وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار فراگیر و انعطاف پذیری است. از این رو، برای آن افزونه‌های زیادی تولید و ساخته شده است. افزونه وردپرس در واقع همان ماژول‌های یک سیستم مدیریت محتوا می‌شوند که با کمک آن‌ها می‌توانید امکانات سایت خود را دوچندان کنید. وردپرس دارای افزونه‌هایی به نام صفحه ساز است که به شما کمک می‌کنند، صفحات جذابی بدون نیاز به کدنویسی بسازید.

صفحه ساز المنتور یکی از این افزونه‌های صفحه ساز وردپرس است. خود المنتور دارای افزودنی‌هایی است. در این مقاله به صفحه ساز المنتور می‌پردازیم تا بدانیم کدام افزودنی (Addon) برای این صفحه ساز وردپرس عالی است. با ما همراه باشید.

افزونه المنتور – صفحه ساز محبوب و بهینه‌ی وردپرس

توسط افزونه المنتور می‌توانید صفحات سایت را بدون نیاز به کدنویسی در محیط وردپرس به راحتی طراحی و پیاده سازی کنید. این صفحه ساز در حال حاضر محبوب‌ترین صفحه ساز برای وردپرس محسوب می‌شود. به صورت پیش‌فرض، المنتور دارای امکانات متنوعی است، اما ممکن است این امکانات همه نیاز یک طراح وب سایت وردپرس را برطرف نکند.

اما خوشبختانه توسعه دهندگان برای المنتور، افزودنی‌های مختلفی نوشته‌اند. افزودنی به افزونه‌هایی گفته می‌شود که به افزونه مادر (مثلاً المنتور) امکان یا ویژگی‌هایی اضافه می‌کند. افزودنی دقیقاً همان الحاقیه‌ها هستند و المنتور دارای الحاقیه‌های زیادی است. در ادامه یک افزودنی فوق العاده برای المنتور را معرفی می‌کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین افزونه برای صفحه ساز المنتور

افزونه المنت پک – مکمل عالی برای افزونه المنتور

یکی از افزودنی‌های قدرتمند برای المنتور، افزونه Element Pack است! این افزونه به شما اجازه می‌دهد، هر صفحه‌ای را با قدرت المنتور به سادگی پیاده سازی کنید. افزونه المنت پک یک مکمل عالی برای این صفحه ساز محبوب وردپرس به شمار می‌رود. داشتن 230 المان یا عنصر، 1800 بلاک یا بلوک آماده، امکان ساخت هدر و فوتر تنها بخشی از ویژگی‌های افزونه برای المنتور است.

افزونه المنت پک دارای المان‌های اختصاصی برای افزونه‌های معتبر مانند ووکامرس، گرویتی فرم، نینجا فرم، کیوفرم و غیره است. توسط این المان‌های سازگار، می‌توانید به راحتی در ساخت صفحات پیشرفته برای سایت وردپرسی خود استفاده کنید. المنت پک دارای 37 ابزارک یا ویجت اختصاصی برای پلاگین المنتور است.

المنت پک وب سایت المنتوری شما را دگرگون خواهد کرد!

همانطور که گفتیم، افزونه Element Pack مجموعه‌ای از المان‌های اضافی را به المنتور اضافه می‌کند که از جمله اسلایدرها، تب‌ها، نمودارها، افکت‌ها و المان‌های گالری متنوع هستند. این افزونه وردپرس، به شما این امکان را می‌دهد تا تنوع بیشتری به طراحی صفحات خود بدهید. در واقع وب سایت وردپرسی شما با المنتور و قدرت المنت پک دگرگون خواهد شد.

برخی از ویجت‌های داخل المنت پک عبارتند از: گالری پیشرفته، نقشه گوگل، تیتر فانتزی و پیشرفته، آکاردئون، اسلایدر، ساعت کاری، باکس آیکون، پخش کننده صوتی و ویدیویی، تیتر متحرک، دکمه پیشرفته، دکمه فراخوانی اقدام، فرم تماس، دیدگاه، گالری ویژه، چارت و نمودار، شمارشگر معکوس، منوی دایره‌ای، گردونه‌های گرافیکی و ویژه، گردونه‌های ساده، سوالات متداول، اسلایدر دستگاه، آیفرم، منوی سریع، فلیپ باکس، مودال، لایت باکس، بزرگنمایی تصویر، نمایش دهنده پست‌های اینستاگرام و صدها ویجت یا المان دیگری در این افزودنی المنتور تعبیه شده است.

المنت پک دارای نسخه رایگان و نسخه پرو

افزونه المنت پک دارای دو نسخه است. یک نسخه رایگان در مخزن وردپرس قرار گرفته است که امکانات کمتری نسبت به نسخه پرو دارد. اگر می‌خواهید برای شروع این افزودنی را تست و بررسی کنید، می‌توانید نسخه رایگان مخزن وردپرس را نصب و آزمایش کنید. به طور کلی پشنهاد می‌شود از نسخه پرو (المنت پک پرو) استفاده نمایید چراکه امکانات و قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد.

راهنمای انتخاب بهترین افزونه برای صفحه ساز المنتور

با المنتور و المنت پک، صفحات جادویی بسازید!

بله! فقط با نصب افزونه المنتور و افزونه المنت پک پرو، می‌توانید صفحاتی خیره کننده بسازید. به طوری که بازدیدکنندگان محو تماشای وب سایت وردپرسی شما خواهند شد. ترکیب المنتور و این افزونه، در تسریع ساخت انواع وب سایت با وردپرس کمک شایانی می‌کند.

آیا المنت پک باعث کندی سایت می‌شود؟

خیر! افزونه المنت پک به گونه‌ای نوشته شده است، تا زمانی که از المان یا ویجت مدنظرتان استفاده نکنید، فایل‌های آن روی صفحه لود نخواهند شد. همچنین یکی از قابلیت‌های افزونه، امکان بهینه سازی فایل‌های CSS/JS خودش است. وجود چنین قابلیتی‌های در هسته این افزونه، برای بهینه ماندن سایت‌های وردپرسی نیاز و ضروری است.

امیدواریم توسط این راهنما، بتوانید با المنتور و المنت پک، سایت‌های فوق العاده جذاب و مدرنی طراحی کنید. المنت پک برای طراحی سایت با وردپرس، از اهمیت بالای برخوردار است. با آرزوی موفقیت برای شما.