در صورتی قصد تهیه کارت اعتباری بین‌المللی را دارید، یکی از بهترین انواع کارت‌هایی که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید، مستر کارت است. در واقع شرکت مستر کارت یکی از برندهای پیشرو در حوزه ارائه خدمات مالی است و شما می‌توانید از این شرکت طیف گسترده‌ای از کارت‌های اعتباری را دریافت کنید. یکی از بهترین انواع کارت‌های ارائه شده توسط این شرکت مستر کارت پلاتینیوم است که خرید آن می‌تواند مزایای گوناگونی برای شما به همراه داشته باشد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای خرید مستر کارت پلاتینیوم آشنا کرده و در مورد کاربرد این کارت اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

مستر کارت پلاتینیوم چیست؟

یکی از انواع کارت‌های اعتباری ارائه شده توسط شرکت مستر کارت، کارت پلاتینیوم است. شما می‌توانید با دریافت این کارت به یکی از بالاترین سطوح از کارت‌های اعتباری کمپانی مسترکارت دسترسی پیدا کنید.

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مستر کارت پلاتینیوم در سراسر دنیا توسط بانک‌ها و موسسات مالی مختلف صادر می‌شود. در این بین اما به دلیل تحریم‌های مالی که بر علیه ایرانیان وجود دارد، شرکت مستر کارت خدمات خود را به صورت مستقیم به ایرانیان ارائه نمی‌دهد. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق مجموعه تهرانیکس، برای خرید انواع مستر کارت فیزیکی در ایران اقدام کنید.

شما می‌توانید با دریافت مستر کارت پلاتینیوم، در هر نقطه از جهان که هستید، با خیال راحت تراکنش‌های مالی مورد نظر خود را انجام داده و از مزایای ویژه این کارت‌ها نیز بهره مند شوید.

کاربردهای مستر کارت پلاتینیوم

افرادی که قصد دارند تا برای خرید کارت‌های اعتباری اقدام کنند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که مستر کارت پلاتینیوم چه کاربردهایی دارد؟ اگر بخواهیم شما را با مزایا خرید این کارت‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین المللی بدون محدودیت

به واسطه تحریم‌ها، هیچ یک از فروشگاه‌های آنلاین بین المللی امکان پرداخت هزینه‌های مالی را به صورت ریالی به ایرانیان ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل اگر قصد دارید تا از این وب سایت‌ها برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید، می‌توانید با استفاده از مستر کارت به این هدف برسید.

امکان خرید حضوری در سراسر دنیا

یکی از مواردی که برای خرید مستر کارت باید به آن توجه داشته باشید این است که این کارت‌ها در بیش از 175 کشور جهان پذیرفته می‌شود. این موضوع باعث شده تا دارندگان این کارت‌ها بتوانند در سراسر دنیا اقدام به انجام تراکنش‌های مالی کرده و به صورت حضوری خریدهای خود را انجام دهند.

به صورت کلی این کارت‌ها برای افرادی مناسب هستند که سفرهای خارجی علاقه دارند و در زمان سفر به کشورهای خارجی نیاز به تبادلات تجاری و انجام تراکنش‌های مالی دارند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط مستر کارت، در حال حاضر این کارت‌ها در بیش از 42 میلیون فروشگاه در سراسر دنیا پذیرفته می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید از این کارت‌ها در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و... استفاده کنید. شما می‌توانید با خرید مستر کارت فیزیکی از طریق وب سایت تهرانیکس از این خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

دسترسی به امکانات ویژه برای سفرهای راحت‌تر

دارندگان مستر کارت پلاتینیوم به خدمات ویژه ای در زمان سفر دسترسی خواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود تا افراد بتوانند سفرهای خارجی راحتی داشته باشند. از مهم‌ترین این خدمات می‌توان به دسترسی به سالن‌های VIP در فرودگاه، دسترسی به بیمه مسافرتی، امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه برای رزرو هتل‌ها و یا ورود به مراکز گردشگری و... اشاره کرد. این خدمات می‌تواند سفرهای خارجی را برای شما که مستر کارت پلاتینیوم دارید، راحت‌تر و لذت بخش تر کند.

دسترسی به انواع مختلفی از بیمه‌های سفر

دارندگان مستر کارت پلاتینیوم، به طیف قابل توجهی از انواع بیمه مسافرتی نیز دسترسی خواهند داشت. این بیمه‌ها، شامل مواردی مانند پوشش هزینه‌های پزشکی، تاخیر پرواز، لغو پرواز و... می‌شود.

امکان برداشت وجه در خارج از کشور

افرادی که به صورت منظم سفرهای خارجی دارند، یکی از چالش‌هایی که همواره با آن مواجه هستند، به همراه داشتن پول نقد و جا به جایی آن است. برای حل این مشکل، شما می‌توانید از مستر کارت پلاتینیوم استفاده کنید. در واقع این کارت‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سراسر دنیا هر زمانی که علاقه مند بودید از طریق دستگاه‌های ATM اقدام به دریافت وجه نقد کنید.

دریافت IBAN اختصاصی برای واریز بدون کارمزد

شما با خرید کارت‌های پلاتینیوم می‌توانید به یک IBAN اختصاصی دسترسی پیدا کنید. IBAN عملکردی مشابه با شبا در ایران دارد و می‌توانید برای جا به جایی پول بدون پرداخت کارمزد از آن استفاده کنید.

بهترین روش خرید Master Card در ایران

یکی از مجموعه‌های فعال در داخل کشور که به شما خدمات مالی مختلف را ارائه می‌دهد و می‌توانید از طریق آن برای دریافت مستر کارت پلاتینیوم یا خرید مسترکارت کلاسیک اقدام کنید، مجموعه تهرانیکس است. وب سایت تهرانیکس این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید انواع مختلفی از کارت‌های اعتباری مستر کارت، ویزا کارت و... را از این طریق خریداری کنید. همچنین این مجموعه خدمات دیگری مثل افتتاح حساب پی پال، خرید انواع گیفت کارت و... را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید بدون محدودیت تحریم‌هایی که بر علیه کاربران ایرانی وجود دارد را دور زده و به راحتی از این سرویس‌ها استفاده کنید.

نکات مهم برای دریافت مسترکارت پلاتینیوم از تهرانیکس

در صورتی که قصد دارید تا از طریق وب سایت تهرانیکس برای خرید کارت‌های پلاتینیوم اقدام کنید، قبل از خرید نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در وهله اول سقف برداشت ماهیانه این کارت 1 میلیون لیر است. همچنین برای صدور این کارت نیاز است تا مبلغ 130 دلار پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه مجموعه تهرانیکس مستر کارت پلاتینیوم را با نام شما و بدون نیاز به حضور در بانک صادر می‌کند. این کارت اعتبار 5 ساله دارد و می‌توانید برای انجام تراکنش‌های بین المللی خود از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که کارت‌های صادر شده از سوی تهرانیکس، قابلیت فعال سازی اینترنت بانک و موبایل بانک را دارند که از طریق می‌توانید تراکنش‌های مد نظر خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و همچنین بر تمامی تراکنش‌های خود نظارت کامل داشته باشید.

حرف آخر

در این مطلب، شما را با مستر کارت پلاتینیوم آشنا کرده و در مورد مزایا خرید از این کارت‌ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دانش کافی نسبت به کارت‌های پلاتینیوم شرکت مستر کارت، از این کارت‌های اعتباری استفاده کنید. همچنین در انتها شما را با وب سایت تهرانیکس آشنا کردیم که از طریق این مجموعه می‌توانید برای خرید این کارت‌ها اقدام کنید.