گوشی های ورتو از بهترین و لوکس ترین گوشی های موبایل موجود در دنیا می باشند که طرفداران خاص خود را دارند. گوشی های ورتو به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود محبوبیت بسیار زیادی دارند؛ اما از آنجایی که همین ویژگی های منحصر به فرد باعث قیمت نجومی این گوشی های موبایل شده است، تنها افراد ثروتمند جهان می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

افراد زیادی که به این گوشی ها علاقه دارند اما توانایی مالی خرید آن ها را ندارند، دست به خرید نسخه های های کپی گوشی های ورتو سیگنچر تاچ می زنند. نکته ی مهم در این رابطه این است که اگرچه ظاهر کلی این گوشی ها شبیه هم هستند اما تفاوت هایی بسیار زیادی دارند در این مقاله سعی داریم تا به این تفاوت ها بپردازیم پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گوشی های ورتو

گوشی های موبایل ورتو در اصل یک کالای لوکس و تجملاتی می باشند که افراد ثروتمند صرف به نمایش گذاشتن پول و ثروت خود از آن ها استفاده می کنند.

 موسس شرکت ورتو به این فکر افتاد که زمانی که افراد ثروتمند حاضر هستند برای یک ساعت لوکس و لاکچری ۲۰ دلار بپردازند چرا این هزینه را برای یک موبایل لاکچری نپردازند؟ همین فکر ایده ی اصلی تاسیس این شرکت شد و گوشی های خاص و تجملاتی ورتو ساخته شدند، دفتر مرکزی این شرکت در انگلستان و در شهر لندن می باشد. این شرکت ابتدا تنها با ده درصد از سهام شرکت نوکیا تاسیس شد.

مشتریان و طرفداران گوشی های ورتو از ثروتمندترین افراد جهان هستند البته لازم به ذکر است که گوشی های ورتو با وجود قیمت بسیار نجومی که دارند از امکاناتی بسیار ساده و ابتدایی برخوردار هستند به صورتی که بسیاری از امکانات گوشی های موبایل دیگر امروزی را ندارند. به عنوان مثال این گوشی ها فاقد امکاناتی همچون جک هندزفری، دورببن جلو، بلوتوث و... می باشند.

ویژگی های گوشی های ورتو

گوشی های ورتو ویژگی های بسیاری دارند که تمام آن ها نشانه ای از منحصر به فرد بودن این گوشی ها می باشند. ویژگی هایی که باعث خاص شدن و بالا رفتن قیمت های آن ها شده اند. در این بخش از مطلب سعی داریم برخی از این ویژگی ها را برای شما ذکر کنیم.

دست ساز بودن گوشی های ورتو

از اصلی ترین ویژگی های گوشی های ورتو می توان به دست ساز بودن آن ها اشاره کرد. جالب است بدانید که در ساخت گوشی های ورتو از هیچ گونه ماشین آلاتی استفاده نمی شود بلکه تمام مراحل و اجزای این گوشی ها به صورت دست ساز ساخته می شوند.

استفاده از فلزات ارزشمند

در ساخت گوشی های ورتو از انواع فلزات ارزشمند و گران بها مانند تیتانیوم، طلا، نقره، پلاتین و... به کار می رود. این ویژگی باعث تمایز این گوشی ها از دیگر موبایل های موجود در بازار می شود.

استفاده از سنگ های گران بها

در ساخت و طراحی های گوشی های موبایل ورتو از سنگ ها و جواهرات گران بهایی همچون الماس، یاقوت، زمرد، الماس سیاه و... استفاده می شود به مثال در یکی از مدل های گوشی های ورتو به نام کبری ۴۳۹ قطعه یاقوت، ۱۰۰ عدد الماس و قطعات طلا، کریستال، الماس سیاه و... به کار رفته است که قیمت نجومی آن مبلغی معادل ۳۶۰ هزار دلار می باشد.

امنیت بالای موبایل های ورتو

موبایل های ورتو به دلیل دست ساز بودن از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که این گوشی ها امکان هک شدن و شنود شدن را ندارند. به دلیل امنیت بالایی که این گوشی ها دارند، بسیار محبوب می باشند.

