شرکت کریر برای بیش از یک قرن به دلیل اختراع سیستم کولرگازی نوین و با کیفیت بالا، از شهرت بالایی برخوردار است. چندین فناوری ثبت شده را ارائه داده است که گفته می شود بهره وری انرژی در تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی را افزایش می دهد. منتقدان حرفه ای می گویند که محصولات کریر به دلیل ساخت با کیفیت خود شناخته شده اند و در صورت نگهداری مناسب، طول عمر بالایی دارند.

به گفته این شرکت امریکایی، یک دستگاه تهویه مطبوع کریر اگر به درستی نصب و نگهداری شود، باید تا ۱۵ سال در شرایط سخت محیطی دوام بیاورد، اگرچه بررسی های میدانی (درکشورهای مجاور) نشان می دهد که  کولرگازی کریر می تواند بسیار بیشتر از این نیز دوام بیاورد. از طرفی دیگر قیمت کولرگازی کریر به نسبت کیفیت و کارایی نیز مناسب می باشد.

ویژگیهای کولر گازی کریر در سال 2024

  • مصرف کم انرژی برق
  • فناوری کنترل آمپر
  • دارای فیلتر تصفیه هوا کارامد
  • دارای فناوری اینورتر (کم مصرف)
  • دارای انواع دیواری، ایستاده و داکت
  • دارای ظرفیت های مختلف
  • خروجی هوای چهار جهت برقی
  • کمپرسور روتاری تروپیکال T3
  • مناسب برای انواع اقلیم های آب و هوایی کشورمان
  • قابلیت سرد و گرم
  • گاز  R410A
  • ساخت شرکت امریکایی کریر – مونتاژ در چین

کولرهای گازی سرد و گرم کریر

کولر های گازی کریر دارای عملکرد سرمایش و گرمایش هستند و در طول سال می توان برای هر کدام از این دو منظور از کولرگازی استفاده کرد. به عبارتی دیگر، از کولر گازی سرد و گرم کریر می توان در فصل تابستان برای خنک کنندگی و در فصل زمستان می توان از خاصیت گرمایش آن بهره برد. با این اوصاف با خرید کولرگازی کریر خیال خود را از بابت لوازم سرمایش و گرمایش راحت خواهید نمود.

بهترین کولر گازی های کریر 2024

در نهایت به اطلاع می رسانیم که با خرید کولر گازی کریر، از کیفیت ساخت استثنایی این محصولات بهرمند خواهید شد. قیمت کولر گازی کریر در فروشگاه بانه90 نسبت به سایر فروشگاهها در سطح پایین تری قرار دارد و دلیل آن نیز عدم وجود واسطه است. پس از اگر قصد خرید کولرگازی را دارید، پیشنهاد می کنیم از میان کولرهای گازی کریر به سلیقه نیاز خود مدلی را انتخاب نمایید. چرا که قیمت کولرگازی کریر به نسبت امکاناتی که در آنها به کار رفته است بسیار مناسب بوده و در مقایسه با سایر کولرهای گازی هم سطح خود، خرید آن به صرفه تر است.

کولر گازی کریر ساخت کجا است؟

همانند کولر گازی گری که ساخت شرکت آمریکایی گری است ولی در چین مونتاژ می شود، این برند هم ساخت شرکت آمریکایی کریر است که در چین مونتاژ می شود. به همین دلیل قیمت کولر گازی کریر نسبت به محصولات همرده پایین تر بوده و خرید آن مقرون به صرفه است.

کولر گازی کریر، تولید یک برند و کارخانه آمریکایی است. پس به اندازه کافی از کیفیت لازم برخوردار می باشد. اما می توان آن را با سایر برندهای رایج و شناخته شده دیگر مانند گیپسون، ال جی، گری و … مقایسه نمود. در هر صورت کولر گازی کریر، توسط یکی از برندهای شناخته شده در جهان تولید شده است که در زمینه کولرهای گازی، حرفی برای گفتن دارد.

تنوع کولر گازی کریر

از دیگر ویژگی های کولر گازی کریر، تنوع در مدل آنهاست. کولرهای گازی کریر همانند سایر برندها، دارای انواعی از جمله اسپلیت دیواری کریر، کولر گازی ایستاده کریر و داکت اسپلیت کریر می باشد. هر کدام از این کولرها، در ظرفیتهای متنوعی و برای کاربری متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند. به همین دلیل دست خریدار از لحاظ انتخاب مدل مناسب بسیار باز خواهد بود. پس از لحاظ تنوع باید گفت کولرهای گازی کریر دارای تنوع بسیار زیادی هستند به گونه ای که اگر قصد خرید کولرگازی داشته باشید، بدون شک در میان انواع کولرگازی، برند کریر گزینه ای مناسب سلیقه شما یافت خواهد شد.

بهترین کولر گازی های کریر 2024

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی کریر

یکی دیگر از ویژگی های مهم کولرگازی carrier وجود فیلتر تصفیه هوا است که جهت صاف و تصفیه هوای اتاق از ریزگردها و انواع ویروس و باکتری در این کولرهای گازی کار گذاشته شده است. به کمک این فیلتر، هوایی که به داخل اتاق تزریق می شود کاملا سالم و بهداشتی بوده و با استنشاق آن، لذت تنفس یک هوای تمیز را تجربه خواهید نمود. این خیلی مهم است که هوای تنفسی سالم باشد تا سلامت افراد منزل را به خطر نیافتد. سلامتی افراد خانواده در مرحله اول باید در اولویت قرار بگیرد که این مهم در کولر گازی کریر مد نظر قرار گرفته شده است.

قیمت کولر گازی کریر بانه

یکی از دلایلی که می تواند شما را ترغیب به خرید کولر گازی کریر کند، کیفیت و مرغوبیت این محصول است. البته قیمت مقرون به صرفه نسبت به کارایی و مصرف انرژی این محصولات، می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که شما را برای خرید کولرگازی کریر ترغیب کند. چراکه کولر گازی کریر به امکانات پیشرفته ای مجهز است که می تواند با کولرگازی برندهای مشهوری همچون گری و ال جی به رقابت بپردازد.

بهترین کولر گازی های کریر 2024

در جدیدترین کولر گازی کریر، از قابلیت آمپر کنترل نیز استفاده شده که یکی از قابلیتهای جدید کولر گازی ال جی و گری است. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود مصرف کولر گازی کریر را در چند سطح متفاوت تنظیم کنید. به عبارتی با انتخاب کمترین سطح مصرف، استفاده از چند کولر گازی کریر در شرایط متعارف در یک واحد مسکونی یا اداری امکان پذیر خواهد بود.

خرید کولر گازی کریر

با توجه به آنچه گفته شد خرید کولر گازی کریر علاوه بر اینکه بهترین مطلوبیت را عاید می کند، بلکه در صورت خرید آن از بانه، خریدی بسیار مقرون به صرفه انجام داده اید. زیرا قیمت کولر گازی کریر بانه به دلیل وجود بازارچه مرزی بانه در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

پس چنانچه قصد خرید کولر گازی کریر را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش تماس بگیرید تا شما را نسبت به قیمت  و نوع مورد نیاز کولر گازی کریر اطلاع رسانی کرده و جهت خریدی امن و مقرون به صرفه راهنمایی نمایند. اگرچه طراحی کولر گازی کریر به گونه ای است که به سختی می توان نمونه تقلبی این محصول را ساخت، اما نباید جانب احتیاط را از دست داد. پس هنگام خرید کولر گازی کریر با اطلاعات کامل وارد بازار شوید.