پس از دانلود دیسکورد برای ویندوز و نصب کردن آن، ممکن است به دلیل مشکلات یک نسخه‌ی خاص یا برای استفاده از امکانات جدید، به آپدیت کردن این برنامه نیاز پیدا کنید. آپدیت کردن پیام‌رسان دیسکورد برای ویندوز 10 یا ویندوز 11 کار ساده‌ای است و از طریق مایکروسافت استور انجام می‌شود. البته اگر نرم‌افزار دستاپی دیسکورد را به جای اپلیکیشن ویندوزی آن نصب کرده باشید، می‌بایست فایل نصب نسخه جدید دیسکورد را دانلود کرده و نصب کنید.

در ادامه نحوه آپدیت و دانلود دیسکورد برای ویندوز 10 یا ویندوز 11 را شرح می‌دهیم. با ما باشید.

آپدیت کردن دیسکورد با سه هدف صورت می‌گیرد:

  • رفع مشکلات نرم افزاری نسخه‌های قدیمی
  • بهبود امنیت و رفع حفره‌های امنیتی کشف شده
  • استفاده از امکانات جدیدی که در آپدیت‌های جدید اضافه شده

دانلود دیسکورد برای ویندوز و نصب کردن آن بسیار ساده است. اگر در آخرین نسخه‌ها مشکلی وجود دارد، طبعاً دانلود نسخه قدیمی دیسکورد برای ویندوز توصیه می‌شود. دقت کنید که دانلود دیسکورد برای کامپیوتر 32 بیتی و کامپیوتر 64 بیتی امکان‌پذیر است.

آپدیت کردن دیسکورد از طریق خود برنامه

یک روش دانلود آپدیت دیسکورد برای ویندوز این است که از خود نرم افزار استفاده کنید. کافی است Discord را اجرا کنید و صبر کنید تا قابلیت چک کردن خودکار آپدیت‌ها، مشغول به کار شود و اگر نسخه‌ی جدیدی موجود است، صبر کنید تا دانلود و نصب شود. به همین سادگی! پس از دانلود دیسکورد برای کامپیوتر 32 بیتی یا 64 بیتی و نصب شدن خودکار آپدیت دیسکورد می‌توانید فایل گزارش تغییرات و ویژگی‌های جدید را چک کنید تا از تغییرات مهم پیام‌رسان دیسکورد مطلع شوید.

دانلود دیسکورد برای ویندوز و آپدیت کردن خودکار آن

دانلود آپدیت دیسکورد پس از اجرا کردن برنامه

روش دیگر برای دریافت آخرین نسخه دیسکورد برای ویندوز 10 یا 11 و یا سایر ویندوزها این است که ابتدا پیام‌رسان را اجرا کنید و سپس کلید میانبر Ctrl + R را فشار دهید. رابط کاربری پیام‌رسان ریفرش یا نوسازی می‌شود و اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، دیسکورد به صورت خودکار آن را دانلود می‌کند

زمانی که اپلیکیشن دیسکورد را دوباره اجرا کنید، متوجه می‌شوید که پس از دانلود دیسکورد برای کامپیوتر در لحظات اخیر، نصب کردن آن انجام شده است.

دانلود دیسکورد برای ویندوز و آپدیت کردن خودکار آن

دقت کنید که پیام‌رسان دیسکورد برای ویندوز دارای دکمه‌ای به اسم Update یا Check for update نیست! دانلود آپدیت دیسکورد در ویندوز به صورت خودکار و توسط خود برنامه انجام می‌شود و در شروع به کار برنامه آپدیت‌ها نصب می‌شود. به همین سادگی.

اگر مشکل آپدیت دیسکورد برای شما اتفاق افتاده، می‌توانید دیسکورد را Uninstall کنید و سپس برای دانلود دیسکورد برای ویندوز اقدام کنید و آخرین نسخه را نصب کنید.