اگر جزو عاشقان سینما باشید یقینا تاکنون نام سریال وایکینگ ها به گوشتان خورده است . این اثر بسیار زیبا توانسته تعداد زیادی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم فیلم ها در دسته های مختلف توسط سایت های گوناگون در خدمت مردم قرار میگیرند .با دانلود سریال مورد علاقه ی خود بدون شک لحظات خوشی را سپری خواهیم کرد. همچنین در بین سایت های گوناگونی که به معرفی فیلم ها میپردازند میتوان سایتی مانند ، نیکی دیلی را انتخاب کنید تا شما عزیزان به راحتی فیلم و سریال مورد نظر خود دریافت نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

سریال خاندان اژدها

خاندان اژدها (انگلیسی: House of the Dragon) مجموعهٔ تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر بازی تاج‌وتخت (2011–2019)، دومین نمایش در این فرنچایز محسوب می‌شود و توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. هر دو سریال بر پایهٔ رمان‌های ترانه یخ و آتش اثر مارتین ساخته شده‌اند.کندال و میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال بر اساس بخش‌هایی از رمان آتش و خون، حدود 200 سال پیش از وقایع بازی تاج‌وتخت و 172 سال پیش از تولد دنریس تارگرین می‌گذرد.بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند به نام های پدی کانسیداین،مت اسمیت،اولیویا کوک،اما دآرسی،ریس ایفانز،استیو توسان،ایو بست،سونویا میزونو،فابین فرانکل،میلی آلکاک،امیلی کری،گراهام مک‌تاویش،متیو نیدهام،جفرسون هال،هری کولت،تام گلین-کارنی،ایوان میچل،بتانی آنتونیا،فیبی کمپبل،فیا سابان و...می توان اشاره کرد.فرایند انتخاب بازیگر در ژوئیه 2020 آغاز شد و در اکتبر 2020 پدی کانسیداین به‌عنوان بازیگر نقش ویسریس تارگرین اول انتخاب شد.در دسامبر 2020 اولیویا کوک، مت اسمیت و اِما دآرسی به ترتیب به‌عنوان بازیگران نقش‌های آلیسنت‌های تاور، دیمون تارگرین و رینیرا تارگرین انتخاب شدند.در فوریهٔ 2021 ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست و سونویا میزونو به‌عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و در آوریل 2021 فابین فرانکل نیز به‌عنوان بازیگر شخصیت کریستون کول انتخاب شد.سفارش ساخت خاندان اژدها در اکتبر 2019 داده شد.انتخاب بازیگران در ژوئیه 2020 انجام و تصویربرداری اصلی از آوریل 2021 در بریتانیا آغاز شد. این سریال در تاریخ 21 اوت 2022 پخش شد و فصل اول آن شامل ده قسمت است. این سریال پنج روز پس از پخش، برای فصل دوم تمدید شد. سپاچنیک پس از فصل اول نقش خود را به عنوان تهیه‌کنندهٔ اصلی ترک کرد و کندال به عنوان تنها شورانر برای فصل دوم باقی ماند.فصل اول نقدهای گستردهٔ مثبت منتقدان را دریافت کرد، که از توسعه شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری، نویسندگی، موسیقی فیلم و اجراها (به ویژه کانسیداین، اسمیت، دآرسی، آلکاک و کوک( تحسین شد. با این حال، سرعت، به ویژه پرش‌های زمانی، و تصویر تاریک در برخی از صحنه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. این سریال در نخستین روز توسط بیش از 10 میلیون بیننده در سراسر کانال‌های خطی و اچ‌بی‌او مکس دیده شد، که بزرگ‌ترین افتتاحیه روز در تاریخ اچ‌بی‌او بوده‌است. در ژانویه 2023، این سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی – درام شد. میتوانید برای دانلود فیلم آمریکایی خاندان اژدها به سایت نیکی دیلی مراجعه نمایید.

