ورق استیل 304 جزو ورق های استیل سری 300 می باشد و ویژگی ها و کاربرد های بسیار خارق العاده ای را دارد. این محصول توسط برند های مختلف در کشور های صنعتی دنیا تولید و به بازار عرضه می شود. ورق استیل 304 به ورق استیل 8/18 نیز معروف است. عدد 8/18 بیان کننده ی درصد نیکل و کروم موجود در ورق استیل فوق می باشد. به این معنی که 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم در ساخت ورق استیل 304 به کار رفته است. محصول فوق وابسته به فولاد ضد زنگ آستنیتی می باشد. گفتنی است که این محصول استفاده های نسبتا محدودی در اقدامات الکترونیکی و گرمایشی نسبت به فولاد های کربنی دارد. افراد می توانند برای خرید ورق استیل 304 از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر اقدام کنند.

ورق های استیل

ورق استیل 304 توسط فروشگاه ها و نمایندگی ها به صورت رولی، میله و لوله به فروش می رسد. قیمت ورق استیل 304 به شدت مقرون به صرفه بوده و معیار های آن به صورت اروپایی نام گذاری شده است. فروش ورق استیل در مدل های مختلف از جمله مدل 304 به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، نکته ای که وجود دارد این است که نیاز به این ورق ها همه روزه در حال افزایش است.

ورق استیل 304 در صنعت فولاد انقلاب بزرگی ایجاد کرده است و جزو دستاورد های به شدت مهم این صنعت محسوب می شود. این محصول پر کاربرد ترین محصول صنعت فولاد است و دارای خاصیت مغناطیسی و الکتریکی کم تری نسبت به فلز کربن می باشد.

ویژگی های ورق استیل 304

ورق استیل 304 دارای ویژگی های بسیار مختلف و منحصر به فردی می باشد. اولین موردی که باید به آن اشاره شود دوام آن می باشد. ورق های استیل فارغ از مدل هایشان از این ویژگی برخوردار هستند. نکته ای که باید ذکر شود این است که دوام و ماندگاری در این مدل ها بیش تر به چشم می خورد. این موضوع مربوط به مقاومت در برابر خوردگی نیز می باشد.مورد بعدی که می بایست در ارتباط با ویژگی های ورق استیل 304 ذکر گردد، زیبایی این محصول است. این ورق ها ظاهری به شدت جذاب و زیبا دارند. این موضوع سبب شده است تا از ورق استیل 304 در اقدامات تزئینی استفاده های بسیار بهینه ای به عمل بیاید. گفتنی است که ورق های استیل فوق قابلیت فرم دهی نیز دارند.این ورق ها به راحتی می توانند شست و شو پیدا کنند و انعطاف پذیری بسیار خوبی هم دارند. ویژگی ها و ترکیبات ساختاری این محصول سبب شده است تا از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده شود.در کل باید گفت که ورق های استیل فوق دارای ویژگی های بی نظیری می باشند.

کاربرد های ورق استیل 304

ورق استیل فوق کاربرد های منحصر به فرد و زیادی دارد. برای مثال از ورق های استیل فوق در ساخت هود آشپزخانه استفاده می شود. این مورد بسیار رایج می باشد و افراد می توانند در طراحی این محصول ورق های 304 را مشاهده نمایند. از این محصول در صنایع غذایی و لبنیاتی خصوصا شیر استفاده های بسیار بهینه ای می باشد. نیاز به ورق های 304 در این صنایع همیشه احساس می شود. از این محصول در تولید لوازم خانگی نیز استفاده می شود. ساخت سینک ظرف شویی، صندلی، فریزر و سایر لوازم آشپزخانه نیز به این نوع از ورق ها دارد.

ورق های استیل

ورق استیل 304 در ساخت مبدل های حرارتی، تولید اتصال دهنده ها، پنل های معماری و تولید فنر ها و پیچ ها کاربرد دارد.کاربرد های ورق استیل 304 فقط به موارد ذکر شده ختم نمی شود و شامل موارد بسیار زیادی است. موارد فوق صرفا کاربرد های رایج تر محصول فوق می باشد.

ورق های استیل

قیمت و نحوه ی خرید این محصول

قیمت ورق های 304 با توجه به پارامتر های مختلفی منحصر به فرد می باشد و نمی توان قیمت دقیق آن ها را ذکر کرد. قیمت جهانی فولاد و نیکل و کروم به همراه قیمت ارز از جمله مواردی است که باید در تعیین کردن قیمت این محصول به آن ها توجه شود. در ارتباط با نحوه ی خرید این محصول هم باید گفت که باید یک نمایندگی یا فروشگاه مناسبی  مانند بازرگانی استیل خانی (https://steelkhani.com ) انتخاب و سپس مقدار نیاز خود را سفارش دهید.