دوره آموزش کوتاهی مو شامل سرفصل‌های جذابی است که علاقه‌مندان می‌توانند با گذراندن آن، تکنیک‌های لازم در زمینه فرم دادن به مو و افزایش زیبایی را یاد بگیرند. این زیبایی نسبت به فرم صورت هر فرد متفاوت است و باید در کنار توجه بهخواست مشتری، خودتان هم مشاوره‌های لازم را به فرد داده و بهترین کار خود را نشان دهید. برای این منظور، باید دوره مبتدی و پیشرفته آموزش کوتاهی مو را گذرانده و در کنار آن، دیگر مهارت‌های خود را هم گسترش دهید. کوتاهی مو با شناخت کامل آناتومی سر و صورت انجام شود و می‌توانید بر این اساس، کار روی مشتری را آغاز کنید.

در دوره آموزشی می‌توانید زوایای مربوط به سر را شناخته و پر کاربردترین مدل‌های کوتاهی مو را هم یاد بگیرید. این روش‌های پر کاربرد یقینا محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و تنها با همین مدل‌ها، خیلی از مشتریان خود را می‌توانید راه بیندازید. مدل‌های دیگر را هم بر حسب تجربه و خواست مشتری یاد گرفته و بر اساس پشتکار خود می‌توانید پیشروی کنید. آموزش کوتاهی مو نه‌تنها به مد روز بازار توجه دارد، بلکه اصول مربوط به این رشته را نیز شامل شده و می‌توانید با انواع لیر و باب در کنار مدل‌های مردانه هم آشنا شوید. هنرجویان با یادگیری و آموزش کوتاهی می‌توانند به یکی از پر طرفدارترین و پر درآمدترین رشته‌های آرایشگری مسلط شوند.

آموزش کوتاهی مو دترلند

دوره‌های آرایش و پیرایش

خیلی از افراد ممکن است این سوال برای‌شان پیش بیاید که در چه شرایطی با دریافت مدرک آموزش کوتاهی مو می‌توان سالن تاسیس کرد؟ بر تاسیس سالن، هر چه قدر که مهارت‌های خود را بالا ببرید، می‌توانید درصد موفقیت بالاتری را داشته باشید. چرا که مشتریان‌تان تمام نیازهای خود را می‌توانند در سالن شما دریافت کرده و انواع خدمات را دریافت کنند. برای تاسیس سالن، شما به دریافت مدرک دوره آرایش و پیرایش هم نیاز دارید و در کنار کوتاهی مو می‌بایست در این دوره هم شرکت کنید. رشته آرایش و پیرایش شامل آموزش پاکسازی پوست، اصلاح و ابرو، آموزش میکاپ، آموزش شینیون، مانیکور و پدیکور و آموزش رنگ و مش بوده و آموزش کوتاهی مو هم اصلی‌ترین دوره آن محسوب می‌شود.

در آموزشگاه آرایشگری دترلند می‌توانید همه این دوره‌ها را به‌صورت یکجا یا جداگانه آموزش دیده و حتی به سراغ سایر رشته‌های پر طرفدار آرایشگری ماند آموزش اکستنشن مژه بروید. هر کدام از این رشته‌ها خواهان بسیاری در بازار کار داشته و به درآمد بالایی خواهید رسید. می‌توانید در کنار یک آرایشگر حرفه‌ای هم کار کرده و به مهارت بیشتری برسید. دوره هفت گانه آرایش و پیرایش، امکان تاسیس سالن آرایشی را برای‌تان فراهم می‌کند و بدون مشکل می‌توانید کارهای مربوط به تاسیس آن را دنبال کنید. در این دوره‌ها می‌توانید ابزارهای مختلف هر کدام را هم دریافت کرده و مربی به‌صورت عملی با شما کار خواهد کرد.

آموزش کوتاهی مو و بازار کار آن

در آموزشگاه آرایشگری دترلند، خواهان رشته‌های آرایش و پیرایش بسیار بالا بوده و این به‌دلیل درآمد بالایی است که تاسیس سالن در کشور ما دارد. با گذراندن مهارت‌ها و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای در پشت بند آن، می‌توانید مجوز نهایی مربوط به تاسیس سالن آرایشگری را هم دریافت کنید. هر چه قدر که در رشته‌های یاد شده تخصصی‌تر عمل کرده و خودتان هم تمرینات بیشتری داشته باشید، می‌توانید در نهایت با علاقه و استعداد خود به موفقیت‌های شغلی بیشتری دست پیدا کنید.

کلاس کوتاهی مو دترلند

شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری دترلند

در نظر داشته باشید که دترلند مجموعه‌ای ارزشمند با تکیه بر مربیان متخصص و استفاده از ابزارهای به‌روز آموزشی است و در نهایت هم با کسب مدرک حرفه‌ای و بین المللی، می‌توانید خودتان را برای حضور در بازار کار آماده کنید. بازار کار رشته آموزش کوتاهی مو بسیار پر درآمد بوده و با اعتماد به نفس بیشتر می‌توانید به سراغش بروید. به سمت پول‌سازترین رشته‌ها مانند آموزش کراتینه مو، آموزش گریم و میکاپ، آموزش کاشت ناخن، آموزش طراحی ناخن، آموزش بافت مو و..... رفته و یک تضمین برای آینده خود ایجاد کنید. از بهترین مزایای شرکت در دوره‌های دترلند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان شرکت در کلاس‌ها در روزهای تعطیل
  • استفاده از مربیان متخصص و کارآزموده
  • امکان شرکت جداگانه یا یکجا در دوره‌های آموزشی
  • دریافت مجوز تاسیس سالن بعد از دوره هفت گانه
  • استفاده از ابزارهای پیشرفته در دوره‌های عملی
  • ارائه مدرک بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای

می‌توانید با مراجعه به سایت deterland.com اطلاعات تکمیلی را در مورد تمام دوره‌ها کسب کرده و از قیمت و زمان برگزاری کلاس‌ها با خبر شوید. شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم در خدمت شما است تا مشاوره‌های لازم را در اختیارتان گذاشته و در صورت علاقه هم سوالات مختلف خود را در مورد دوره‌ها و نحوه شرکت در آموزش آرایشگری مطرح کنید. دوره آموزش اکستنشن مژه هم در دترلند طرفدران بسیاری داشته و می‌توانید به‌عنوان یک هنر جو در خارج از شهر تهران هم در این دوره شرکت کنید. خوابگاه و شرایط لازم برای حضور در کلاس‌ها برای شما فراهم می‌شود.