می‌دانیم که هر محصول با کیفیتی، نسخه‌های فیک و تقلبی بسیاری هم دارد و گاهی اوقات، شناسایی آن‌ها هم به همین سادگی‌ها نیست. یکی از آن‌ها، ساعت کاسیو است که طرفداران زیادی هم در بین عاشقان ساعت دارد و مدل‌های مختلفی از آن تولید شده است. کاسیو یک برند ژاپنی است که از چندین دهه پیش فعالیت می‌کند و نه‌تنها در ایران، بلکه در کل جهان شناخته شده است. ساعت‌های کاسیو در برخی از مدل‌ها بسیار گران قیمت هستند و لزوم توجه به محصولی که خریداری می‌کنید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

یک سری فاکتورهای مهمی وجود دارد که در شناسایی اصالت ساعت کاسیو می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. با ما همراه باشید تا این نکات را ارزیابی کنیم.

خرید ساعت کاسیو از فروشگاه‌های معتبر

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، خرید از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی ساعت کاسیو است. با این انتخاب، شما ۸۰ درصد راه را به درستی پیموده‌اید و نیازی به نگرانی نیست. این فروشگاه‌ها اجناس اصل را با کیفیت خوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند. این فروشگاه‌ها گاها حتی فروش اینترنتی هم دارند و می‌توانید از هر نقاط کشورمان محصول موردنظر را درب منزل خود دریافت کنید. این فروشگاه‌ها حتی قیمت پایین‌تری نسبت به فروشگاه‌های دیگر دارند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصول تقلبی دریافت نمی‌کنید.

در نظر داشته باشید که حتی هنگام خرید ساعت کاسیو مردانه اصل و مدل‌های دیگر هم باید به لوگو و بسته بندی آن توجه داشته باشید. لوگو برند کاسیو را شناخته و دقت داشته باشید که با کیفیت بالایی روی ساعت نقش بسته باشد. جایگاه لوگو را هم شناخته و بررسی کنید که با جزئیات دقیق روی ساعت هک شده است یا خیر. لوگو ها در خیلی از موارد می‌تواند انتخاب را برای شما ساده‌تر کند. در کنار لوگو، معمولا شماره سریال نامبر را هم روی ساعت هک می‌کنند و حتی می‌توانید آن را در سایت سازنده ارزیابی کرده و به اصالت آن پی ببرید.

دفترچه راهنما و طراحی ساعت

هر محصولی که از برند کاسیو خریداری می‌کنید، یک دفترچه راهنما در جعبه‌اش دارد و می‌توانید خودتان هم آن را بررسی کنید. این دفترچه راهنما حاوی اطلاعاتی از خود محصولات و یک سری از آموزش‌ها است. ساعت اصل کاسیو ویژگی‌های مختلف ساعت را در خود دفترچه راهنما ثبت می‌کند و با یک سری بررسی موشکافانه می‌توانید به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید. اصالت کالاها با یک هولوگرام روی همین دفترچه هم قابل تشخیص است. می‌توانید آن را اسکن کرده و با مشاهده اطلاعات، از اصالت آن آگاهی پیدا کنید.

اگر از نمایندگی ساعت کاسیو اصل ژاپن خرید خود را انجام دهید، اطمینان خواهید داشت که یک خرید صحیح انجام داده‌اید. کاسیو برندی است که محصولات خاصی طراحی می‌کند و این خاص بودن در طراحی و براقیت آن دیده خواهد شد. به همین دلیل، نسخه‌های فیک هیچگاه نمی‌توانند چنین کیفیتی را در محصول خود پیاده سازی کنند که قابل تشخیص نباشد. پس حتما اطلاعات خود را در مورد طراحی ساعت‌های کاسیو بالا برده و خودتان همه چیز را بررسی کنید. این طراحی به اندازه شماره سریال اهمیت دارد و از آن غافل نشوید.

