یکی از استفاده های مثبت از تکنولوژی بهره مندی از اپلیکیشن های هوشمند جهت سفر به مقاصد خارجی است. خوب از آنجاییکه ترکیه مقصد محبوب و همیشه مورد توجه برای ایرانیان جهت سفرهای نوروزی شناخته می شود. استفاده از اپلیکیشن های کاربردی و مهم در این کشور باعث شده است که شما مسافران عزیز سفری راحت با امکانات بیشتری در دسترس داشته باشید تا سفری بدون دغدغه را در نوروز 1401 را تجربه کنید. امروز تلفن های هوشمند به بخش جدا نشدنی از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند و شما ضمن خرید تور مورد نظرتان، مواردی از قبیل مسیریابی، ارتباط با دیگران، سرگرمی، گرفتن تاکسی و... نیاز به استفاده از اپلیکیشن های کاربردی این کشور را دارید.

ضمنا آگاهی شما از اپلیکیشن های کاربردی در سفرتان به تور استانبول نوروز 1401 یا دیگر شهرهای ترکیه به شما کمک می کند که سفری آسان تر را داشته باشید. ما در این مطلب سعی کرده ایم به شما برخی از اپلیکیشن های کاربردی ومحبوب مسافران ترکیه را معرفی کنیم. آگاهی شما از هر کدام از برنامه های کاربردی در ترکیه می تواند به شما در انجام کارهای روزمره کمک شایان و قابل توجهی کند.

معرفی اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفر به ترکیه در نوروز 1401

آشنایی با اپلیکیشن Yemeksepeti

بهره مندی از غذاهای خوشمزه ترکی برای افرادی که به این کشور سفر می ‌کنند، میتواند تجربه لذت بخش و خوشایندی بهمراه داشته باشد. شما مسافران برای پیدا کردن بهترین غذا های لذیذ ترکیه می توانید از این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید. هنگام سفر به با تور آنتالیا نوروز 1401 استفاده کردن از برنامه yemeksepeti می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد که بتوانید نزدیک ترین رستوران را در موقعیتی که حضور دارید پیدا کنید. با توجه به سلیقه و علاقه غذایی خود می توانید غذای مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید. این اپلیکیشن که بعنوان یکی از برنامه های کاربردی و مورد توجه در این کشور شناخته می شود به آسانی در اختیار شما قرار می گیرد. بعد از ثبت نام می توانید آدرس خود را وارد کنید و با استفاده از لوکیشن گوشی رستوران های اطراف به شما نشان داده می شوند.

این برنامه کاربردی نیز مانند سایر برنامه ها بر روی دو پلتفرم اندروید و ios قابل نصب بوده و زبان‌های انگلیسی و ترکی را پشتیبانی می کند.

معرفی اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفر به ترکیه در نوروز 1401

آشنایی با اپلیکیشن sesli sozluk

هنگامی که شما به این کشور سفر میکنید، طبیعتا ارتباط با مردم و کسبه این شهر امکان دارد که برای شما کمی سخت باشد. از این جهت پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن های مترجم به خوبی می توانند نیازهای شما را برطرف کنند و اینکه معرفی اپلیکیشن sesli sozluk به شما قابلیت های این نرم افزار را نشان می دهد و به عنوان یک فرهنگ لغت از سری لغت نامه های آنلاین به صورت انگلیسی و ترکی عمل می کند.

همچنین دانلود و استفاده از این اپلیکیشن رایگان می باشد و شما باید با اتصال به اینترنت از خدمات آن می توانید بهره مند شوید. همچنین برنامه شیوه تلفظ را به شما آموزش می دهد تا شما به راحتی بتوانید با افراد و مردم ترک زبان ارتباط برقرار کنید. این برنامه بر روی پلتفرم های اندروید و ios براحتی نصب می شود و شما می توانید این نرم افزار را به صورت انگلیسی و ترکی در اختیار داشته و از خدمات آن بهره مند شوید.

آشنایی با اپلیکیشن Trafi

یکی از اپلیکیشن های کاربردی ترکیه که شما به شدت به آن در سفرهای نوروزی نیازمندش هستید، برنامه ترافی است. این برنامه به عنوان یک مسیریاب به شما کمک خواهد کرد تا بدون مشکل مسیر مورد نظرتان را پیدا کنید. برای رفتن از مکانی به مکان دیگر استفاده از این برنامه بسیار راحت می باشد و استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و به شما بهترین وسایل را جهت حمل و نقل عمومی پیشنهاد می کند. از کاربردهای این برنامه می توان به اعلام زمان مورد نیاز رسیدن به مقصد را اشاره نمود و همچنین این برنامه همچون اپلیکیشن همچون ویز میزان انتظار شما برای رسیدن به مقصد را اعلام می ‌کند.

