در صفحه اصلی اینستاگرام، پست های منتشر شده، کسانی که فالو کردید برای شما نمایش داده میشود، وقتی وارد برنامه اینستاگرام میشوید برای مشاهده پست های جدید، باید صفحه اصلی خود را به روز (رفرش) کن. refresh نشدن اینستاگرام به این معنی است که کاربر نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده جدید دسترسی داشته باشید. و با آنها تعاملی برقرار کند، مشکل coulden’t  refresh feed  در گوشی های اندرویدی به این صورت هست که موقع ورود به برنامه اینستاگرام صفحه اینستاگرام کاملا سفید میشود و هیچ پست و استوری به شما نمایش داده نمیشود و در بعضی مواقع هم شاید به صورت خودکار از اکانت خود خارج شوید و پیغام (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد) به شما نمایش داده شود  و با مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو میشوید.

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای couldn’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود. پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید. اکثر مواقع با انجام این کار مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام حل میشود.

رفع مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

اگر مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید. بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و ارور couldn’t refresh feed پیج شما حل شود.

ارسال نشدن کد ورود اینستاگرام

در بعضی مواقع برای ورود به اینستاگرام نیاز دارید که یک کد ۶ رقمی امنیتی را وارد کنید. بیشتر این حالت در مواقعی اتفاق می افتد که شما رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید یا اینکه خود اینستاگرام به دلایل امنیتی خود قصد دارد که برای تایید کردن هویت صاحب اکانت از ارسال کد شش رقمی تایید هویت استفاده کند. اما متاسفانه بعضی مواقع کد ورود به اینستاگرام برای ما ارسال نمیشود و به همین خاطر نمیتوانیم وارد حساب اینستاگرام خود شویم.و باید به دنبال روش های حل مشکل ارسال نشدن کد اینستاگرام یا کد امنیتی شش رقمی اینستاگرام باشیم.

رفع مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

اگر چندین راه را طی کردید و مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام شما حل نشد باید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا در ارسال کد امنیتی به ایمیلتان به شما کمک کنند. متن زیر را برای هر دو ایمیل اینستاگرام ارسال کنید.

Hello Instagram, I have a problem logging in to my account and I am asked for a security code, please send the security code to the account to my email

My usernameMy email addressMy phone number

security@mail.instagram.com

support@mail.instagram.com

از آنجای که این احتمال وجود دارد که تلفنی که استفاده می کنید مسدود شده باشد یا از حد مجاز دریافت کد فراتر رفته باشد، باید شماره تلفن دیگری را امتحان کنید. این ممکن است به شما کمک کند که کد امنیتی اینستاگرام را سریع دریافت کنید.

معلق شدن حساب اینستاگرام

بعضی از کاربران که با مشکل ما حساب شما را معلق کردیم اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل we suspended your account on  خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

رفع مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

بسیاری از مواقع دلیل مواجه با مشکل we suspended your account on ایراد در شبکه یا اینترنت است. حال این ایراد می تواند از اینترنت خودتان باشد یا اینکه مشکل از سمت زیرساخت باشد. اگر مشکل از زیرساخت باشد تقریبا کاری نمی توان کرد و باید منتظر ماند که مشکل زیرساخت برطرف گردد.

اگر تاریخ و ساعت شما دستی تنظیم شده است، آن را به حالت خودکار تبدیل کنید. همچنین در صورتی که 24 ساعته است، آن را به 12 ساعته و اگر 12 ساعته است آن را به 24 ساعته تبدیل کنید.یکی از روش های حل مشکل we suspended your account on تنظیم تاریخ و ساعت اینستاگرام هست.

