در این مطلب قصد داریم به معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا  بپردازیم . دوربین 2 مگاپیکسل داهوا یکی دیگر از انواع دوربین‌های تحت شبکه داهوا برای حفظ امنیت است. دوربین 2 مگاپیکسل داهوا با زوم بالایی که دارد برای استفاده در ساختمان‌های اداری، مسکونی، مراکز خرید و مغازه‌های مختلف کارایی لازم را دارد. دوربین داهوا در انواع مختلف دوربین دام ، دوربین PTZ و بولت تولید و عرضه می‌شود.

انواع دوربین 2 مگاپیکسل داهوا

وضوح فوق‌العاده دوربین 2 مگاپیکسل داهوا HDCVI را برای پوشش وسیع و جزئیات عالی تصویر تجربه کنید. سری 2 مگاپیکسلی HDCVI  از زیرساخت‌های هم‌محور موجود برای ارائه تصاویر در سطح پزشکی قانونی به‌صورت یکپارچه و در فواصل طولانی استفاده می‌کند. دوربین دارای لنز ثابت 3.6 میلی‌متری، نمایشگر چندزبانه روی صفحه و خروجی قابل تعویض HD/SD است. دوربین 2 مگاپیکسل داهوا برای میزبانی برنامه‌های مختلف ایدئال است - فناوری Starlight و محدوده دینامیکی گسترده واقعی به دوربین اجازه می‌دهد در هر شرایط نوری کار کند و رتبه IP67 دوربین را برای سخت‌ترین محیط‌ها مناسب می‌کند.

معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین داهوا 1200 tp

مدل و نوع دوربین داهوا 1200tp: دوربین مداربسته بولت داهوا با 2 مگاپیسکل قدرت تصویربرداری

نوع لنز دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp: 3.6mm fixed lens (2.8mm, 6mm optional)

ضبط فیلم دوربین داهوا 1200tp: 30 فریم 1080p FullHD کیفیت فول اچ دی 1920×1080

معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل B2A21P

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P-0360B از پرفروش ترین محصولات سری سی وی آی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 1920 پیکسل و عمودی 1080 پیکسل میباشد. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 2 مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل میدهد.

نحوه اتصال دوربین داهوا مدل DH-HAC-B2A21P-0360B به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر 300 متر و از طریق فیش BNC میباشد.

معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل T2A21P

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-T2A21P-0360B از پرفروش ترین محصولات سری سی وی آی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 1920 پیکسل و عمودی 1080 پیکسل میباشد. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 2 مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل میدهد.

نحوه اتصال دوربین داهوا مدل DH-HAC-T2A21P-0360B به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر 300 متر و از طریق فیش BNC میباشد.

معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل 1200DP

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP-S5 از پرفروش ترین محصولات سری سی وی آی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 1920 پیکسل و عمودی 1080 پیکسل میباشد.

حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 2 مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل میدهد.

معرفی 5 مدل از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل 1200EMP-A

دوربین مدار بسته داهوا مدل از پرفروش ترین محصولات سری سی وی آی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 1920 پیکسل و عمودی 1080 پیکسل میباشد. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 2 مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل میدهد.

نحوه اتصال دوربین داهوا مدل DH-HAC-ME1200EP-LED به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر 300 متر و از طریق فیش BNC میباشد.

جمع بندی

دوربین داهوا با پیروی از فلسفه “نوآوری برای همه”، مجموعه گسترده‌ای از محصولات مرتبط با امنیت را ارائه می‌دهد . داهوا پرو مرکز رسمی با گارانتی اصلی شرکت داهوا در ایران فقط از طریق سایت رسمی برند داهوا با ما همراه باشید. از دوربین‌های IPC، NVR، HDCVI، HCVR، دوربین‌های PTZ، دوربین‌های حرارتی، کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی، زنگ هشدار، موبایل و ترافیک محصولات، نمایش و کنترل، VMS و غیره. محصولات داهوا بر پایه یک پلتفرم باز است که از طریق یک SDK استاندارد با شرکای شخص ثالث ادغام آسانی دارد.

دوربین داهوا در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، این برند روزبه‌روز محصولات خود را به‌روزتر و ارتقا یافته تر می‌کند.

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، آموزشی ویبولیتین (تکنولوژی داهوا) یک ارائه‌دهنده راه‌حل و خدمات هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان است. فناوری داهوا با استراتژی شرکتی «Dahua Think#» که در سال 2021 راه‌اندازی شد، بر دو کسب‌وکار اصلی متمرکز است: شهر و سازمان.

این شرکت قویاً استراتژی‌های فن‌آوری خود را تقویت می‌کند که شامل پلتفرم‌های هوش دیجیتالی AloT و IoT می‌شود، ارتقای هوش دیجیتالی شهرها و شرکت‌ها را بر اساس نیازهای مشتری به‌طور جامع ارتقا می‌دهد و ارزش بیشتری برای تحول دیجیتالی-هوشمند صنایع مختلف ایجاد می‌کند. در سال 2021، فناوری داهوا به درآمد عملیاتی کل 32.835 میلیارد یوان (4.98 میلیارد دلار آمریکا) با افزایش 24.07 درصدی سالانه دست‌یافت.

سود خالص پس از کسر سود و زیان غیرتکراری به 3.103 میلیارد یوان (470 میلیون دلار آمریکا) رسید که نسبت به سال قبل 13.47 درصد افزایش یافت. این شرکت بیش از 22000 کارمند دارد که بیش از 50 درصد آن‌ها در R&D مشغول هستند. این شرکت متعهد به نوآوری‌های تکنولوژیکی، تقریباً 10٪ از درآمد فروش خود را هرساله برای تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه کلان داده، مؤسسه تحقیقات مرکزی، مؤسسه امنیت سایبری و مؤسسه شهر هوشمند را تأسیس کرده است. با بینش عمیق و طرح‌بندی IoT هوشمند، این شرکت به کشف فرصت‌های نوظهور ادامه می‌دهد و در حال حاضر کسب‌وکارهایی را در بینایی ماشین، روباتیک، دوربین داهوا، همکاری ویدیویی، ایمنی هوشمند آتش‌سوزی، الکترونیک خودرو، ایجاد کرده است.

شرکت داهوا فناوری با یک شبکه بازاریابی و خدمات جهانی، 57 شعبه را در آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و سایر مناطق ایجاد کرده است تا خدمات سریع و باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهد.

جهت خرید کلیه محوبات داهوا با گارانتی الی به سایت www.dahua.pro مراجعه نمایید.