شهر توریست‌پذیر و زیبای مسقط عمان، هتل های متنوعی را از ارزان تا لوکس در خود جای داده است. انتخاب یک هتل خوب در لذت‌بردن بیشتر از سفر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. از میان هتل های مسقط، هتل اکسپرس با موقعیت مکانی عالی و امکانات جذاب، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. در این مطلب، ویژگی‌های مثبت و امکانات هتل اکسپرس مسقط را به‌طور کامل بیان کرده‌ایم.

معرفی هتل اکسپرس (Express Hotel Masqat)

هتل اکسپرس که در سال 2022 با طراحی مدرن و محیطی شیک و دلپذیر در قلب مسقط ساخته شده است یکی از هتل های خوب این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل فقط 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. موقعیت مکانی عالی، امکانات سطح بالا و قیمت مناسب، ترکیبی از راحتی و مقرون‌به‌صرفه‌بودن را به مهمانان این هتل ارائه می‌دهد.

به‌محض ورود به هتل اکسپرس، مهمان‌نوازی گرم پرسنل پذیرش و فرآیند چک‌این آسان و سریع، اولین چیزی است که تحسین شما را برمی‌انگیزاند. در این هتل، به زبان‌های انگلیسی، عربی، هندی و تامیل، صحبت می‌شود. زمان پذیرش هتل، ساعت 2:00 بعدازظهر و زمان خروج از آن ساعت 12:00 ظهر است.

نزدیکی به مرکز شهر (فقط 1.5 کیلومتر) به شما اجازه می‌دهد تا در مدت‌زمان کم و با بودجه کمتری، بازدید کامل‌تری از جذابیت‌های این شهر عربی زیبا داشته باشید؛ ازطرفی، اقامت در هتل اکسپرس برای کودکان زیر یک سال رایگان است و این برای خانواده‌های دارای کودک، گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

اتاق‌های بزرگ و راحت در هتل اکسپرس مسقط

هتل اکسپرس درمجموع 85 اتاق مجهز با طراحی و ظرفیت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین، چه به‌صورت انفرادی و چه همراه با زوج، خانواده یا دوستان سفر کنید، اتاق مناسب و مطابق با نیاز خود را در این هتل پیدا خواهید کرد.

سوئیت اکزیکتیو ( Executive Suite) هتل اکسپرس با مساحت 55 مترمربع، فضایی بزرگ را در اختیار می‌گذارد و دکور شیک و امکانات مدرن آن، راحتی و آسایش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

افرادی که به‌دنبال یک جای دنج برای استراحت هستند، می‌توانند اتاق استاندارد هتل اکسپرس با تختخواب کینگ را انتخاب کنند؛ این اتاق 22 مترمربع مساحت دارد و فضای کافی و امکانات مناسب را در اختیار مهمان قرار می‌دهد؛ همچنین، برای سفر با یک همراه، اتاق تویین استاندارد با 22 مترمربع مساحت و دو تخت یک‌نفره مهیا شده است و می‌توانید در آنجا اقامتی آسوده و لذت‌بخش داشته باشید.

امکانات هتل اکسپرس مسقط چه هستند؟

امکانات رفاهی هتل اکسپرس

امکانات و خدمات رفاهی هتل اکسپرس چه در اتاق‌ها و چه در بخش عمومی، آسودگی و امنیت کامل را برای مسافران فراهم می‌کند؛ ازطرفی، رستوران، بار و کافی‌شاپ این هتل با منویی از غذاهای باکیفیت و متنوع، مهمانان را از رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های سطح شهر بی‌نیاز می‌کنند.

امکانات در اتاق‌ها

واحدهای اقامتی هتل اکسپرس به سطح مناسبی از امکانات رفاهی تجهیز شده است. برخی از این تجهیزات عبارت‌اند از: تهویه مطبوع، بالکن و تراس، کمد لباس، میز مطالعه، فرش، ساعت زنگ‌دار، جعبه کمک‌های اولیه، سشوار، تخت تاشو، کپسول آتش‌نشانی، دسترسی به اینترنت، سرویس بیداری، لوازم بهداشتی و ... .

