تغییر نام در اینستاگرام فارسی بسیار ساده است اما در عین حال محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. در اندروید، آیفون و حتی کامپیوتر می‌توانید نام خود را در اینستاگرام تغییر بدهید و محدودیت و مشکل تغییر نام در اینستاگرام در سیستم عامل خاصی وجود ندارد. محدودیتی که از آن صحبت می‌کنیم، تغییر نام پیاپی است که امکان‌پذیر نیست و می‌بایست کمی صبر کنید.

در ادمه به اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام می‌پردازیم. با ما باشید.

چرا نام کاربری در دسترس نیست؟

قبل از هر چیز دقت کنید که در مرحله‌ی ساخت حساب کاربری، بعضی از کاربران نام کاربری یا Username تکراری انتخاب می‌کنند که طبعاً مجاز نیست. لذا اگر برایتان سوال شده که چرا نام کاربری در دسترس نیست ، توجه کنید که نمی‌توانید نامی که قبلاً شخصی دیگر انتخاب کرده را به عنوان نام کاربری انتخاب کنید. اما اگر هدف شما تغییر نام یا Name باشد، می‌توانید نام تکراری انتخاب کنید. به عبارت دیگر می‌توانید با تغییر مشخصات در اینستاگرام، حتی نام شخص دیگری را وارد کنید که البته به لحاظ اخلاقی کار خوبی نیست!

در سایت اینستاگرام، چگونه نام کاربری اینستا را پیدا کنیم؟

برای تغییر نام و نام کاربری می‌توانید از نسخه تحت وب اینستاگرام یا به عبارت دیگر سایت اینستاگرام استفاده کنید که در کامپیوتر، گوشی و تبلت و خلاصه هر سیستم عاملی در دسترس است.

پس از مراجعه به سایت اینستاگرام، با وارد کردن نام کاربری و پسورد، لاگین کنید. سپس در گوشه‌ی بالا روی آیکون پروفایل کلیک کرده و گزینه‌ی Profile را وارد کنید. در ادامه روی Edit PRofile در بالای صفحه کلیک کنید. صفحه ویرایش پروفایل باز می‌شود. البته باز کردن صفحه‌ی  تغییر مشخصات در اینستاگرام به صورت مستقیم نیز امکان‌پذیر است که آدرس آن به صورت زیر است:

https://www.instagram.com/accounts/edit/

در این صفحه می‌توانید نام و نام کاربری موردنظر را در کادر Name و Username تایپ کنید. در پایان روی Submit یا ثبت کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

آموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام

مشکل تغییر نام در اینستاگرام

برای تغییر نام مجدد، پس از تغییر نام اینستاگرام ۱۴ روز صبر کنید! در این بازه زمانی امکان تغییر نام مجدد وجود ندارد. اما یک مشکل تغییر نام در اینستاگرام که شاید آن را تجربه کرده باشید: ممکن است در این بازه زمانی ۲ هفته‌ای، شخص دیگری نام کاربری شما را انتخاب کند! در این صورت نمی‌توانید نام کاربری سابق را انتخاب کنید، حتی پس از ۱۴ روز. البته اگر مشکل تغییر نام، بحث زمانی نباشد، رفع محدودیت تغییر نام در اینستاگرام امکان‌پذیر است. به عنوان مثال می‌توانید از شخصی که نام شما را انتخاب کرده، خواهش کنید که نام دیگری انتخاب کند و مجدداً نام کاربری سابق خودتان را استفاده کنید.

تغییر نام کاربری اینستاگرام در گوشی

در اندروید و آیفون معمولاً کاربران از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند و نه وب‌سایت اینستاگرام. تغییر نام اینستا در اندروید و آیفون نیز بسیار ساده است. پس از اجرا کردن برنامه اینستاگرام و لاگین کردن، روی آیکون پروفایل در گوشه‌ی پایین صفحه تپ کنید و در صفحه پروفایل نیز روی Edit Profile تپ کنید. اکنون می‌توانید نام کاربری برای اینستا را تغییر بدهید. اگر به دنبال اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام هستید، به تصویر زیر توجه کنید که همین مراحل را توصیف می‌کند:

آموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام

در پایان فراموش نکنید که روی Done تپ کنید تا تغییرات ذخیره شود.