دانلود ShareMe کامپیوتر و نصب شرمی در اندروید، یکی از روش‌های انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر یا برعکس است. برای این منظور برنامه‌های مشابه نظیر شیریت و زاپیا نیز منتشر شده است اما ShareMe به دلیل سادگی، یکی از برنامه‌های محبوب است. اگر در گذشته دانلود نرم افزار mi drop برای کامپیوتر و گوشی را امتحان کرده‌اید، دقت کنید که نام جدید این برنامه،‌ShareMe است.

در ادامه به این سوال می‌پردازیم که Shareme شیائومی چیست و چه امکاناتی دارد. برای دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم و همین‌طور دانلود شیر می اندروید از گوگل پلی، به بخش دانلود در پایین صفحه مراجعه فرمایید.

Shareme شیائومی چیست؟

اپ‌های زیادی برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر یا از کامپیوتر به گوشی و یا انتقال فایل بین گوشی‌ها منتشر شده است. احتمالاً در گذشته برای دانلود شیریت یا دانلود زاپیا اقدام کرده‌اید، دانلود شیر می اندروید نیز همان مزایا را دارد و در واقع امکانات این برنامه‌ها شبیه به هم است. البته کسانی که گوشی شیائومی دارند، نیازی به نصب شرمی ندارند چرا که این اپ جزو برنامه‌های اصلی و پیشفرض است و صرفاً دانلود شیر می برای ویندوز کافی است.

بعضی از کاربران این برنامه را با نام قدیمی آن یعنی Mi Drop می‌شناسند. شیائومی این نام را به تقلید از AirDrop محصولات اپل انتخاب کرده بود اما بعدها نام آن را به ShareMe تغییر داده است. البته برخی از کاربران هم در مورد دانلود mi share برای کامپیوتر جستجو می‌کنند و این برنامه را با نام متفاوتی می‌شناسند. به هر حال نام فعلی ShareMe است و در گوگل پلی و سایت‌های دانلود اپ اندروید، این برنامه با عنوان شیر می شناخته می‌شود.

دقت کنید که حتی بدون دانلود شیر می برای ویندوز هم می‌توانید فایل‌هایی که روی گوشی دارید را ببینید و برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر یا برعکس اقدام کنید! این برنامه مثل سایر برنامه‌ها از پروتکل FTP برای این کار استفاده می‌کند.

امکانات برنامه شرمی

برنامه ShareMe xiaomi از نظر قابلیت‌ها بسیار شبیه به زاپیا و شیریت است. به عبارت دیگر هدف اصلی این است که کاربر به سادگی فایل از گوشی به کامپیوتر یا برعکس منتقل کند. این کار با استفاده از وای-فای صورت می‌گیرد، لذا سرعت انتقال فایل به مراتب بیشتر از ارسال فایل با بلوتوث است. البته انتقال از طریق اینترنت نیز امکان‌پذیر است ولیکن اگر به فکر مصرف اینترنت هستید و یا سرعت اینترنت شما کافی نیست، بهتر است روی این قابلیت برنامه شرمی حساب باز نکنید!

از ویژگی‌ها و امکانات ShareMe می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری برنامه شیر می اندروید بسیار ساده است و به همین جهت کاربران به سرعت استفاده کردن از آن را یاد می‌گیرند.
  • با دانلود شیر می اندروید می‌توانید بدون اینترنت و از طریق وای-فای، فایل بین گوشی و کامپیوتر منتقل کنید.
  • قابلیت ارسال فایل از گوشی به گوشی نیز وجود دارد.
  • انتقال فایل سریع انجام می‌شود، البته سرعت ارسال فایل از گوشی به کامپیوتر یا برعکس، به فاصله‌ی وسایل از هم و قدرت آنتن وای-فای بستگی دارد.

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

  • با انتخاب گزینه‌ی ارسال یا Send می‌توانید انواع و اقسام فایل عکس و ویدیو و آهنگ و داکیومنت و پی‌دی‌اف و حتی اپ برای دیگران بفرستید. برای دریافت کردن از گوشی دیگران نیز می‌بایست گزینه‌ی دریافت یا Receive را انتخاب کنید.
  • تغییر زبان برنامه بسیار ساده است و ممکن است در آینده زبان فارسی نیز به زبان‌ها اضافه شود. لذا بد نیست پس از دانلود آپدیت برنامه شیر می برای اندروید، برای فارسی کردن ShareMe اقدام کنید.

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

  • برای ساده‌تر شدن انتخاب فایل برای ارسال به کامپیوتر یا گوشی دیگران، می‌توانید از دسته‌بندی‌ انواع فایل در برنامه شیر می اندروید استفاده کنید. به عنوان مثال انتخاب عکس از بخش گالری تصاویر یا Photos امکان‌پذیر است.
  • برای ارسال برنامه از گوشی به گوشی با وای-فای می‌تواند از ShareMe شیائومی استفاده کرد.
  • قبل از دانلود ShareMe کامپیوتر دقت کنید که امکان دیدن همه فایل‌های روی حافظه گوشی در کامپیوتر وجود دارد و نیازی به نصب برنامه نیست. کافی است از گزینه‌ی Connect to Computer استفاده کنید و سپس در فایل اکسپلورر ویندوز، آدرس FTP گوشی را وارد کنید.
  • اگر در گذشته در مورد دانلود نرم افزار mi drop برای کامپیوتر برای متصل شدن به گوشی با پسورد بودید، اکنون نیازی به این کار نیست. در ShareMe امکان فعال کردن پسورد برای دسترسی به گوشی وجود دارد.
  • دانلود شیر می برای آیفون و آیپد نیز امکان‌پذیر است و این کار برای انتقال فایل از گوشی اندروید به آیفون یا برعکس، انجام می‌شود.

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

دانلود شیر می اندروید با لینک مستقیم، نسخه جدید (آپدیت امروز)

ساده

در پایان توصیه می‌کنیم که اگر تاکنون برای دانلود شیر می اندروید اقدام نکرده‌اید و این برنامه را نمی‌شناسید، به مقاله‌ی زیر توجه فرمایید که نحوه انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر بدون دانلود شیر می برای ویندوز را توضیح می‌دهد:

دانلود شیر می اندروید از گوگل پلی

  • برای اندروید 4.4 به بعد
  • امتیاز در گوگل پلی 4.4 از 5.0