امکانات در بخش عمومی

در بخش عمومی هتل اکسپرس، تهویه مطبوع، اینترنت، نظافت روزانه، آسانسور، خشک‌شویی، خدمات تبدیل ارز، دربان، امکانات برای مهمانان توان‌خواه، انبار چمدان، صندوق امانات، منطقه‌ای برای سیگارکشیدن و فضا برای جلسات فراهم شده است.

برخی دیگر از امکانات هتل اکسپرس در بخش عمومی عبارت‌اند از: پذیرش 24ساعته، دوربین مداربسته خارج از اتاق‌ها، نگهبانی 24ساعته، پذیرش حیوانات خانگی، پارکینگ رایگان، پارکینگ دوچرخه، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاه، مرکز تجاری خدمات شاتل و ... .

خدمات سرگرمی

مسقط مملو از جذابیت‌های خاص و هیجان‌انگیز است؛ با استفاده از خدمات تور هتل اکسپرس، می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی شهر را ببینید. برای افرادی که نمی‌خواهند وقفه‌ای در برنامه ورزشی خود داشته باشند، مرکز تناسب‌اندام این هتل، جذابیت بسیار زیادی دارد.

موقعیت مکانی عالی و پوشش‌دهی گزینه‌های متنوع حمل‌ونقل

هتل اکسپرس، اقامتگاهی دنج و لوکس در قلب شهر پرجنب‌وجوش مسقط است. اگر نگران رفت‌وآمد از فرودگاه به هتل و یا گشت در شهر هستید، این هتل گزینه‌های حمل‌ونقل متنوعی را پوشش می‌دهد. برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما مسقط به این شهر سفر می‌کنند، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به هتل اکسپرس مسقط، استفاده از تاکسی است؛ بنابراین، به‌محض رسیدن به فرودگاه بین‌المللی می‌توانند سوار یک تاکسی شوند و حدودا 15 دقیقه بعد به هتل اکسپرس خواهند رسید.

مسافرانی که به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند، بهترین انتخاب، استفاده از اتوبوس‌های عمومی است. یک ایستگاه اتوبوس درست خارج از ترمینال وجود دارد و می‌توانید به‌آسانی اتوبوس‌ها و مسیرهای تعیین‌شده را مشاهده کنید. اگرچه استفاده از اتوبوس ممکن است کمی دیرتر شما را به هتل برساند؛ اما فرصتی برای آشنایی با فرهنگ محلی و تعامل با مسافران دیگر را به‌وجود می‌آورد.

گزینه دیگر برای حمل‌ونقل در مسقط، اجاره ماشین در فرودگاه است. هتل اکسپرس، پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و خیال آن‌ها را از بابت امنیت خودرو آسوده می‌کند. درصورت اجاره ماشین، کافی است آدرس هتل را به GPS وصل کنید تا در کمترین زمان به اقامتگاه راحت و مجهز خود برسید.

امکانات هتل اکسپرس مسقط چه هستند؟

صفحه رزرو هتل مسقط فلای تودی؛ رزرو با چند کلیک

در این مطلب، با ویژگی‌ها، امکانات و خدمات هتل اکسپرس یکی از بهترین هتل های مسقط آشنا شدید. این هتل سه‌ستاره با دسترسی عالی به مرکز شهر، هزینه‌های حمل‌ونقل شهری شما را کم می‌کند و با امکانات متنوع ازجمله اتاق‌های مجهز، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تناسب‌اندام، اینترنت و ...، لحظات خاطره‌انگیزی را برای‌تان رقم می‌زند. برای رزرو هتل اکسپرس مسقط می‌توانید از صفحه رزرو هتل سایت فلای تودی استفاده کنید. در فلای تودی، معتبرترین سایت رزرواسیون هتل و بلیط ایران، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما مسقط فقط با چند کلیک و در چند دقیقه انجام می‌شود.