در دهه‌های اخیر، صنعت قهوه به یکی از صنایع مورد توجه در ایران و در کلان شهر ها قرار گرفته است . از هنر تهیه و ارائه قهوه به عنوان یک رشته حرفه‌ای، باریستاها به عنوان هنرمندانی با دانش فنی عالی در این عرصه، نقش بی‌نظیری در خلق تجربیات عالی برای مشتریان ایفا می‌کنند. به همین دلیل، دوره‌های باریستا با محتوا و کیفیت منحصر به فرد خود، جزء مهمی از ساختار آموزشی صنعت قهوه محسوب می‌شوند.

در این مقاله، با تمرکز بر بی نظیرترین دوره باریستا کرج در کافی پارس، سعی داریم به بررسی جزئیات این دوره پرداخته و ویژگی‌ها و مزایای آن را به وضوح بیان نماییم. مدرک معتبر حاصل از این دوره، فرصتی بی‌نظیر برای افراد علاقه‌مند به هنر قهوه و کار در این صنعت فراهم می‌آورد. همچنین، تضمین بازار کار این دوره باعث می شود هنرجویان بعد از اتمام دوره های آموزشی اصلا دغدغه ورود به بازار کار را نداشته باشند و با اطمینان و اعتماد به نفس در کافه ها و رستوران های کشور استخدام شوند.

پیشنهاد می‌شود که با ما همراه شوید تا در ادامه، به جزئیات این دوره بی‌نظیر و اهمیت آموزش باریستا در بهبود کیفیت خدمات قهوه و ایجاد فرصت‌های شغلی پرداخته و دیدگاهی نزدیک‌تر نسبت به جذابیت این حرفه داشته باشیم.

مدرک معتبر مناسب بازار کار

آموزشگاه کافی پارس با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای در آموزش باریستا و آموزش بارتندر، به هنرجویان این اطمینان را می‌دهد که پس از اتمام دوره آموزشی، با خیال راحت می‌توانند با مدرک باریستایی که از این مرکز آموزشی معتبر دریافت می کنند، در یکی از کافه‌های معتبر استخدام شوند یا حتی با کمک این مدرک، پروانه کسب دریافت کرده و کافه یا کافی‌شاپ خود را تأسیس کنند. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای این مدرک بین المللی از آموزشگاه کافی پارس، دو زبانه بودن آن است که در مهاجرت آسان به هنرجویان کمک میکند و با ارائه این مدرک می توانند در خارج از کشور در کافه ها استخدام شوند و یا علم صنعت قهوه خود را به روز کنند. هنرجویانی که قصد مهاجرت و ادامه این رشته در خارج از کشور را دارند، می‌توانند این مدرک را به عنوان یک مدرک معتبر معرفی کرده و از آن در استخدام و فرآیند مهاجرت بهره‌مند شوند.

کلاس های نیمه خصوصی با حداقل هنرجو

کافی پارس با ارائه کلاس‌های نیمه خصوصی با حداکثر 3 فرد در کلاس، این امکان را به هنرجویان می دهد که به صورت عالی و با تمرکز بالا تمامی مباحث مربوط به باریستایی را به درستی فراگیرند. این فرصت به آنها این امکان را می‌دهد که از تجربیات استاد و همچنین دیگر هنرجویان بهره‌مند شوند و حتی در زمان برگزاری کلاس به راحتی به ارتقاء مهارت‌های خود و حل اشکالات و پرسش‌های خود با استاد بپردازند. این در حالی است که آموزشگاه‌ها به دلیل گرفتن شود بیشتر، معمولاً کلاس‌های خود را با حداقل 8 هنرجو برگزار می‌کنند. این شرایط باعث می‌شود که هر یک از هنرجویان نتوانند به‌خوبی از آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وجود تجهیزات در آموزشگاه همانند یک کافی شاپ حرفه ای

در این آموزشگاه، هنرجویان با بهره‌مندی از تجهیزات کامل و مدرن، فرصت دارند تا مهارت‌های خود را از طریق تجربه عملی تقویت کنند و با ابزارهای کاربردی به بهترین شکل ممکن آشنا شوند تا در بازار کار به مشکل نخورند. تجهیزات آموزشگاه کافی پارس به دقت به همانند یک کافه حرفه‌ای طراحی شده است، به‌طوری که هنرجوها با تمامی ابزارهای موجود در یک کافه حرفه‌ای آشنا شوند.