این برنامه که از بهترین برنامه های کاربردی در کشور ترکیه است قابلیت استفاده بر روی موبایل هایی با پلتفرم اندروید و ios را داراست. همچنین این برنامه علاوه بر زبان ترکی از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی شده است و به صورت رایگان تمام خدمات را در اختیار شما می گذارد.

معرفی اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفر به ترکیه در نوروز 1401

آشنایی با اپلیکیشن Grand Bazaar

از آنجاییکه بیشتر مسافرانی که به استانبول سفر میکنند، معمولا نمی توانند براحتی مراکز خرید بزرگ شهرهای توریستی و مهم این کشور مثل استانبول یا آنتالیا را پیدا کنند، این برنامه بسیار کاربردی برایشان خواهد بود. در این برنامه شما به خوبی می توانید بازارهای بزرگ سنتی و مراکز خرید متنوعی را به شما معرفی کند. اپلیکیشن Grand Bazaar  همانگونه که از نامش پیدا است به عنوان یک دیکشنری کوچک تمام اطلاعات مورد نیاز از بازار استانبول را در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین امکان دارد که شما از وضعیت بازار و مراکز خرید آگاهی نداشته باشید و طی سفرتان با دشواری هایی روبرو شوید. این نرم افزار به مسافرانی که قصد دارند در مراکز خرید خاص وسایل و کالاهای مورد نیاز را خرید کنند به خوبی خدمات خود را ارائه می دهد. افرادی که تجربه استفاده از این نرم افزار را دارند، بطور معمول با رضایت بالایی خدمات آن را دریافت می کنند.

از خدمات ارائه شده توسط این نرم افزار علاوه بر یافتن فروشگاه و رستوران مورد نظر می توان ارائه مکان فروشگاه مورد نظر جهت خرید کالای خاص اشاره نمود و با استفاده از منوی جدا سازی شده در این نرم افزار می توانید مستقیم به فروشگاه مورد نظر رفته و مقصود خود را پیدا کنید. این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های کاربردی ترکیه است و به زبان انگلیسی و ترکی و به صورت رایگان خدمات خود را عرضه می کند.

آشنایی با اپلیکیشن BiTaksi

از برنامه های کاربردی در ترکیه که تردد شهری را برای شما به شدت آسان می ‌کند، اپلیکیشن بی تاکسی می باشد. با وجود متنوع بودن تعداد تاکسی در شهرهای بزرگ ترکیه مثا استانبول هیچ تضمینی برای در دسترس بودن آن ها وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از برنامه BiTaksi می تواند شما را در راه رسیدن به تاکسی مورد نظر کمک نماید. در ضمن این اپلیکیشن نزدیکترین تاکسی بشما را معرفی می کند. همچنین بعد از درخواست شما تمام اطلاعات تاکسی مانند شماره پلاک ماشین، نام راننده، رنگ ماشین و شماره تماس راننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با خیالی آسوده تاکسی مورد نظر را انتخاب نمایید و به بازارگردی در استانبول و سایر شهرها مشغول شوید.

چنانچه از یک گوشی با پلتفرم اندروید و ios برخوردار هستید می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

معرفی اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفر به ترکیه در نوروز 1401

آشنایی با اپلیکیشن ibb Ceptrafik

جهت حضور در شهرهای بزرگ ترکیه مثل استانبول یا آنتالیا شما نیازمند سرویس هایی برای حمل و نقل هستید. این اپلیکیشن کاربردی و عالی به شما مسیر راحت تر و سریع تری به مقصد مورد نظرتان را نشان می دهد و برای شما گزینه مورد نظر جهت حمل و نقل را معرفی می ‌کند. چنانچه قصد عبور و مرور در هر جای شهر مورد نظرتان را داشته باشید استفاده از این اپلیکیشن فوق العاده کارآمد و مناسب خواهد بود. این نرم افزار به خوبی تمام مسیرهای موجود و نقاط ترافیک شهر را به شما نمایش خواهد داد و استفاده از این برنامه یک نقشه کامل و وب کم را در اختیار شما قرار می دهد.

برای دانلود این برنامه که از اپلیکیشن های کاربردی ترکیه است، می توانید به صورت رایگان و برای پلتفرم های اندروید و ios اقدام نمایید و نیز  این نرم افزار به صورت انگلیسی و ترکی خدمات خود را برای کاربران ارائه می دهد.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ترکیه به مقاصد خارجی برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور نوروز در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.