در اینستاگرام می‌توانید با استفاده از قابلیت Share، لینک هر پستی که بخواهید را به اشتراک بگذارید ولیکن قابلیت شیر لینک‌ها به صورت خصوصی است. به عبارت دیگر می‌توانید لینک پست را کپی کرده و برای دوستان بفرستید و در واقع شیر کردن پست حساب کاربری دیگر در حساب خودتان ممکن نیست.

یکی از راه‌های به اشتراک‌گذاری پست‌ها، قرار دادن پست در استوری‌های اینستاگرام است. در این مقاله به روش ارسال یک پست اینستاگرام در قالب Story می‌پردازیم. با ما باشید.

یکی از بخش‌های محبوب شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بخش استوری است که قابلیت‌های مختلفی دارد و از جمله امکان پست کردن عکس و ویدیو و حتی استفاده از پست‌های قبلی. به این ترتیب می‌توانید پست‌های مهم خود را که می‌خواهید دیگران بیشتر رویت کنند، در استوری‌ها قرار دهید. حتی می‌توانید پست‌های دیگر کاربران را در استوری خودتان قرار دهید و به اشتراک بگذارید.

متأسفانه در حال حاضر کاربران Instagram نمی‌توانند پست‌هایی از دیگر حساب‌های کاربری را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند و لذا تنها روش موجود، استفاده از قابلیت به اشتراک‌گذاری پست‌ها در قالب Story است. با توجه به اینکه استوری‌ها در بالای صفحه قرار می‌گیرد، از نظر اهمیت و تعداد نمایش، وضعیت خوبی دارد.

چگونه یک پست اینستاگرام را به اشتراک بگذاریم؟

اپلیکیشن Instagram را اجرا کنید و روی آیکون شیر در پایین صفحه‌ی پستی که می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارید، تپ کنید. این آیکون درست کنار آیکون نظرات است و منوی Share را باز می‌کند.

در منوی شیر گزینه‌ی Add post to your story که به معنی اضافه کردن پست به استوری است را انتخاب کنید.

چگونه پست‌های دیگران را در استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

اکنون پنجره‌ی دیگری باز می‌شود. در بالای صفحه گزینه‌ی Your Story را مشاهده می‌کنید. روی دکمه‌ی Share روبروی آن تپ کنید. به این ترتیب پست موردبحث به استوری شما اضافه می‌شود و البته نام پروفایل کاربری که این پست را به اشتراک گذاشته نیز زیر آن ذکر می‌شود. می‌توانید هر زمان که بخواهید این پست را از استوری‌های خود حذف کنید، درست مثل دیگر تصاویری که در یک استوری قرار گرفته است و البته این پست پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود، درست مثل تصاویر دیگر یک استوری.

چگونه پست‌های دیگران را در استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