یکی از کاربردهای رایج انواع ورق استیل به استفاده از این محصولات در طراحی دکوراسیون بر می‌ گردد. مزایا و قابلیت های بالای ورق های استیل موجب شده تا بسیاری از طراحان دکوراسیون از این متریال های جذاب و باکیفیت در نمای داخلی و خارجی استفاده کنند. در حال حاضر فروش ورق استیل دکوراتیو در طرح ها و رنگهای متنوع انجام می‌ شود. همچنین خریداران این امکان را دارند که این ورق های استیل را با کیفیت های مختلف تهیه کنند.

انواع ورق های استیل دکوراتیو طلایی، نقره ای و طرح‌ دار تنها چند نمونه از انواع محصولاتی هستند که در بازار استیل ارائه می شوند. (https://steelkhani.com/product/178/%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84 ).

کاربردهای رایج انواع ورق استیل

فروش ورق استیل

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه مشخصاتی دارد؟

ورق استیل دکوراتیو یک نمونه از انواع ورق های استیل است که از نظر جنس تفاوتی با دیگر ورق های استیل ندارد. این محصول نیز از عناصر آهن، کروم و نیکل تشکیل شده و بسته به نوع خود ممکن است ضد زنگ، ضد خوردگی، مغناطیسی یا غیر مغناطیسی باشد. تفاوت ورق استیل استنلس دکوراتیو با دیگر ورق ها بیشتر به ظاهر این محصول بر می‌ گردد. انواع ورق استیل دکوراتیو با توجه به کاربردهایی که دارند از ظاهری زیباتر برخوردارند. این ورق ها با رنگ های طلایی، نقره‌ ای و... پوشش داده شده اند. برخی از ورق های استیل دکوراتیو که با نام ورق استیل طرح دار شناخته می‌ شوند با برخورداری از طرح های متنوع، ظاهری زیبا و زینتی پیدا کرده اند.

انواع ورق استیل دکوراتیو را می توان با گریدهای مختلف تولید کرد. به طور معمول ورق های استیل ۳۰۴ و ۴۳۰ دکوراتیو نمونه های رایج این محصول به شمار می روند. به دلیل مقاومت بالای ورق استیل دکوراتیو ۳۰۴، از این محصول بیشتر در شرایطی که احتمال خوردگی و اکسیداسیون وجود دارد استفاده می‌ شود. ورق استیل دکوراتیو ۴۳۰ نیز عموما در محیط داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  نمای خارجی بسیاری از مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها و دیگر اماکن عمومی از جمله مواردی هستند که ورق استیل زینتی یا دکوراتیو در آن ها کاربرد دارد. همچنین از این ورق برای طراحی دکوراسیون بخش‌ های داخلی همچون درهای ورودی، دیوارها، راهروها و مواردی از این دست استفاده می‌ شود. علاوه بر این موارد، تولید بسیاری از لوازم خانگی با استفاده از انواع ورق استنلس استیل دکوراتیو صورت می‌ گیرد.

کاربردهای رایج انواع ورق استیل

فروش ورق استیل

قیمت فروش ورق استیل دکوراتیو

قیمت فروش ورق استیل دکوراتیو همچون دیگر محصولات مشابه تحت تاثیر کیفیت، ضخامت و ابعاد این محصول قرار دارد. کیفیت و نوع پوشش یا طرح سطح ورق های استیل دکوراتیو نیز از جمله عواملی است که بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. به طور کلی فروش ورق استیل دکوراتیو نسبت به سایر ورق های استیل با قیمت بیشتری صورت می‌ گیرد. طبیعتاً این تفاوت قیمت به دلیل پرداخت هایی است که بر روی سطح این محصول انجام شده است.

بررسی قیمت ورق استیل طلایی

در بررسی قیمت ورق استیل طلایی در سایت  https://steelkhani.com  اولین عاملی که نظر ما را به خود جلب می‌ کند کیفیت این محصول است. از آنجایی که در بازار ورق های استیل محصولات مختلف با برندهای گوناگون و با درجات کیفی متنوع وجود دارد، طبیعی است که شاهد تنوع قیمت در این بازار باشیم. معمولا بهترین برندهای استیل که از کیفیت بالا برخوردارند و پوشش دهی آنها به بهترین شکل ممکن انجام شده با قیمت بیشتری به فروش می‌ رسند. ضمن اینکه نوع ورق استیل طلایی نیز بر تعیین قیمت نهایی آن موثر است. اما علاوه بر این موارد قیمت ورق استیل طلایی همواره با توجه به قیمت ارز تغییر می‌ کند، بنابراین در هنگام بررسی قیمت این محصول لازم است که قیمت ارز نیز مورد توجه قرار بگیرد.