وقتی صحبت از سفر به تهران می‌شود احتمالا نظر خیلی‌ها این باشد که رزرو هتل خوب در پایتخت به دلیل تعداد زیاد آن‌ها راحت است. اما دقیقا انتخاب هتل در تهران با این نگاه که دست شما برای انتخاب باز است، کار ساده‌ای نیست. دلیل آن هم این است که به قول معروف هر گردی گردو نیست و هر هتلی نمی‌تواند پاسخگوی مناسبی به همه نیازها و سلیقه‌های مختلف باشد.

شاید برای خیلی‌ از گردشگران همین که هتل، پنج ستاره باشد کافی باشد. اما مشکل درست همین جاست. چون یک اقامت خوب دارای یکسری فاکتورهایی است که همه نظرها و سبک سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد؛ از طراحی و چیدمان وسایل تا تمیزی و دلبازی فضاها گرفته تا امکاناتی که هتل ارایه می‌دهد همگی می‌تواند تعیین‌کننده میزان رضایت مهمانان باشد. مواردی که ممکن است در همه هتل‌های پنج ستاره به آن‌ها توجه کافی نشود.

انتخاب بهترین هتل تهران نیاز به شناخت کافی دارد. شاید خیلی‌ها به دلیل همین عدم شناخت لازم، ترجیح بدهند در مرکز تهران اقامت داشته باشند تا بنا بر تصور معمول، بتوانند راحت‌تر تردد کنند. غافل از اینکه اقامت در مرکز تهران برابر است با تجربه شلوغی، همهمه، سروصدا و ترافیک.

احتمالا حالا سوال شما این باشد با این توضیحات، کدام منطقه یا هتل را انتخاب کنیم که هم در قامت یک هتل پنج ستاره، امکانات خوبی را به مهمانان ارایه دهد و هم از نظر ظاهر و دکوراسیون زیبا و جذاب باشد و از آن طرف موقعیت مکانی آن طوری باشد که همزمان دسترسی خوبی به بزرگراه‌ها داشته باشد و از طرفی، در محیطی آرام و دلنشین باشد.

همه این ویژگی‌ها یک‌جا با هم در هتل اسپیناس‌پالاس تهران جمع شده است. هتل پنج‌ ستاره‌ای که شمال‌غرب تهران در منطقه سعادت‌آباد نزدیک دو پارک پرواز و ژوراسیک امکان دسترسی خوبی را به شما می‌دهد تا به بزرگراه‌ها نزدیک باشید و به‌راحتی بتوانید به برج میلاد، نمایشگاه بین‌المللی، درکه، دربند، دره فرحزاد و مرکز خرید میلاد نور بروید.

نکته دوم درباره هتل اسپیناس‌پالاس اینکه واحدهای اقامتی آن لوکس همراه با امکانات قابل‌توجه است. بنابراین شما با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران علاوه‌بر تجربه خوابی عمیق و راحت روی تخت‌خواب‌هایی استاندارد و نرم، می‌توانید از فضای مناسب آن نیز لذت ببرید. نکته‌ای که شاید در هتل‌های قبلی آن را تجربه نکرده باشید و حالا بیشتر اهمیت آن را بدانید.

هر مسافری وقتی در حد و اندازه هتل پنج ستاره هزینه پرداخت می‌کند مایل است همزمان با دریافت امکانات، از کیفیت بالای هر خدماتی رضایت داشته باشد، موضوعی که ممکن است در همه هتل‌های پنج ستاره تهران به آن توجه کافی نشده باشد. اما به‌عنوان مثال مرکز سلامت هتل اسپیناس‌پالاس تهران فقط یک مجموعه ورزشی و تفریحی نیست چراکه خدمات در آن به بهترین شکل در قالب ماساژ حرفه‌ای، سالن مجهز بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی ارایه می‌شود.

استخر هتل اسپیناس پالاس تهران

غذای باکیفیت و خوشمزه چیزی نیست که در هر رستوران تهران عرضه شود. اینکه سرآشپزهای رستوران چه غذاهایی را با چه کیفیتی سرو کنند نکته‌ای است که سرآشپزهای هتل اسپیناس‌پالاس تهران به آن توجه ویژه‌ای دارند. بنابراین میل کردن وعده‌های غذایی لذیذ و سالم امکانی است که هر ناهار و شام برای شما در این هتل فراهم است. نشستن در محیطی شیک و زیبا با چشم‌اندازی از پهنه تهران هم مکمل خوبی برای صرف غذا در این هتل است.

شاید کمتر هتلی باشد که کافی‌شاپ آن به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف از قبل اندیشیده باشد یا اینکه اصلا فضای کافی برای در نظر گرفتن همه خواسته‌های گردشگران نداشته‌اند اما هتل اسپیناس‌پالاس تهران با داشتن کافی‌شاپ سان‌ست و فضای باز و بسته و لانژ اختصاصی سیگار فضاهایی دنج و زیبا را برای مهمانان خود ایجاد کرده است.

برگزاری مراسم در هر هتل ۵ ستاره‌ای الزاما به معنای لوکس بودن آن نیست. شناسایی بهترین سالن در بهترین هتل پنج ستاره و نوع امکانات و خدمات می‌تواند احتمال اجرای برنامه کاری یا مهمانی شما را به زیباترین نحو ممکن افزایش دهد. اگر به دنبال برپایی همایش و جلسه یا مراسم ازدواج و تولد هستید و می‌خواهید لاکچری و شسته‌ورفته آن را برگزار کنید پیشنهاد سفربازی به شما سالن‌های مجهز هتل اسپیناس‌پالاس تهران است که کارکنان خوش‌برخورد این هتل نیز به شما در اجرای هر چه بهتر برنامه‌تان کمک می‌کنند.