آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز اقدام به برگزاری تورهای خارجی اقساطی می کند. با انتخاب این تورها شما می توانید به مسافرت بروید و هزینه ی آن را بعدا بپردازید! این موضوع به شما کمک زیادی می کند تا هزینه های خود را مدیریت کنید و برای رفتن به سفر بار مالی ناگهانی را متحمل نشوید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سه مورد از برترین تورهای اقساطی این آژانس، یعنی تور اقساطی امارات، مالدیو و بالی آشنا کنیم. می توانید به انتخاب خود و با دست باز هر توری که دوست دارید انتخاب کنید و با تقسیم هزینه ی آن به ده ماه و کمتر، به راحتی به سفر بروید.

آشنایی با تور قسطی دبی

دبی یکی از مقصد های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر های خارجی است. گردشگران ایرانی به دلایل مختلف به این شهر سفر می کنند. خرید و گردش دلایل عمده سفر به تور قسطی دبی است. البته فقط ایرانیان نیستند که به دبی علاقه دارند و در سال 2022 و 2023 دبی محبوب ترین مقصد گردشگران بوده است. البته این مسئله بی دلیل هم نیست و مسئولان امارات جذابیت های بی نظیری را در دبی ایجاد کرده اند که برای همه مناسب است و هر کسی به این شهر سفر کند دست خالی بر نمی گردد. به عنوان مثال اگر با تور اقساطی به دبی سفر کرده اید و به دنبال هیجان می گردید اسکای دایوینگ و فلای بورد و بسیاری از تفریحات هیجان انگیز دیگر در انتظار شما است. سوار شدن بر ماشین های لوکس و اسپرت دیگر تفریحی است که در دبی می توانید از آن لذت ببرید.

آشنایی با سه مورد از بهترین تورهای اقساطی خارجی پیله های عصر پرواز

اگر هم برای ماه عسل به تور قسطی دبی می روید می توانید در هتل های لوکس و لاکچری این شهر اقامت داشته باشید و از نمای جذاب دبی استفاده کنید. یکی از مکان های بی نظیری که می توانید بروید برج خلیفه است. برج خلیفه بلندترین برج جهان است که ساخت آن 6 سال طول کشیده است و تفریحات و زیبایی های بسیار جذابی را در خود جای داده است. حتی می توانید در سواحل جمیرا به سراغ سالن های اسپا بروید و از آرامش آن لذت ببرید. شاید هم دوست دارید تصویر دبی را از بالا در ذهن و دوربین عکاسیتان ثبت کنید. در این صورت باید به هلی کوپتر سواری بپردازید. اگر هم کودکی به همراه شما است باید به خواسته های او نیز توجه کنید. شهربازی او ام جی ورلد دبی بزرگترین شهربازی جهان است که ساعت ها شما را سرگرم می کند.

تور قسطی مالدیو؛ جذابیت در دل اقیانوس

مالدیو در اصل مجمع الجزایری واقع در اقیانوس هند است. این کشور در جنوب غربی هند قرار دارد و حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد. جالب است بدانید دین اکثر مردم این کشور اسلام است اما ممکن است این مسئله در هتل ها متفاوت باشد. این کشور به دلیل قرار گیری در فاصله کمی از خط استوا همیشه گرم و مرطوب است. به همین دلیل باید سعی کنید در بهترین زمان سفر به تور قسطی مالدیو به این کشور سفر کنید. بهترین زمان سفر به مالدیو بین آبان ماه تا اردیبهشت است. این کشور به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی زیبایی های خاص خود را دارد. همچنین ماله که پایتخت این کشور است به گردشگران پیشنهادات بسیار جذابی را ارائه می دهد. به عنوان مثال مسجد جامع ماله یا مسجد جامع سلطان محمد یکی از مکان هایی است که در تور قسطی مالدیو باید از آن دیدن کنید.

آشنایی با سه مورد از بهترین تورهای اقساطی خارجی پیله های عصر پرواز

یکی از جالب ترین مکان هایی که می توانید در مالدیو از آن دیدن کنید یادبود سونامی است. این مکان به حادثه ای تلخ اشاره دارد و برای یادبود از دست رفتگان حادثه سونامی مالدیو ساخته شده است. یکی از تفریحات بی نظیری که می توانید در مالدیو انجام دهید غواصی است. بعید است مکان بهتری از وسط اقیانوس هند برای غواصی و دیدن مرجان های دریایی و دیگر آبزیان پیدا کنید. مالدیو مرکز تفریحات دریایی و زیر دریایی است و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور این تفریحات به بهترین شکل ممکن و در بکر ترین مکان های ممکن انجام می شود. یکی از دیدنی ترین مکان هایی که در مالدیو وجود دارد ساحل ریتی است. آب های زلال در کنار درختان سر به فلک کشیده و همچنین اقامتگاه های لاکچری این مکان را به یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران تبدیل کرده است.

تور بالی، جزیره ی جذاب اندونزی

بالی یک جزیره در کشور اندونزی است که از محبوبیت بسیار زیادی بین گردشگران برخوردار است. دین رسمی در اندونزی است اما در جزیره بالی بیشتر افراد هندو هستند. این جزیره حدود 3 میلیون نفر جمعیت دارد و پر از شگفتی است. بهترین زمان سفر به جزیره بالی در فصل تابستان است و اردیبهشت تا شهریور شلوغ ترین زمانی است که گردشگران به بالی می آیند. یکی از جاذبه های بالی کوه های آتشفشانی هستند. البته تفاوتی که کوه های بالی با دماوند دارند این است که کوه های آتشفشانی بالی فعال هستند! از آنجا که مردم این جزیره بیشتر هندو هستند معابد بسیار جذابی نیز در این جزیره وجود دارد که دیدن آن ها در تور بالی خالی از لطف نیست. جنگل های استوایی دیگر جذابیت این جزیره هستند. شما می توانید با استفاده از وسایل مختلفی از اسب گرفته تا هلی کوپتر به اعماق این جنگل ها بروید.

آشنایی با سه مورد از بهترین تورهای اقساطی خارجی پیله های عصر پرواز

غواصی یکی دیگر از جذابیت هایی است که در تور بالی تجربه خواهید کرد. این جزیره اقیانوس هند و آرام را به هم پیوند می دهد و این باعث می شود که جذابیت غواصی در این جزیره اینقدر زیاد باشد که بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا فقط به هدف غواصی به بالی سفر می کنند. پارک فیل ها و جنگل میمون ها از دیگر عجایب و جذابیت های این جزیره خاص هستند که ویژگی های منحصر به فردی را به این جزیره می دهند. البته در کنار همه این جذابیت ها مکان های تفریحی مانند پارک آبی بالی نیز وجود دارد به عنوان بهترین پارک آبی آسیا و همچنین سومین پارک آبی جذاب دنیا انتخاب شده است. سافاری در پارک حیوانات نیز یکی از جذابیت های جزیره شگفت انگیز بالی است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/