طراحی های خاص و منحصر به فرد

 ویژگی خاص دیگر گوشی های ورتو این است که این موبایل ها توسط بهترین طراحان جواهرات اروپایی طراحی می شوند که بسیار خاص و لوکس می باشند.

پشتیبانی از تمام سیم کارت ها و خطوط

ویژگی دیگری که گوشی های موبایل ورتو دارند این است که از تمام سیم کارت ها و خطوط موجود در دنیا پشتیبانی می کنند که این ویژگی برای تاجران بین المللی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که در هر جای دنیا به راحتی می توانن از موبایل های خود به صورت ایمن استفاده نمایند.

سخت افزارهای قدرتمند و باکیفیت

با وجود اینکه گوشی های ورتو از اندروید پایین برخوردار هستند و امکانات آن بسیار کم می باشد اما این گوشی ها از لحاظ سخت افزاری بسیار باکیفیت و قدرتمند هستند به طوری که می توان گفت که این گوشی ها از لحاظ سخت افزاری در دنیا بی رقیب هستند.

نمایندگی های لوکس و لاکچری

قابل ذکر است که نمایندگی ها و فروشگاه های رسمی این شرکت در شهرها و کشورهای ثروتمند جهان قرار دارند که شبیه فروشگاه های جواهرات می باشند کهنهایت حس تجمل گرایی و لوکس بودن را به مشتریان خود انتقال دهند.

تفاوت ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ های کپی؟

امکان سفارش گوشی های سفارشی

شما می توانید گوشی ورتو مد نظر خود را به صورت شخصی و مستقیم به شرکت سفارش دهید چرا که به دلیل قیمت نجومی این موبایل ها به تعداد بسیار محدود تولید می شوند به همین سبب شما می توانید مدل مد نظر خود را با طرح و رنگ مورد علاقه ی خود به شرکت سفارش دهید.

ارسال متفاوت و با هلیکوپتر و جت

ویژگی بسیار خاص دیگر که جالب است بدانید این است که این شرکت برای تحویل محصولات و سفارش مشتریان خود، از هلیکوپتر و جت های شخصی استفاده می کند که این خود یکی از ویژگی های بسیار خاص این گوشی ها هستند.

ورتو سیگنچر تاچ

گوشی ورتو سیگنچر تاچ  یکی از انواع موبایل های ورتو می باشد، این گوشی اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد که حدود ۹۰۰۰ یورو قیمت داشت. گوشی ورتو سیگنچر تاچ با تمام سادگی و امکانات کمی که دارد به دلیل وجود فلزات و سنگ های گران قیمت و دست ساز بودن قیمت بالایی دارند که طرفداران این گوشی فقط برای نمایش میزان ثروت خود و تشریفات از آن استفاده می کنند. گوشی Signature Touch Vertu جزء یکی از محصولات ارزشمند و پیشرفته این کمپانی به شمار می رود که محبوبیت بسیاری دارند همچنین از ویژگی های برجسته ی این کالا می توان به مواردی از جمله موارد ذیل  اشاره کرد:

ابعاد صفحه نمایش : 5.2 اینچ

وزن 225 گرم

سیستم عامل اندروید : 5.1

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

: دوربین 21 مگاپیکسل

باتری : 3160 میلی آمپر ساعت

پردازنده ی هشت هسته ای

تکنولوژی دو فلشه LED

شکل ظاهری گوشی ورتو سیگنچر تاچ

این مدل از گوشی های موبایل ورتو طراحی بی نظیری دارد که در رنگبندی های مختلفی وجود دارد، رنگ هایی خاص و زیبا که به طراحی زیبای این گوشی ها افزوده است. قاب پشتی این گوشی از چرم گاوی و چرم شترمرغ اصل استفاده شده است که تمام این ها به ارزش و طراحی منحصر به فرد آن افزوده است و باعث محبوبیت بسیار زیاد آن در بین ثروتمندان دنیا شده است. این گوشی نیز دارای بدنه اصلی از جنس تیتانیوم است و بر روی برخی از قسمت های آن، سرامیک سیاه کار شده است.

