مزایای خرید لوازم جانبی موبایل به‌صورت عمده

به‌عنوان یک فروشنده حتما باید لوازم جانبی موبایل فروشگاه خود را به‌صورت عمده تهیه کنید. خرید عمده هندزفری بلوتوث و محصولات دیگر مزایای زیادی به همراه دارد و این دقیقا موضوعی است که همکاران موفق شما به آن واقف هستند. در این بخش به مزایای خرید عمده محصولات اشاره می‌کنیم.

1- صرفه‌جویی در هزینه

از بهترین مزیت‌های خرید عمده لوازم جانبی موبایل می‌توان صرفه‌جویی در هزینه را نام برد. طبیعتا هرچه تعداد خرید شما بیشتر باشد، می‌توانید از امتیازاتی مانند تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های ارزان‌تر بهره‌مند شوید. البته این به شرطی است که خریدتان را از فروشگاهی با خدمات ویژه انجام داده باشید. متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها تعرفه مناسبی را برای انواع لوازم خود ارائه نمی‌دهند.

2- بازاریابی و فروش

اگر به‌دنبال فروش لوازم جانبی موبایل هستید، خرید عمده امکان به‌دست آوردن مهارت در بازاریابی و افزایش فروش را به شما خواهد آموخت. در اختیار داشتن محصولات متنوع به معنای ارائه بهترین انتخا‌ب‌ها به مشتریان است.

3- تنوع بیشتر

با ارائه لوازم جانبی متنوع، مشتریان تجربه متفاوتی در استفاده از گوشی‌های همراه نیز خواهند داشت. مثلا آن‌ها با مشاهده انواع قاب‌ها، کاورها و کیف‌ها برای گوشی می‌توانند محصولی را متناسب با سلیقه و بودجه خود تهیه کنند؛ در حالی که بعضی فروشگاه‌ها این نکته را رعایت نمی‌کنند. شما با در نظر گرفتن این موضوع به ‌راحتی از رقبا پیشی خواهید گرفت.

بیشترین سود لوازم جانبی موبایل مربوط به کدام وسیله است؟

سود و میزان فروش حاصل از محصولات به نیاز کاربران و استقبال آن‌ها بستگی دارد؛ بنابراین، حتما پیش از خرید عمده لوازم جانبی موبایل تحقیقات مناسبی از جامعه هدف خود داشته باشید تا ببینید بیشتر به چه چیزهایی علاقه‌مند هستند.

برخی لوازم جانبی مانند گلس یا شارژر نیازی واجب بوده و طبیعتا فروش آن‌ها نسبت‌به لوازم جانبی دیگر بیشتر است. اگر هنوز مراحل نخست فروشندگی را می‌گذرانید و از پرسودترین لوازم خبر ندارید، بد نیست با فروشندگان حرفه‌ای و متخصصان این حوزه مشورت کنید.

چطور در تهران به قیمت چین خرید عمده لوازم جانبی موبایل انجام بدیم؟

آیا خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین ارزش دارد؟

فروشندگان با مشاهده همکارانشان که خرید لوازم موبایل از چین را ترجیح می‌دهند، به فکر اجرا کردن این راهکار می‌افتند؛ اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟ واردات لوازم جانبی موبایل از چین به کشورمان یکی از پرسودترین مسیرها برای بسیاری از فروشندگان است؛ البته تنها درصورتی‌که آگاهی کاملی از شیوه خرید داشته باشید.

اگر فروشگاهی تازه تاسیس و کوچک دارید، تا جای ممکن فکر خرید از چین را از سرتان بیرون کنید؛ زیرا اصلا صرفه اقتصادی نخواهد داشت. بهتر است به‌جای خرید از چین، سراغ فروشگاه‌های معتبر داخل با قیمت مناسب بروید.

بااین‌حال، اگر از متخصصان این حوزه هستید، بد نیست شانس خود را برای فروشی پرسود امتحان کنید. خرید عمده لوازم جانبی موبایل از تمام شهرهای چین صورت نمی‌گیرد و باید با شهرهایی آشنایی پیدا کنید که در حیطه فروش معروف هستند. از این شهرها می‌توان شنزن، بازار عمده فروشی گوانگ ژو و بازار ارتباطات SEG را نام برد که تمام لوازم جانبی چینی را به قیمت مناسب و با خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

البته خرید غیرحضوری از چین نیز امکان‌پذیر است، به‌خصوص در شرایطی که وقت کافی برای مراجعه به این کشور را ندارید. برخی افراد و سایت‌ها وظیفه تحویل این لوازم به شما را برعهده گرفته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید لوازم جانبی موبایل حتما به برند و درجه کیفیت کالاها دقت کنید. مشتریان به‌خاطر استفاده فراوان از این لوازم، اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها داشته و در تشخیص کیفیتشان به خوبی عمل می‌کنند؛ پس حتما به مشتری احترام گذاشته و کالاهای باکیفیتی موجود کنید.

چطور در تهران به قیمت چین خرید عمده لوازم جانبی موبایل انجام بدیم؟

بهترین لوازم جانبی موبایل را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه فروشگاه‌های مختلفی انواع لوازم موبایل را در اختیارتان قرار می‌دهند. مزیت خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چنین فروشگاه‌هایی را می‌توان در تنوع مناسب و کیفیت کالاها عنوان کرد. البته اگر در شهر دیگری سکونت داشته باشید، ممکن است دسترسی حضوری به تهران و فروشگاه‌هایی مانند علاءالدین و چارسو مشکل‌ساز شود.

شاید خرید عمده پاور بانک و لوازم دیگر به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل، امکان مشاهده تنوع و کیفیت کالاها از نزدیک را فراهم کند؛ اما ایراد آن صرف زمان زیاد برای مراجعه و بررسی محصولات است. ازاین‌رو، وب‌سایت‌های عمده فروشی وجود دارند که با دارا بودن سیستم ارسال سریع کالاها، شما را به هدفتان خواهند رساند.

جمع‌بندی

اگر به فکر راه‌اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل هستید یا هم‌اکنون فروشگاهی دارید، اما می‌خواهید از رقبا متمایز باشید، بهتر است به نکات خرید عمده لوازم جانبی موبایل توجه داشته باشید. خرید عمده این لوازم از چین نیز امکان‌پذیر است؛ اما اگر اوایل راه هستید یا نمی‌خواهید متحمل دردسرهای خرید از چین شوید، بهتر است سراغ فروشگاه‌های معتبر و باسابقه بروید که قیمت مناسبی ارائه می‌دهند.

فروشگاه لوازم جانبی کاور، انواع محصولات شامل شارژر، کابل، هندزفری، اسپیکر، پاوربانک، هولدر، ساعت هوشمند و لوازم مربوط به آن را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. بعضی از این کالاها با تخفیف‌های ویژه نسبت‌به فروشگاه‌های دیگر عرضه شده است و با خرید آن‌ها در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. جالب است بدانید بخشی به نام مقایسه در این سایت وجود دارد و می‌توانید بهترین لوازم جانبی از هر نظر را در آن بررسی کنید و به خرید عمده ایرپاد، شارژر، هندزفری و ... بپردازید.