سازندگان ساعت‌های فیک قطعا دانش سازندگان اصلی فعال در کاسیو را ندارند و هر چه قدر هم که دقت و تخصص داشته باشند، اشتباه می‌کنند. هر ساعت کاسیو دارای لبه‌های نرم‌تری است که معمولا در ساعت‌های فیک قابل پیاده سازی نیست و حتی ابزار مربوط به این کار را هم ندارند. به نوشته‌های روی ساعت هم توجه داشته و به کیفیت فونت‌شان توجه کنید. شکل و رنگ بندی آن‌ها قطعا تفاوت دارد و می‌توانید از ویدیوهای یوتیوب هم برای به خاطر سپردن نکات ساعت اصل استفاده کنید.

بررسی رنگ بندی‌ها و بند ساعت

همیشه رنگ را هنگام خرید ساعت کاسیو مردانه اصل جدی بگیرید. فروشگاه‌های نامعتبر معمولا ساعت‌هایی را در قالب اصل به مشتری می‌فروشند که رنگ‌شان با ساعت‌های اصل تفاوت فاحشی دارد. در چنین شرایطی، مشتریان ناآگاه معمولا متوجه نشده و یک خرید اشتباه انجام می‌دهند. وقتی قیمت ساعت مچی جی شاک فیک هم کمی پایین‌تر باشد، مشتریان ترغیب می‌شوند که همین موارد را خریداری کنند. ممکن است که تنها بخش کوچکی از رنگ یک ساعت با نسخه اصل تفاوت داشته باشد و تشخیص هم در این شرایط سخت‌تر می‌شود.

همچنین به بند ساعت هم باید توجه داشته باشید. کیفیت خود بند را در کنار رنگ آن ارزیابی کرده و نسخه‌های اصل را از یوتیوب شناسایی کنید. ساختار کاسیو در بند این ساعت‌ها هم دیده می‌شود و معمولا نسخه‌های فیک به هیچ عنوان نمی‌توانند به کیفیت منطبق آن دست پیدا کنند. قفل و سگک بند را هم ارزیابی کرده و ببینید که ساختار ظریف برند کاسیو را دارند یا خیر. بندها امکان شل و سفت بستن را دارند و می‌توانید این موارد را در نمایندگی ساعت کاسیو اصل کاملا شناسایی کنید. برند کاسیو، کلمه Casio را به صورت بزرگ روی سگک درج می‌کند و این مورد در ساعت‌های فیک دیده نمی‌شود. در ساعت‌های فیک، این عبارت در قسمت زیر سگک بند نوشته می‌شود.

خرید ساعت اصل کاسیو از کاسیو تهران

اگر به‌دنبال نمایندگی ساعت کاسیو اصل در کشورمان هستید، کاسیو تهران می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این مرکز بهترین و جدیدترین محصولات کاسیو را همراه با گارانتی و اصالت کالا در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید برای خرید یا هدیه دادن آن را انتخاب کنید. این برند محصولات کاسیو را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد و تمام محصولات زیر برندهای کاسیو را هم می‌توانید خریداری کنید. قیمت ساعت مچی جی شاک در کنار برندهای دیگر از وب سایت این مرکز هم قابل بررسی بوده و می‌توانید با گزینه‌های دیگر هم مقایسه کنید. از قابلیت‌های دیگر فروشگاه کاسیو تهران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ارائه اصالت کالا و محصولات جدید با بهترین کیفیت
  • ارسال سریع و آسان به تمام نقاط کشور
  • امکان دریافت مشاوره قبل از خرید و دریافت راهنمایی
  • امکان دریافت محصولات محدود برند کاسیو با قیمت مناسب

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی casiotehran.com اطلاعات بیشتری از محصولات کاسیو تهران کسب کرده و قیمت ساعت کاسیو مردانه اصل را هم رویت کنید. اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید، آگاهی از قیمت‌ها و همچنین نحوه ارسال به شهر شما هم در سایت آورده شده و می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی این مرکز هم آگاهی پیدا کنید. همچنین با تماس از طریق شماره تلفن 09125708953 هم کارشناسان پاسخگوی شما در هر شرایطی هستند و می‌توانید سوالات و شبهات خود را مطرح کنید.

کاسیو تهران جدیدترین محصولات برند کاسیو را هم برای‌تان تامین می‌کند تا مشابه با مشتریان خارج از کشور، بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به تکنولوژی و طراحی برتر و به‌روز این برند دسترسی پیدا کنید.