دانلود فیلم

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، %93 از 858 بررسی منتقدین مثبت است و این سریال میانگینِ امتیاز 8 از 10 را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «خاندان اژدها که دوره‌ای از صلحِ ضعیف را با تمرکز وحشیانه—البته به اختصار—پوشش می‌دهد، پیش‌درآمدی چشمگیر و نمونه‌ای از فتنهٔ دربار است که سلف خود را متمایز کرده‌است.» این سریال در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر 43 منتقد امتیاز 69 از 100 را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.طبق گزارش ورایتی، هر قسمت از خاندان اژدها کمتر از 20 میلیون دلار هزینه دارد.در مقایسه با سریال مادر خود، بازی تاج‌وتخت حدود 100 میلیون دلار در هر فصل هزینه داشت که هر قسمت آن در فصل‌های اول تا پنجم با نزدیک به 6 میلیون دلار آغاز شد، و هزینهٔ هر قسمت برای فصل‌های ششم و هفتم حدود 10 میلیون دلار و هر قسمت در فصل هشتم و آخر آن حدود 15 میلیون دلار برآورد شد، که سود آن در مجموع 285 میلیون دلار تا فصل هشتم ارزیابی شده‌است.بودجهٔ کلیِ تولید فصل اول خاندان اژدها نزدیک به 200 میلیون دلار برآورد شده‌است، در حالی که بودجهٔ بازاریابیِ آن طبق ددلاین هالیوود بیش از 100 میلیون دلار بوده‌است که قابل مقایسه با بودجهٔ بازاریابی برای یک فیلم تئاتری گسترده‌است.

دانلود فیلم

در نوامبر 2019 جرج آر آر مارتین خالق ترانه یخ و آتش گفت: «اسپین‌آفی بر اساس کتاب آتش و خون ساخته خواهد شد.»در سپتامبر 2019 گفته شد که اسپین‌آفی از سریال بازی تاج و تخت از جرج آر.آر. مارتین و رایان کندال که دربارهٔ خاندان تارگرین‌ها است از شبکه اچ‌بی‌او مجوز ساخت پایلوت گرفت.به دنبالهٔ همان ماه سریال خاندان اژدها مجوز ساخت گرفت. رایان کندال و میگل سپاچنیک که قسمت‌هایی از سریال بازی تاج‌وتخت مانند «نبرد حرامزادگان» کارگردانی کرده‌بود، به‌عنوان شورانر انتخاب شدند.در ژانویهٔ 2020 کیسی بلایز رئیس برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرد که کار نوشتن داستان آغاز شده و سریال در سال 2022 پخش خواهد شد.فیلم‌برداری فصل اول در آوریل 2021 آغاز شده و فیلمبرداری اولیه نیز در بریتانیا انجام می‌شود در هفتهٔ آخر آوریل 2021، فیلمبرداری در کورن وال انگلیس شروع شد و طبق اعلام وبگاه پروداکشن لیست، فیلمبرداری در اسپانیا و کالیفرنیا ادامه خواهد داشت.دیوید جی. پیترسن زبان‌شناس بازی تاج‌وتخت، برای ادامهٔ کار خود بر روی زبان فراساختهٔ والریایی بازگشت.اما دآرسی گزارش می‌دهد که از یادگیری آن لذت می‌برد، در حالی که مت اسمیت در ابتدا از آن می‌ترسید و آن را دلهره‌آور می‌دانست.خلاصه سریال خاندان اژدها از این قرار است که جدال بر سر موضوع اولویت فرزندان بزرگتر، باعث شروع جنگ داخلی تارگریان ها شد؛ سیستمی که فرزندان بزرگتر و معمولا اولین پسر را وارث حقیقی قرار می داد. اولین فرزند یک لرد، قصر و زمین های پدرش را به ارث می برد، بدون هیچ گونه توجهی به توانایی های سایر فرزندان.تارگریان ها نیز از این اولویت پیروی می کردند؛ با این حال استثناء هایی نیز وجود داشت.این عرف ناعادلانه، سرچشمه جنگ ها و درگیری های بزرگی شد که احتمالا بزرگترین نبرد های سریال خاندان اژدها نیز بر سر همین موضوع خواهد بود...