پرداخت خلافی ماشین با پلاک برای آن دسته از رانندگانی که مرتکب تخلف می­شوند از طریق روش آنلاین قابل انجام است. به­طور کلی زمانی که شما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنید مستلزم پرداخت این مبلغ می­شوید.

در مواقعی که برای استعلام و پرداخت هزینه خلافی ماشین با پلاک از روش آنلاین استفاده می­کنید معمولا هزینه کمتری را در مقایسه با مراجعه حضوری به پلیس + 10 در ازای کارمزد پرداخت خواهید کرد.

اگر به­دنبال یافتن راهی مناسب و سریع برای استعلام خلافی ماشین با پلاک به­صورت آنلاین هستید، در ادمه با ما همراه شوید تا پلتفرمی مطمئن و امن را به شما معرفی کنیم.

چرا مشمول پرداخت خلافی ماشین می­شویم؟

نقض قوانین راهنمایی و رانندگی تبعاتی را برای رانندگان به­همراه دارد که در قالب خلافی به آنها اطلاع داده می­شود و باید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنید، در غیر این صورت اضافه برا مبلغ اصلی با جریمه­های بیشتری را بپردازید.

انواع تخلف­هایی که برای رانندگان در نظر گرفته می­شود شامل تسلیمی، دوبرگی، خودداری و ثبت با دوربین است که پلیس راهور همه آنها را با استفاده از پیامک به رانندگان اطلاع می­دهد.

دوربین­های کنترل سرعت که در جاده­ها مورد استفاده قرار می­گیرد یکی از فناوری­های نوین برای پیگیری بهتر جرایم است که فرایند نظارت بر اجرای قوانین را توسعه می­دهد تا مانع از بروز تخلف­های بیشتر از سوی رانندگان شود.

از چه روشی برای استعلام و پرداخت خلافی ماشین با پلاک استفاده کنیم؟

زمانی که قصد داشته باشید تا از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + 10 نسبت به پرداخت هزینه مورد نظر اقدام کنید باید مدارکی همچون کارت شناسایی، سند مالکیت خودرو و بیمه­نامه شخص ثالث را در اختیار داشته باشید.

در کنار تمام مدارک مورد نیاز، باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که استفاده از این روش وقت زیادی را از شما تلف می­کند که با توجه به مشغله­های زیاد، برای بسیاری از افراد مقدور نخواهد بود. از طرفی درصورت عدم توجه به پرداخت خلافی با جریمه­های سنگین­تری مواجه می­شوید.

از همین رو سایت و اپلیکیشن­هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می­گیرد، باعث می­شوند تا آمار مراجعه­های حضوری به دفاتر پلیس + 10 برای پرداخت مبلغ خلافی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

استفاده از روش آنلاین به شما این امکان را می­دهد تا از مشاهده خلافی ماشین با پلاک استفاده کنید و معمولا فرایندی سریع و راحت است که هر فردی از عهده آن بر می­آید. برای این منظور می­توانید از سوپر اپلیکیشن هوشمند تاپ استفاده کنید.

استعلام و پرداخت خلافی ماشین با پلاک، سریع و امن و با کمترین کارمزد

مزایای استفاده از تاپ برای استعلام و پرداخت خلافی ماشین با پلاک

این را در نظر داشته باشید که اگر مبلغ خلافی به سقف تعیین­شده برسد، پلیس راهور می­تواند خودروی شما را توقیف کند از همین رو در اختیار داشتن یک اپلیکیشن کاربردی همچون تاپ امکان پرداخت سریع را برای شما فراهم می­کند. مزایای این برنامه به شرح زیر است:

  • پرداخت آنی و سریع در سامانه راهور ناجا
  • امکان مشاهده اطلاعات کامل تخلف مانند مکان، زمان و تاریخ
  • امکان مشاهده عکس خلافی دوربینی
  • می­توانید مبلغ را به­صورت یک­جا پرداخت کنید.
  • پرداخت شما زیر نظر بانک مرکزی انجام می­شود و از نظر حفظ امنیت اطلاعات بانکی مطمئن است.

علاوه­بر این موارد باید به این نکته هم توجه کنید که شما در زمان استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ به­منظور دریافت خدمات خلافی خودرو، تنها لازم است که مبلغ ناچیزی در حدود 5200 تومان را برای کارمزد پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت خلافی ماشین با پلاک، سریع و امن و با کمترین کارمزد

نحوه پرداخت خلافی با کمک تاپ چگونه است؟

در سوپر اپلیکیشن هوشمند تاپ بخشی برای خدمات خودرو در نظر گرفته شده است که با توجه به سرویس­های مختلفی همچون بیمه شخص ثالث و بدنه، پرداخت عوارضی و طرح ترافیک که در اختیار افراد قرار می­دهد به­عنوان یک همراه خودروی مناسب عمل می­کند.

شما می­توانید در این بخش گزینه مربوط به خلافی را انتخاب کنید و یکی از روش­هایی را که شامل موارد زیر است برای پرداخت هزینه خلافی با کمک پلاک خودرو مورد استفاده قرار دهید:

  • استعلام و پرداخت خلافی بدون نیاز به احراز هویت: در این روش شما می­توانید مبلغ را به­صورت یک­جا و بدون مشاهده جزئیات در سامانه پلیس راهور تسویه کنید.
  • استعلام و پرداخت با احراز هویت: برای افزایش امنیت کاربران در این برنامه هوشمند امکانی در نظر گرفته شده تا بعد از گذراندن مرحله احراز هویت بتوانید با واردکردن پلاک خودرو جزئیات تخلف خود را مشاهده کنید، تصویر خلافی دوربینی را ببینید و از امکان پرداخت موردی و یک­جا بهره­مند شوید.

سوپر اپلیکیشن تاپ، برنامه­ای با سرویس­های شگفت­انگیز

باید در نظر داشته باشید که استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ تنها برای صاحبان خودرو نیست، بلکه با توجه به 100 سرویس متنوعی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می­دهد می­توانید بسیاری از فرایندهای مختلف را به­صورت آنلاین و در سریع­ترین زمان ممکن انجام دهید که شامل موارد زیر است:

  • فین تک و پرداخت
  • گردشگری و تفریحاتی
  • مالی و اعتباری ( همراه بانک ، سجام، چک صیادی)
  • بازار سرمایه

جمع‌­بندی

استعلام و پرداخت خلافی ماشین با پلاک روشی است که به­صورت آنلاین در اختیار صاحبان خودرو قرار می­گیرد و آنها را از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + 10 بی­نیاز خواهد کرد. شما می­توانید برای این منظور از سوپر اپلیکیشن سریع و مطمئن تاپ استفاده کنید.