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل تعلیق شدن حساب اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

مشکل Your Account was compromised

یکی از دلایلی که باعث میشه شما با خطای Your Account was compromised  روبه رو شوید فعالیت ربات گونه در اکانت هست. وقتی شما در مدت زمان کم فعالیت های زیادی از جمله فالو و آنفالو انجام دهید اینستاگرام حساب شما را قفل میکند و به نوعی اینستاگرام میگوید پیج شما به خطر افتاده است و با خطای change password اینستاگرام روبه رو میشوید و از شما میخواهد که با تغییر رمز ثابت کنید که یک انسان واقعی هستید و یک ربات نیستید. هنگامی که شما یا شخصی دیگری سعی کنید رمز عبور حساب اینستاگرام خود را از دستگاه دیگری(دستگاهی که تا به حال با آن وارد پیج نشده باشید ) تغییر دهید، حساب شما قفل خواهد شد تا زمانی که با دریافت کد پیامک تلفن یا کد از طریق ایمیل حساب خود را تأیید کنید. در ادامه روش رفع ارور تغییر رمز اینستاگرام را ببینید.

رفع مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

1- وقتی با پیغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شدید. روی change password کلیک کنید.

2- بعد از این که روی change password کلیک کردید با صفحه تازه ای رو به رو میشوید.

3- سه کادر وجود دارد در کادر اول یعنی old password رمز حال حاظر پیج خود را وارد کنید. old password یعنی همان رمز قدیمی اکانت شما

4- در کادر دوم و سوم یعنی کادر های new password و new pssword again یک رمز عبور جدید وارد کنید ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

5- و در آخر روی تایید در پایین صفحه کلیک کنید. اگر تایید نشد احتمالا رمزی که در کادر دوم و سوم وارد کردید با هم متفاوت هستند.

خوب به همین راحتی و با استفاده از روش گفته شده میتوانید مشکل Your Account was compromised اینستاگرام  یا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتی حل کنید و به فعالیت در اکانت خود ادامه دهید.

علت نیامدن پیام جدید در دایرکت اینستاگرام

یکی از مشکلات جدید کاربران اینستاگرام به خصوص کسب و کار ها این است که مخاطبان یا دنبال کنندگان آنها نمیتوانند در دایرکت برای آنها پیامی ارسال کنند و زمانی که به دایرکت آنها مراجعه میکنند، با پیغام “نمیتوانید به این حساب پیام دهید مگر اینکه شما را دنبال کند” مواجه میشوند، که این واقعا یک فاجعه خیلی بزرگ برای کسب و کار های اینستاگرام به حساب می آید. اما اصلا نگران نباشید ما در ادامه نحوه رفع این مشکل (You can not message this account unless it follows you) را به شما آموزش میدهیم.

روش اول:

1-وارد برنامه اینستاگرام شوید، به قسمت پروفایل خود بروید، روی سه خط بالای صفحه کلیک و گزینه setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

2- بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات، گزینه privacy یا حریم خصوصی را انتخاب کنید.

3-وقتی وارد قسمت privacy یا حریم خصوصی شدید، کمی به پایین صفحه بروید و روی گزینه Messages یا پیام ها کلیک کنید.

4-بعد از وارد شدن به این قسمت، با صفحه ای مثل تصویر زیر روبه رو میشوید، که ما با دو گزینه ابتدایی این قسمت کار داریم،

Your followers on instagram دنبال کنندگان شما در اینستاگرام

other on instagram دیگران در اینستاگرام

باید وارد هر دو قسمت شوید، و تیک Message requests را انتخاب کنید.

رفع مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

با انجام دادن این کار مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام شما به سادگی حل خواهد شد. اگر مشکل شما حل نشد روش دوم را اجرا کنید.

روش دوم:

1-وارد تنظیمات موبایل خود شوید، به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها بروید.

3- برنامه اینستاگرام را پیدا و روی آن کلیک کنید.

4-قسمت اعلان ها را انتخاب کنید.

5-تیک نمایش همه اعلان ها را روشن کنید.

با انجام این روش ها به راحتی مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام شما حل میشود، و کاربران میتوانند بدون فالو کردن به راحتی برای شما در دایرکت پیام ارسال کنند.