اپلیکیشن توییتر برای آیفون و اندروید، افکت‌های صوتی متنوعی دارد و حین انجام کارهایی نظیر ریفرش کردن فید آخرین توییت‌ها، صدا پخش می‌کند. پخش شدن این صداها در هر محیطی مطلوب نیست و شاید به دنبال غیرفعال کردن این صداها هستید. به جای کم کردن صدای گوشی، می‌توانید به راحتی این صداها را غیرفعال کنید.

در ادامه به نحوه‌ی غیرفعال کردن افکت‌های صوتی اپلیکیشن توییتر برای اندروید و iOS می‌پردازیم که مشابه است.

نحوه غیرفعال کردن افکت‌های صوتی اپ توییتر در اندروید و آیفون

ابتدا با تپ روی آیکون اپ توییتر، آن را اجرا کنید. سپس برای دسترسی به تنظیمات روی منوی سه‌خطی در گوشه‌ی بالای صفحه تپ کنید. البته دقت کنید که در نسخه‌ی آیفونی اپ توییتر، این آیکون در گوشه‌ی بالای صفحه است اما در نسخه‌ی اندرویدی، می‌بایست روی تصویر پروفایل خویش در بالای صفحه تپ کنید.

چگونه افکت‌های صوتی اپ توییتر را بی‌صدا کنیم؟

در منوی باز شده روی گزینه‌ی تنظیمات و حریم خصوصی یا به عبارت دیگر Settings and privacy تپ کنید.

چگونه افکت‌های صوتی اپ توییتر را بی‌صدا کنیم؟

در صفحه‌ی اصلی تنظیمات روی گزینه‌ی تنظیمات عمومی یا General تپ کنید. در ادامه گزینه‌ی نمایش و صدا یا Display and sound را لمس کنید.

چگونه افکت‌های صوتی اپ توییتر را بی‌صدا کنیم؟

در صفحه‌ی بعدی سوییچ روبروی Sound effects را در وضعیت غیرفعال قرار دهید. در اندروید به جای سوییچ، چک‌باکس در نظر گرفته شده که می‌توانید تیک آن را بردارید.

چگونه افکت‌های صوتی اپ توییتر را بی‌صدا کنیم؟

به همین سادگی افکت‌های صوتی اپ توییتر را غیرفعال کرده‌اید و از این پس می‌توانید بدون کم کردن صدای گوشی، با اپ توییتر کار کنید بدون آنکه صدای عجیب و غریبی پخش شود!