در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توان لیستی از پست‌های Like شده را مشاهده کرد و در صورت نیاز لایک‌ها را حذف کرد! اگر به دلیل تصمیم گرفته‌اید که لایک‌های خود را از پست‌های خاصی حذف کنید تا ردپایی از شما در این پست‌ها باقی نماند، می‌توانید از بخش Posts You've Liked استفاده کنید.

در ادامه روش حذف لایک‌ها در Instagram‌ را بررسی می‌کنیم.

برخی کاربران اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، پست‌ها و عکس‌های زیادی را like می‌کنند که به معنی پسندیدن و دوست داشتن است و برخی دیگر چندان به این کار علاقه ندارند.

لایک کردن در اینستاگرام ساده است اما اگر بخواهید لایک‌های خود را حذف کنید، می‌بایست به تنظیمات مراجعه کنید به خصوص اگر پست لایک‌شده، مربوط به چند هفته یا چند ماه قبل باشد. در بخش تنظیمات اپلیکیشن Instagram گزینه‌ای موجود است که لیست لایک‌ها را نشان می‌دهد و حتی پست‌های چند ماه پیش را هم می‌توانید به سرعت پیدا کنید.

روش آنلایک کردن پست‌های قدیمی در اینستاگرام

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و روی آیکون کاربر تپ کنید تا صفحه‌ی پروفایل شما نمایان شود. اکنون در بالای صفحه روی منوی سه‌نقطه تپ کنید تا صفحه‌ی Settings نمایان شود.

چگونه پست‌های لایک شده در اینستاگرام را پیدا کرده و Like را حذف کنیم؟

اکنون روی گزینه‌ی Posts You've Liked تپ کنید تا لیستی از تمام مواردی که لایک کرده‌اید، نشان داده شود.

چگونه پست‌های لایک شده در اینستاگرام را پیدا کرده و Like را حذف کنیم؟

برای Unlike یا حذف لایک کردن می‌توانید روی عکس بندانگشتی پست موردنظر تپ کرده و سپس روی آیکون لایک که به شکل قلب است، تپ کنید. به همین سادگی!

متأسفانه در صفحه‌ای که باز شده، پست‌ها به صورت ساده نمایش داده می‌شوند و از تاریخ یا عنوان پست خبری نیست و حتی جعبه‌ی Search نیز دیده نمی‌شود! اما خوشبختانه اگر پست‌ها بسیار قدیمی باشند و به عبارت دیگر چند ماه پیش پست‌هایی را Like کرده باشید، می‌توانید آن‌ها را در این صفحه پیدا کنید. این صفحه به خصوص برای کاربرانی مفید است که لایک‌های متعددی ندارند و شاید چند روز یک مرتبه به اینستاگرام مراجعه کرده و چند لایک برای چند پست ثبت کنند.

با آنلایک کردن یا لایک کردن پست‌ها، نوتیفیکیشن به صورت ایمیل دریافت نمی‌کنید. به علاوه در هر ساعت می‌توانید حداکثر ۱۰۰ لایک ثبت کنید که از محدودیت‌های اینستاگرام است.