سالنی که فضای کافی برای حرکت مرغ‌ها ندارد و محیط آن بسته است، استفاده از سیستم مه پاش مرغداری یکی از الزامات آن می‌باشد. ازآنجاکه این سیستم‌ها توانسته‌اند با مزایای قابل‌توجهی که با خود به همراه دارند، توجه خیلی از سالن‌های مرغداری را به خود جلب کنند، پیشنهاد می‌کنیم خرید مه پاش را به‌هیچ‌عنوان عقب نیندازید. سیستم مه پاش در مرغداری‌ها کاربرد زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها، ایجاد رطوبت و جلوگیری از تلف شدن مرغ‌ها می‌باشد؛ بنابراین، اگر نمی‌خواهید که با گرمای بالا و نبود اکسیژن در سالن مرغداری، دچار ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیر شوید، با ما در بازرگانی آب نیرو به‌عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان سیستم‌های مه پاش همراه باشید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم مه پاش مرغداری چیست؟

استفاده از سیستم مه پاش در مرغداری‌ها به دلیل کارایی بالای آن، امکانات گسترده‌ای را فراهم می‌کند. یکی از دلایل اصلی استفاده از این سیستم در سالن‌های مرغداری، ایجاد رطوبت به‌منظور جلوگیری از تلف شدن مرغ‌ها است. در مرغداری‌های صنعتی، فضای کافی برای حرکت مرغ‌ها وجود ندارد؛ بنابراین، رطوبت باید به‌گونه‌ای باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود. همچنین می‌تواند از گسترش آلودگی و بیماری‌ها جلوگیری کند. 

با استفاده از سیستم مه پاش مرغداری علاوه بر موارد ذکرشده، می‌تواند در شرایطی که نیاز به گندزدایی وجود دارد، مورداستفاده قرار گیرد. این سیستم، بهترین روش برای سرمایش مرغداری محسوب می‌شود. در این روش، با استفاده از یک پمپ و لوله‌کشی‌های مخصوص، آب با فشار بالا از طریق نازل‌ها به بیرون پخش می‌شود و در اثر تبخیر آب، دمای مرغداری کاهش می‌یابد و همچنین میزان گردوغبار و بوها در مرغداری کاهش می‌یابد. در نهایت، با استفاده از دستگاه رطوبت ساز، رطوبت محیط افزایش می‌یابد و فضای مطبوع‌تری برای رشد پرندگان فراهم می‌شود.

مزایای استفاده از مه پاش در مرغداری‌ها

هر فردی که در حوزه پرورش مرغ و پرندگان فعالیت دارد، قطعا می‌داند که استفاده از مه پاش‌ها تا چه اندازه مهم است. این سیستم انواع متنوعی دارد و هر یک از آن‌ها، با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی تولید می‌شوند. علی‌رغم اینکه نمونه‌های قدیمی‌تر مه پاش‌ها دارای کارایی کافی نبودند، امروزه می‌توانید این محصولات را با بالاترین کارایی و قابلیت‌ها خریداری نمایید.

برای خرید سیستم مه پاش مرغداری، همین حالا می‌توانید به وب‌سایت بازرگانی آب نیرو مراجعه کرده و از طریق گزینه خرید آنلاین، محصول موردنظرتان را ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. سیستم‌های رطوبت ساز ما در بازرگانی آب نیرو با مناسب‌ترین قیمت‌ها به عرضه می‌رسند و مزایای چشمگیری دارند که از مهم‌ترین مزیت‌های خرید سیستم مه پاش برای مرغداری‌ها، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاهش استرس ناشی از گرمای زیاد
  • افزایش رشد پرندگان
  • افزایش بازدهی تولید پرندگان
  • کاهش دمای بدن پرندگان
  • ایجاد شرایطی مساعد در فصل‌های گرم سال
  • جلوگیری از بروز درگیری بین پرندگان
  • مکمل تهویه هوا
  • از بین بردن بوی نامطبوع محیط
  • افزایش مقاومت پرندگان در برابر بیماری‌ها
  • ایجاد محیطی مناسب برای تنفس پرندگان

باوجوداین مزایا و شرایط مطلوبی که منجر به رشد و تولید بیشتر پرندگان می‌شود، مطمئن خواهید بود که ضرر و زیان‌ها به حداقل خواهند رسید و مرغداری شما بیشترین بازدهی و سود را به همراه خواهد داشت.

خرید مه پاش مرغداری از بازرگانی آب نیرو

به‌منظور تسهیل در فرایند خرید مه پاش مرغداری، ما گزینه خرید آنلاین را برای کاربران فراهم کرده‌ایم. بااستفاده از لینک‌های موجود در وب‌سایت ما به نشانی abniro.com، می‌توانید به‌راحتی محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و باکیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید. هدف ما ارائه شرایط مطلوب برای فروش انواع سیستم‌های مه پاش با مناسب‌ترین قیمت‌هاست. جهت اطلاع از مشخصات و هزینه‌های محصول موردنظر، با شماره‌های موجود تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت سفارش، محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. در صورت بروز هرگونه سؤال یا مشکل، توصیه می‌شود با همکاران ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

اجزای تشکیل‌دهنده انواع مختلف مه پاش مرغداری از جنس‌ها و متریالی است که از فرسایش و زنگ‌زدگی جلوگیری می‌کنند. لذا، درصورت مشاهده هرگونه خرابی، توصیه می‌شود فورا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. مطمئن شوید که میزان رطوبت سالن‌ها مطابق با معیارهای تعیین‌شده است؛ چراکه کاهش یا افزایش بیش‌ازحد می‌تواند مشکلات خاصی ایجاد کند. به همین دلیل، اصول کنترل رطوبت در مورد استفاده از سیستم رطوبت ساز مرغداری حائز اهمیت است. همچنین، توصیه می‌شود که میزان رطوبت کف و هوای سالن نیز به‌دقت ارزیابی شوند.

مه پاش مرغداری

کلام آخر

در خرید سیستم مه پاش برای سالن‌های مرغداری حتما توجه داشته باشید که محصول را از شرکتی معتبر خریداری نمایید. شرکت‌هایی باسابقه چندین ساله در این زمینه می‌توانند محصولاتی باکیفیت بهتر به‌دست مشتریان برسانند و هرگز با محصولات بی‌کیفیت، اعتبار چندین ساله خود را زیر سؤال نمی‌برند. ازآنجاکه سیستم مه پاش مرغداری از الزامات هر سالنی است که به پرورش و تولید طیور اختصاص دارد، ما در بازرگانی آب نیرو توانسته‌ایم این سیستم‌ها را مطابق با استانداردهای روز دنیا و مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم.