در پیام‌رسان Threads که محصولی از گروه توسعه‌دهنده‌ی اینستاگرام است، قابلیت ایجاد کردن چت‌های گروهی یا به زبان دیگر Group وجود دارد. استفاده از گروه برای کارهایی مثل به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو از مراسمی خاص با چند مخاطب و دوست نزدیک، بسیار مفید است. در این حالت مجبور نیستید تک‌تک پیام‌های متنی و غیرمتنی را برای هر یک از افراد به صورت مجزا ارسال کنید.

در ادامه به روش ایجاد گروه و مخفی کردن و Unhide کردن آن در پیام‌رسان تردس می‌پردازیم.

برای آشنایی با اپلیکیشن تردس و شیوه‌ی استفاده از آن و همین‌طور مدیریت مخاطبین در این اپلیکیشن جدید به مطالب زیر توجه فرمایید:

ایجاد گروه در Threads

برای ایجاد یک گروه جدید روی آیکون منوی سه‌خطی در گوشه‌ی بالای صفحه تپ کنید و سپس گزینه‌ی Create Group را لمس کنید. اکنون لیستی از افراد نمایش داده می‌شود. روی مواردی که می‌خواهید در گروه عضو کنید تپ کنید تا تیک روبرویشان زده شود. در نهایت روی دکمه‌ی Create در پایین صفحه تپ کنید.

توجه کنید که مخاطبین در اپلیکیشن تردس، صرفاً افرادی هستند که در لیست دوستان نزدیک یا Close Friends اینستاگرام اضافه کرده‌اید.

گروهی که ایجاد کرده‌اید در بخش چت‌ها مثل دیگر چت‌های شما با مخاطبین نمایان می‌شود. روش دیگر برای دسترسی به گروه، مراجعه به صفحه‌ی Camera و بخش شورت‌کات‌ها است.

چگونه در پیام‌رسان Threads گروه ایجاد کنیم و آن را مخفی کنیم؟

چگونه در پیام‌رسان Threads گروه ایجاد کنیم و آن را مخفی کنیم؟

مخفی کردن گروه در اپلیکیشن تردس

در پیام‌رسان تردس برای مخفی کردن هر یک از چت‌ها، می‌بایست شخص مقابل را از لیست دوستان نزدیک حذف کنید! در مورد گروه‌ها نیازی به حذف کردن تمام افراد از لیست دوستان نزدیک نیست بلکه در این پیام‌رسان بخشی برای گروه‌های مخفی یا Hidden Groups در نظر گرفته شده است.

برای مخفی کردن یکی از چت‌های گروهی، به صفحه‌ی خانه بروید و روی گروه موردنظر حرکت جاروبی به راست انجام دهید. منویی ظاهر می‌شود و توضیحی در مورد گروه‌های مخفی داده می‌شود. دکمه‌ی Hide را لمس کنید.

چگونه در پیام‌رسان Threads گروه ایجاد کنیم و آن را مخفی کنیم؟

به این ترتیب گروه موردنظر مخفی می‌شود. برای خارج کردن یک گروه از لیست گروه‌های مخفی یا Unhide کردن و در واقع رویت کردن گروه در صفحه‌ی خانه، می‌بایست صفحه‌ی تنظیمات اپلیکیشن تردس را باز کنید. در صفحه‌ی Settings روی گزینه‌ی Hidden Groups تپ کنید. سپس روی + کنار نام گروهی که می‌خواهید از حالت مخفی خارج کنید، تپ کنید.

چگونه در پیام‌رسان Threads گروه ایجاد کنیم و آن را مخفی کنیم؟

با این تغییر ساده، گروه مخفی به صفحه‌ی خانه و لیست چت‌های شما برمی‌گردد.