کردان مقصد جذاب و هیجان‌انگیز در نزدیکی تهران است که برای سفرهای آخر هفته‌ای، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد.

آب‌وهوای خوب، نزدیکی مسیر، ویلاهای لوکس با امکانات فوق‌العاده توانسته این مقصد را در لیست بهترین جاهای تفریحی نزدیک تهران قرار دهد.

برگزاری دورهمی‌ در کردان این روزها به قدری محبوب شده‌ که بعضی از خانواده‌ها جشن‌های عروسی، مهمانی و تولدهای خود را در ویلاهای کردان جشن می‌گیرند. پس تا دیر نشده برای اجاره ویلای کردان دست به کار شوید و از سایت پینورست اطلاعات کاملی از ویلاهای لوکس همراه با عکس های واقعی آن‌‌ها را دریافت کنید.

چرا باید کردان بریم؟

ویلاهای لوکس و لاکچری به دور از تنش‌های شهری یکی از گزینه‌هایی است که در کردان خیلی سر زبان‌ها افتاده است و توجه خیلی از تهرانی‌ها را حسابی به خودش جلب کرده است. پس برای استراحت و دورهمی‌های آخر هفته‌ای اگر دنبال جایی برای استراحت و دورهمی با امکانات خوب هستید، به دنبال اجاره ویلای کردان باشید.

اینجا ویلاهای لوکس و استخردار همراه با امکانات باکیفیت بسیاری وجود دارد که برای مهمانی گرفتن یا حتی برگزاری مراسم‌هایی مثل عروسی، تولد و نامزدی استفاده می‌شود. به همین خاطر خیلی‌ها تا اسم کردان را می‌شنوند به یاد دورهمی‌های آخر هفته‌ای آن می‌افتند.

ویلاهای کردان چه امکاناتی دارند؟

چیزی که ویلاهای لوکس و گران قیمت کردان را از هم متمایز می‌سازد، امکانات رفاهی،‌ متراژ ویلا، موقعیت مکانی، معماری و مصالح مورد استفاده در آن است.

ویلاهای لوکس و جذاب کردان از کلیه امکانات رفاهی، قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که برای تفریح، سپری کردن تعطیلات، استراحت و کسب آرامش و دورهمی مورد نیاز است، برخوردار بوده  که در ادامه مطلب به شرح کامل آن می‌پردازیم:

برخورداری از معماری چشم نواز و جذاب

کردان کنونی به دلیل داشتن ویلاهای لوکس و زیبا و بسیاری از امکانات شهری و رفاهی دیگر شباهتی به یک روستا ندارد. معماری چشم‌نواز ویلاهای کردان و استفاده از مصالح با کیفیت و گران قیمت در ساخت آن،‌ از ویژگی‌های بارز ویلاهای لوکس کردان محسوب می‌شود.

طراحی این ویلاها هم به صورت کلاسیک و هم به صورت مدرن است و بیشتر آن‌ها ظاهر کاخ گونه دارند. طوری که شما در لحظه ورود به این ویلاها احساس می‌کنید که در یک کاخ با نمای سنگ‌های زیبا و جذاب که نورپردازی شده، قدم می‌زنید. از دیگر جذابیت‌های این ویلاها، اتاق خواب‌های بزرگ با فضای باز، پنجره‌های رو به باغ و سقف‌های بلند است که جذابیت معماری آن‌ها را چندین برابر کرده است.

داشتن استخر و جکوزی با سیستم تصفیه آب هوشمند

اگر به دنبال اجاره ویلای کردان باشید، استخر روباز و جکوزی جز جدایی‌ناپذیر این ویلاهای لوکس به شمار می‌روند. چون که لذت آب تنی در فصول گرم در هوای پاک، آفتاب درخشان و طبیعت زیبای کردان، بسیار وسوسه انگیز بوده و شادی و نشاط فراوانی را به شما هدیه می‌کند. طوری که شما نمی‌توانید با اقامت در ویلاهای لاکچری و لوکس کردان از استخر رفتن غافل شوید.

برای اجاره ویلای کردان به کجا باید سر بزنم؟

خوب است بدانید که استخر و جکوزی این ویلاها مجهز به سیستم تصفیه آب هوشمند است و با اطمینان از سلامت آب می‌توانید در آن شنا و آبتنی کنید.

برخورداری از فضای نشیمن و تراس مبله در حیاط

تراس مبله و فضای نشیمن زیبا در حیاط یکی از امکانات ویژه ویلاهای لوکس کردان است که جهت نشستن در کنار اعضای خانواده و دوستان در فضای باز و هوای آزاد بسیار جذاب است. زیبایی‌هایی طبیعی حیاط ویلا با گل‌های رنگارنگ و گیاهان مختلف پوشیده شده همراه با آواز زیبای پرندگان لذت آن را چندین برابر می‌کند.

آلاچیق و باربیکیو

در زمان ورود به ویلاهای کردان آنچه زودتر از هر چیزی در نظر بیننده خودنمایی می کند، محوطه بیرونی آن است. وجود محوطه‌سازی شیک‌، آلاچیق به همراه باربیکیو در ویلاهای لاکچری در کنار محوطه‌سازی های بسیار  شیک، علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، امکان نشستن در حیاط و باغچه ویلا و گذراندن اوقاتی خوش در طبیعت زیبا را به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و یا باران فراهم می‌آورد.

برای اجاره ویلای کردان به کجا باید سر بزنم؟

حیاط و باغچه

حیاط و باغچه ویلاهای لاکچری کردان از دیگر امکانات آن‌ها محسوب می‌شوند، محوطه‌سازی های بسیار زیبا و خلاقانه نظر هر بیننده‌ای را اینجا به خود معطوف می‌کند. تماشای این طبیعت زیبا در کنار آبیاری و رسیدگی به گیاهان می‌تواند سبب ارتباط بیشتر انسان شهری با طبیعت شود و تاثیرات بسیار مطلوبی بر روح و روان انسان می گذارد.

اجاره ویلای کردان برای دورهمی را از کجا پیدا کنم؟

مهم‌ترین نکته در اجاره ویلای کردان که باید به آن توجه داشته باشید، اطلاعات و عکس‌های واقعی ویلا است که با واقعیت حتما باید مطابقت داشته باشد.

ما در پینورست تمام تلاش خود را به کار بستیم تا عکس‌های واقعی که توسط بازرسان ما تهیه شده در اختیار شما قرار گیرد. همچنین تمامی اطلاعات ویلاهای کردان با جزئیات در سایت پینورست یادداشت شده تا شما هنگام انتخاب کوچکترین سوالی در ذهنتان باقی نماند.

تمامی قوانین و مقررات گرفتن مهمانی، امکان آوردن حیوانات خانگی به‌صورت کاملا واضح بیان شده و شما می‌توانید با خیال راحت اجاره ویلای کردان را به صورت آنلاین در سایت پینورست ثبت نمایید.

 اگر هم در حین اقامت یا قبل از آن سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی ما در پینورست تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. تمام تلاش ما در پینورست این است که شما تجربه دوست‌داشتنی بدون هیچ دغدغه‌ای را در گنجینه خاطرات خود ثبت کنید.

خلاصه باید گفت که پینورست ویلاهای لوکس و لاکچری کردان را برای شما گلچین کرده تا یکی از بهترین سفرهای کوتاه مدت خود را در نزدیکی تهران تجربه کنید و با خاطرات خوب به خانه خود برگردید.