امروزه، جوامع با یکدیگر ارتباطات گسترده‌ای دارند و همین امر باعث شده است که خرید و فروش دلاری مد نظر قرار گیرد. به طور مثال، تصور کنید شخصی که در کشور دیگری به جز ایران زندگی می‌کند می‌خواهد کالایی را از روی سایت شما سفارش دهد. اگر شما مجهز به درگاه پرداخت دلاری نباشید، مشکلات و چالش‌های زیادی برایتان به وجود می‌آید و بخش زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهید. انواع درگاه پرداخت بین المللی در ایران موجود هستند و بی‌شک درگاه پرداخت ارزی شپا یکی از بهترین آنها در مقایسه با درگاه‌های رقیب است. در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

درگاه پرداخت شپا چیست؟

در دنیای امروزی برای اینکه بتوانیم ارتباطات خود را با دنیا حفظ کنیم نیازمند استفاده از اینترنت هستیم. اگر به مدل خرید خود در چند سال اخیر توجه داشته باشید، متوجه می‌شوید بسیاری از پرداخت‌ها را در فضای اینترنت و یا شبکه‌های آنلاین انجام داده‌اید. به همین دلیل، امروزه درگاه‌های پرداختی زیادی موجود هستند و افراد به دنبال یک درگاه پرداخت امن و قابل اطمینان هستند.

 شپا یکی از درگاه‌های امن اینترنتی است که شما می‌توانید از آن به عنوان درگاه پرداخت دلاری و یا ریالی استفاده نمایید. مزیت‌های استفاده از این درگاه به حدی زیاد است که امروزه به یک درگاه پرداخت دلاری محبوب در میان کسانی تبدیل شده است که به دنبال خریدوفروش بین‌المللی هستند. بنابراین، اگر شما نیز می‌خواهید از این درگاه پرداخت استفاده نمایید باید با مزیت‌های آن آشنا شوید.

مزایا درگاه پرداخت شپا

درگاه پرداخت دلاری شپا مزایای زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

قابل پرداخت از تمامی کشورهای معتبر با انواع کارت بانکی  

شما می‌توانید پلاگین‌های درگاه پرداخت دلاری را بر روی سایت خود فعال سازید و از مزیت‌های آن استفاده نمایید. تمامی کسانی که وارد وب‌سایت شما می‌شوند، می‌توانند پرداخت را انجام دهند. مهم نیست که کارت آنها متعلق به کدام کشور است. اگر آن کارت بانکی اعتبار داشته باشد، می‌توان از آن برای پرداخت‌های مختلف استفاده کرد و سپس کالا و یا خدمات را دریافت نمود. استفاده از درگاه پرداخت شپا بسیار ساده است و شما را درگیر موارد و یا مسائل متعدد نمی‌کند.

بدون نیاز به هزینه ورودی و تمدید ماهانه یا سالانه

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است درگاه پرداخت دلاری شپا مورد توجه قرار گیرد عدم نیاز به پرداخت هزینه ورودی ماهانه و یا سالانه است. این مسئله برای بسیاری از کسانی که از پلاگین‌های مختلف بانکی استفاده می‌کنند چالش برانگیز است و می‌تواند حتی ساختار وب‌سایت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

اما باید بدانید در درگاه پرداخت شپا این مسئله حذف شده است و در نتیجه اگر شما می‌خواهید این پلاگین را بر روی سایت خود نصب کنید، دیگر نباید نگران این مسئله باشید و به راحتی می‌توانید کار خرید و فروش دلاری را در سایت خود پیگیری نمایید.

مزایای دیگر درگاه پرداخت شپا

درگاه پرداخت دلاری شپا مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر هستند:

  • بدون کارمزد واریز به حساب بانکی
  • بدون نیاز به پرداخت مالیات بین المللی

اگر به این موارد توجه داشته باشید، به خوبی می‌دانید که این مزیت‌ها به شما کمک می‌کنند وارد یک بستر امن اینترنتی شوید و دیگر درگیر کارمزد و یا پرداخت مالیات نمی‌شوید. همانطور که می‌دانید این موارد می‌توانند چالش برانگیز باشند و حتی ممکن است کیفیت پرداخت را در سایت شما کاهش دهند و تعداد تراکنش‌ها را پایین بیاورند. با توجه به تمامی این موارد، اگر به دنبال یک درگاه پرداخت ارزی امن هستید، این درگاه دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

راهنمای کامل انتخاب درگاه دلاری برای سایت

آیا برای دریافت این درگاه باید نماد الکترونیک داشته باشم؟

کسانی که می‌خواهند برای دریافت درگاه پرداخت دلاری شپا اقدام کنند، در اولین مرحله باید نماد الکترونیک خود را دریافت کرده باشند. اگر شما این نماد را دریافت نکرده باشید، روند اداری پرداخت طی نمی‌شود و در پایان این درگاه به شما تعلق نمی‌گیرد. به همین دلیل، توصیه می‌شود قبل از انجام هر کاری، ابتدا اینماد خود را دریافت نمایید و آن را بر روی سایت بارگذاری کنید. 

مراحل دریافت درگاه پرداخت شپا چیست؟

مسئله دیگری که ممکن است به یکی از سوالات پرتکرار شما در مورد درگاه پرداخت دلاری تبدیل شده باشد، مراحل دریافت این درگاه پرداخت است. برای دریافت درگاه پرداخت باید به مراحل زیر توجه داشته باشید:

  • ابتدا باید وارد پنل این درگاه شوید و درخواست خود را به صورت رسمی ثبت نمایید.
  • پس از آن باید فرم آنلاینی را که در پنل وجود دارد پر کنید و وارد مرحله بعد شوید.
  • بعد از آن باید مرحله احراز هویت را پشت سر بگذارید که کارشناسان شپا این کار را انجام می‌دهند.
  • در پایان باید پلاگین را بر روی سایت خود راه‌اندازی نمایید.

آیا این درگاه پشتیبانی قوی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که ممکن است به یک دغدغه ذهنی دیگر در مورد این درگاه پرداخت دلاری تبدیل شده باشد این است که آیا درگاه شپا پشتیبانی قوی دارد. بهتر است بدانید درگاه ارزی شپا زیر نظر نهادهای قانونی کشور کار می‌کند و همانطور که متوجه شده‌اید برای دریافت پلاگین شپا شما باید اینماد داشته باشید.

بنابراین، تمامی کارشناسانی که در این مرکز هستند تخصص بالایی دارند و اطلاعات را در 24 ساعته و در 7 روز هفته در اختیار شما قرار می‌دهند. در نتیجه، شما هرگز نباید در این باره نگران باشید.

درگاه پرداخت دلاری شپا، چیزی که شما به آن نیاز دارید!

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد درگاه پرداخت دلاری شپا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این درگاه دارای مزیت‌های بسیار زیادی است که از مهمترین آنها می‌توان به امکان پرداخت از تمامی کشور های معتبر با انواع کارت بانکی، نیاز به هزینه ورودی و تمدید ماهانه یا سالانه، عدم کارمزد واریز به حساب بانکی  و بدون نیاز به پرداخت مالیات بین المللی اشاره کرد.

همچنین، این درگاه پشتیبانی 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته دارد و به شما اطمینان می‌دهد تمامی مراحل به خوبی طی شده‌اند. اگر می‌خواهید برای دریافت پلاگین این درگاه ارزی اقدام کنید، می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی شپا شوید.

shepa.com