یونیورسال آدیو 

یونیورسال آدیو یک شرکت آمریکایی است که سخت‌افزار پردازش سیگنال صوتی و پدال‌های افکت، رابط‌های صوتی و پردازش سیگنال دیجیتال، ابزار مجازی و نرم‌افزار و پلاگین‌های ایستگاه کاری صوتی دیجیتال را طراحی، وارد و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در سال 1958 توسط بیل پاتنم، پدر و با محصولات تولید شده با نام تجاری یونیورسال آئودیو تا اواسط دهه 1970 تأسیس شد، این شرکت در سال 1999 توسط پسرانش جیم و بیل پاتنام جونیور دوباره تأسیس شد. این شرکت نسخه های مدرن یونیورسال قدیمی را تولید می کند. تجهیزات ضبط صدا، UREI و Teletronix آنالوگ، و همچنین سخت افزار و نرم افزار برای ضبط دیجیتال بر روی پلت فرم UAD-2.[1]

معرفی برند های مهم و پر مخاطب صنعت صدا

نویمن

نویمن تولید کننده میکروفون های ضبط حرفه ای است. این شرکت در سال 1928 توسط گئورگ نویمان [de] تأسیس شد و در برلین، آلمان مستقر است. شناخته شده ترین محصولات آنها میکروفون های خازنی برای اهداف پخش، پخش زنده و تولید موسیقی هستند. برای چندین دهه، Neumann یکی از تولیدکنندگان پیشرو در ماشین های برش برای دیسک های گرامافون بود و حتی در زمینه میزهای اختلاط وارد عرصه شد. در حال حاضر نیز تولید کننده پیش تقویت کننده، مانیتور استودیویی و هدفون است. از سال 2020، Ralf Oehl مدیرعامل Georg Neumann GmbH است.

معرفی برند های مهم و پر مخاطب صنعت صدا

وارفیدل

دست آورد های زیادی در تاریخ شرکت وارفیدل ثبت شده است که تضمین می کند که این شرکت معتبر تولید کننده تجهیزات صوتی از تکامل و انقلاب ها جان سالم به در برده است تا در تجارت باقی بمانند و به انجام وظایف و تعهدات نسبت به مصرف کنندگان خود ادامه دهد، وارفیدل پرو به هدف خود که:

«تولید و تقویت صدای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای نوازندگان (حرفه ای و آماتور)  مکان های مذهبی، مراکز خرید و کنسرت ها پایبند بوده است .

Wharfedale Pro دارای میراثی است که بر اساس صدای با کیفیت عالی و فلسفه ای قوی از دهه 1930 ساخته شده است. بنیان گذار آن گیلبرت بریگز در سال 1932 وارفیدل را تاسیس کرد. Wharfedale یک تولید کننده تجهیزات صوتی است که در بریتانیا مستقر است و بیشتر به خاطر بلندگوها و آمپلی فایر های با کیفیت بالا در جهان شناخته شده است.

معرفی برند های مهم و پر مخاطب صنعت صدا

ساندکرافت

ساندکرافت  در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد و با ارائه اولین کنسول میکسر که تمامی خواسته های تورینگ را برآورده کرد گامی بزرگ در این عرصه برداشت. از آن زمان به یک پیشرو در صنعت کنسول های دیجیتال و آنالوگ در تمام زمینه ها ( تورینگ، کنسرت ها، سالن های نمایش، استودیو ضبط و….) تبدیل شد.

معرفی برند های مهم و پر مخاطب صنعت صدا

مایداس

مایداس شرکتی است که کنسول های صوتی حرفه ای را طراحی می کند. این شرکت که در سال 1970 توسط جف بایرز و چارلز بروک در لندن تأسیس شد، امروزه بخشی از گروه برندهای Music Tribe است. کنسول های Midas توسط مهندسان صدا برای میکس صداهای زنده استفاده می شود. برنامه های کاربردی برای این کنسول ها شامل (FOH) و موقعیت های کنسول مانیتور است. Midas همچنین اجزای توزیع صوتی دیجیتال را که معمولاً با کنسول های دیجیتال خود به عنوان digital snakes مستقل یا شبکه های توزیع صوتی چند سایتی بزرگتر استفاده می شود، به بازار عرضه می کند.

معرفی برند های مهم و پر مخاطب صنعت صدا

با کارشناسان صوت پلاس در ارتباط باشید

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره با کارشناسان صوت پلاس در ارتباط باشید .