اساتید حرفه ای و با تجربه در آموزش دوره باریستا به هنرجویان

اساتید با تجربه و حرفه‌ای در حوزه باریستایی در آموزشگاه کافی پارس به هنرجویان اطمینان می‌دهند که بهترین مهارت‌ها و تکنیک‌ها را آموزش می بیننند. این اساتید از جمله بهترین باریستاهای کشور انتخاب شده‌اند. اساتید کافی پارس طبق سرفصل های مناسب بازار کار پیش می روند و دقیقا مباحثی که مناسب استخدام و کافه داری است را به هنرجویان آموزش می دهند.

بی نظیرترین دوره باریستا کرج در کافی پارس آغاز شد! با مدرک و تضمین بازار کار

تضمین و گارانتی 5 ساله  در دوره باریستا کرج کافی پارس

آموزشگاه کافی پارس در دوره باریستا کرج خود با ارائه گارانتی، اعتماد به نفس و اطمینان هنرجویان را برای آموزش افزایش می‌دهد و به حرفه ای شدن آنان در صنعت قهوه کمک میکند. این گارانتی به این صورت است که اگر هنرجویی به هر دلیلی مباحث را به درستی یاد نگیرد، کافی پارس دوره ثبت نامی هنرجو را بدون دریافت مبلغ اضافی تا پایان یادگیری ادامه می‌دهد و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که هنرجو ناراضی باشد.

همچنین، تمامی هنرجویان پس از ثبت نام و اتمام دوره، کارت گارانتی دریافت می‌کنند و تا 5 سال می‌توانند به صورت رایگان از مزایای عالی این کارت استفاده کنند. از جمله مزایای این کارت گارانتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع اشکال و استفاده از تجهیرات به صورت رایگان
  • استفاده از مشاوره های رایگان راه اندازی کسب و کار و کافی شاپ
  • شرکت در ورکشاپ های صنعت قهوه و تور های بازدید از کارخانجات رستری

تضمین بازار کار در دوره باریستا کرج کافی پارس

آکادمی کافی پارس با ارائه دوره‌های مطابق با نیازهای بازار کار، تضمین می‌کند که پس از اتمام دوره آموزشی، بتوانید با موفقیت وارد عرصه حرفه‌ای باریستایی شوید. علاوه بر این، هنرجویان بعد از اتمام دوره‌های آموزشی در صورت نیاز و درخواست به کافه‌ها و رستوران‌های معتبر که به نیرو کار حرفه‌ای نیاز دارند، معرفی می‌شوند و با گزینش و سطح بندی در مجموعه‌ها استخدام و شروع به کار می‌کنند.

روزانه، کافه‌های زیادی با توجه به ارتباطات قوی کافی‌پارس، درخواست نیروی کار حرفه‌ای از کافی‌پارس دارند و این آموزشگاه معتبر، در قبال آموزش‌های حرفه‌ای که به هنرجویان می‌دهد، خیال آنها را در مورد ورود به بازار کار راحت کرده است، که موجب اطمینان چند برابر هنرجو برای گذراندن دوره‌های آموزشی می‌شود. آموزشگاه‌های دیگر معمولاً در قبال دوره‌هایی که برگذار می‌کنند، به هیچ عنوان تضمینی در قبال گارانتی و بازار کار نمی‌دهند.

بی نظیرترین دوره باریستا کرج در کافی پارس آغاز شد! با مدرک و تضمین بازار کار

سخن آخر دوره باریستا کرج

کافی پارس  با ارائه دوره باریستا با ارائه مدرک و تضمین بازار کارو همچنین مزایای گفته شده، فرصتی مناسب برای یادگیری حرفه باریستایی با کیفیت و تضمین ویژه است. بنابراین، هنرجویان می‌توانند با ثبت نام در این دوره باریستا کرج از کافی پارس از اعتماد و از اطمینانی چند جهته برخوردار شوند و به یک حرفه ای در زمینه کافه داری، باریستایی و صنعت قهوه تبدیل شوند.

برای مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

09962028030

09202775857