وجود انواع بدافزارهای مخرب لپ تاپ‌ها و کامپیوترها این موضوع را برای همه افراد آشکار کرده که باید بهترین آنتی ویروس برای ویندوز را استفاده کرد تا بتوان از امنیت اطلاعات ذخیره شده روی سیستم مطمئن شد. آنتی ویروس‌های زیادی به صورت اورجینال و کرک شده در بازار وجود دارند. اما لازم است که معتبرترین و بهترین گزینه‌ها را مورد استفاده قرار داد. در ادامه شما را با این برنامه‌های امنیتی آشنا خواهیم کرد.

آنتی ویروس کسپرسکی

اولین برنامه امنیتی معتبری که می‌توانیم به عنوان بهترین آنتی ویروس برای ویندوز معرفی کنیم، کسپرسکی است. گروه مهندسین یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری در طی دهه‌های گذشته سعی کرده‌ اند آنتی ویروس کسپرسکی را توسعه داده و به طور مداوم آپدیت کنند تا پاسخگوی کاربران سیستم عامل ویندوز قرار بگیرد.

برای افرادی که با سیستم ویندوزی کار می‌کنند، نسخه‌های مختلف کسپرسکی از جمله کسپرسکی اینترنت سکیوریتی، کسپرسکی توتال سکیوریتی، کسپرسکی آنتی ویروس و کسپرسکی سکیوریتی کلود کاربرد دارند.

فارغ از اینکه کدام نوع از کسپرسکی را استفاده می‌کنید، اسکن سریع، انتخابی و کامل را برای شما به دنبال دارند.

بنابراین برای افزایش امنیت سیستم و اطلاعات در مواجهه با انواع بدافزارها به مسدودسازی مسیر عوامل مخرب می‌پردازند.

در حالی که کسپرسکی با وجود گزینه کنترل والدین اجازه می‌دهد که افراد بزرگسال هنگام مواجهه فرزندان خود با انواع ویروس‌ها، هکرها و عوامل مخرب، دخالت کرده و مانع از آسیب به سیستم‌ و اطلاعات ذخیره شده روی آن بشوند.

خرید آنتی ویروس نورتون

آنتی ویروس نورتون

دومین آنتی ویروسی که می‌‎توان برای کاربران سیستم عامل ویندوز در نظر گرفت، برنامه امنیتی نورتون است. این آنتی ویروس در حدود 4 دهه فعالیت و ارائه خدمات امنیتی به کاربران توانسته پاسخگوی مناسبی به امنیت این افراد باشد. کاربران می‌توانند از دو نسخه نورتون به نام‌های نورتون 360 دیلاکس (Norton 360 Deluxe) و نورتون 360 استاندارد (Norton 360 Standard) بهره‌مند شوند.

فایروال هوشمند، انواع اسکن، (VPN) و الگوریتم‌های امنیتی علیه فیشینگ‌ها باعث می‌شوند که سیستم دارای ویندوز آسیب بسیار کمتری ببیند. اسکن سریع، اسکن کامل، اسکن هوشمند و اسکن سفارشی به کاربران اجازه می‌دهد که کاربران با توجه به نیاز خود و فایل‌هایی که مد نظر دارند، مورد بررسی امنیتی قرار دهند.

این در حالی است که فایروال هوشمند، تیزبینی نورتون را در زمان حملات سایبری و فعالیت انواع ویروس‌ها و بدافزارها افزایش خواهد داد. همین نکته کمک می‌کند که حریم خصوصی کاربران سیستم‌های تحت ویندوز ارتقا یابد.

آنتی ویروس مکافی

بیش از سی سال از توسعه اولیه آنتی ویروس مکافی می‌گذرد. در طی این سال‌ها، مکافی توانسته خدماتی در راستای افزایش امنیت سیستم‌های مبتنی بر ویندوز ارائه دهد. این آنتی ویروس چندین قابلیت کلیدی دارد. برای مثال دسترسی‌های غیرمجاز را شناسایی می‌کند. پشتیبانی مکافی از (Windows Server) رضایت کاربران سیستم‌های تحت ویندوز را جلب کرده است.

مکافی به عنوان بهترین آنتی ویروس برای ویندوز چندین نسخه دارد. در میان این نسخه‌ها، (Endpoint Security) از ویندوز 10 و ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند. در حالی که نسخه اینترپرایز (Enterprise) هم به سازمان‌های مختلف پیشنهاد می‌شود. دلیل مهم آن وجود امکانات بیشتر است که عموماً برای کاربران خانگی کاربرد چندانی ندارد.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

آنتی ویروس بیت دیفندر

بیت دیفندر یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده انواع برنامه‌های امنیتی محسوب می‌شود. آنتی ویروس بیت دیفندر نیز یکی از برنامه‌های کاربردی است که وجود آن امنیت سیستم تحت ویندوز و اطلاعات آن را تضمین می‌کند. برنامه امنیتی مذکور سه فیلتر امنیتی دارد. اگر ویروس یا هر نوع بدافزاری بخواهد فایل‌های سیستمی را آسیب بزند، باید بتواند از سد این سه فیلتر عبور کند.

قابلیت دیگری که برای والدین جذاب است، به اسم «کنترل والدین» شناخته می‌شود. این ویژگی به والدین اجازه می‌دهد که بر حضور فرزندان خود در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نظارت بیشتری داشته باشند.

علاوه بر موارد مذکور، می‌توانیم به وجود فایروال هوشمند در برنامه امنیتی بیت دیفندر اشاره کنیم. این ویژگی از حریم خصوصی در حملات فیشینگ و دزدی‌های اینترنتی و یا دست یافتن به رمز عبور اکانت‌های مختلف مراقبت می‌کند. به این ترتیب خرید آنتی ویروس بیت دیفندر می‌تواند تصمیم مناسبی برای کاربران ویندوز باشد.

خرید آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس نود 32

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز که می‌توانیم در این قسمت به معرفی آن بپردازیم، ایست اسمارت نود 32 است. این برنامه امنیتی برای طیف وسیعی از کاربران سیستم عامل ویندوز اهمیت دارد. قابلیت‌های متنوع آن توجه افراد مختلف را جلب کرده است. برای مثال، محدودیت‌هایی اعمال می‌شوند که طی آن کاربران، ایمیل یا پیامک‌های تبلیغاتی و اسپم کمتری دریافت می‌کنند.

حریم خصوصی کاربران در کنار امنیت اطلاعات آنها بسیار مهم است. به نحوی که تمهیداتی وجود دارند که تأثیر فعالیت هکرها و دزدان اینترنتی را به حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. به این ترتیب عکس‌های شخصی، پیامک‌‌ها، اطلاعات بانکی و رمز عبور اکانت‌ها مورد محافظت قرار می‌گیرند.

والدینی که همیشه نگران آسیب‌های فضای مجازی و به ویژه بازی‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان خود بودند، آنتی ویروس نود 32 را برای سیستم تحت ویندوز خود تهیه می‌کنند. قابلیت کنترل والدین همان ویژگی مهمی است که به حفاظت از کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

فراموش نکنید که آنتی ویروس نود 32 ویژگی کاربردی مهمی دارد و آن هم تضمین امنیت حافظه‌های جانبی است. ممکن است فلش یا هارد اکسترنالی را به لپ تاپ خود وصل کنید یا با کابل دستگاه دیگری را به کامپیوتر خود متصل کنید.

آنتی ویروس نود 32 خود را موظف می‌داند که این دستگاه‌ها و حافظه‌های جانبی را از نظر عاری بودن از ویروس‌ها بررسی کند. فایل‌های این حافظه‌ها، بررسی و از ویروس‌ها و سایر بدافزارها پاک می‌شوند. شما با خیال راحت می‌توانید انتقال فایل را انجام دهید.

ویژگی‌های فوق در کنار به‌صرفه بودن قیمت آنتی ویروس نود 32 باعث شده که افراد زیادی به خرید نسخه اورجینال آن روی آورند

کلام آخر

  • آنتی ویروس‎های کسپرسکی، نود 32، نورتون، مکافی و بیت دیفندر در گروه بهترین آنتی ویروس برای ویندوز قرار دارند.
  • ارتقای امنیت و حریم خصوصی، داشتن فایروال هوشمند، سیستم کنترل والدین و مراقبت از رمز عبور حساب‌های کاربری دلایل مهم انتخاب آنتی ویروس‌های معتبر هستند.
  • شما با خرید آنتی ویروس مناسب می‌توانید کیفیت عملکرد دستگاه مبتنی بر ویندوز خود را به طور چشم‌گیری ارتقا دهید.