تفاوت ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ های کپی؟

گوشی های ورتو سیگنچر تاچ های کپی

همان طور که در فوق گفته شد گوشی های ورتو سیگنچر تاچ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند بسیار گران قیمت می باشند به صورتی که تنها ثروتمندترین افراد جهان می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند. اما محبوبیت این گوشی ها جهانی هستند که بسیاری از افراد آرزوی داشتن این گوشی ها را دارند به همین سبب برخی از شرکت ها و افراد گوشی های ورتو سیگنچر تاچ های کپی را تولید کرده اند که گرچه در ظاهر تفاوت چندانی ندارند. اما از لحاظ سخت افزاری و ویژگی هایی که دارند با نسخه ی اصلی گوشی های سیگنچر تاچ ورتو بسیار متفاوت است. این تفاوت های اساسی در ظاهر و کیفیت این گوشی ها باعث افت قیمت نسخه های های کپی شده اند.

تفاوت ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و های کپی

همان طور که مسلم است گوشی های سیگنچر تاچ ورتو اصل با نسخه های های کپی خود بسیار متفاوت هستند؛ چرا که همین موضوع باعث افت قیمت آن ها شده است. در این بخش سعی داریم چند تفاوت عمده ی نسخه های اصل با های کپی گوشی های سیگنچر تاچ ورتو را برای شما ذکر کنیم. برخی از این تفاوت ها عبارتند از:

1.در گوشی های سیگنچر تاچ اورجینال چرم به کار رفته در بدنه ی قاب پشتی گوشی، از چرم طبیعی مثل چرم گاوی و چرم شترمرغ می باشد ولی سیگنچر تاچ های کپی از چرم های مصنوعی ولی مرغوب تهیه شده اند.

۲. گوشی های سیگنچر تاچ اورجینال از سیستم عامل اندروید ۶ برخوردار هستند ولی موبایل های سیگنچر تاچ های کپی، سیستم عامل آن ها، اندروید ۶ و ۸ هست و قابل ارتقا به نسخه های بالاتر نیز می باشند.

۳. دوربین گوشی سیگنچر تاچ اورجینال ۱۲ مگاپیکسل می باشد و دوربین سیگنچر تاچ های های کپی و کپی هم ۱۲ مگاپیکسل است اما تفاوت آن در لنز استفاده شده در دوربین گوشی ها می باشد. گوشی های ورتو اصل و اورجینال از برترین لنزهای اصل و باکیفیت مخصوص عکاسی در جهان برخوردار هستند اما لنز دوربین گوشی های کپی از لنزهایی باکیفیت پایین ساخته شده اند.

۴. ورتو سیگنچر تاچ اورجینال از لحاظ قیمت تفاوت چشمگیری با گوشی ورتو سیگنچر تاچ های کپی دارد که این تفاوت قیمت عمدتا به دلیل های کپی بودن ویژگی های گوشی های ورتو کپی می باشد.

۵. از لحاظ زیبایی ظاهر و شباهت ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و ورتو سیگنچر تاچ های کپی کاملا شباهت دارند اما تفاوت کیفیت آن ها از زمین تا آسمان می باشد.

۶. سوال خیلی از عزیزان درباره ی امکانات گوشی ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سامسونگ A73 و A53 هست که آیا گوشی ورتو سیگنچر تاچ از لحاظ امکانات با گوشی سامسونگ برابر است؟ باید بگویم خیر. گوشی سامسونگ از لحاظ کاربردی برتر از گوشی ورتو سیگنچر تاچ است و این یک نقطه ضعف برای ورتو محسوب می شود ولی از لحاظ استحکام و  پرستیژ گوشی ورتو سیگنچر تاچ قابل مقایسه با گوشی سامسونگ نیست و در نهایت اینکه مدیران، روسا و اشخاص باپرستیژ به دنبال این گوشی هستند.

تفاوت ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ های کپی؟

روش تشخیص ورتو سیگنچر تاچ اورجینال با نسخه های های کپی

اگر شما قصد خرید یک گوشی سیگنچر تاچ ورتو را دارید لازم است بدانید که یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید گوشی های ورتو باید در نظر داشته باشید این است که بتوانید گوشی های ورتو سیگنچر تاچ اصل را از نسخه های های کپی و کپی تشخیص دهید چراکه شما باید برای خرید یک گوشی سیگنچر تاچ ورتو مبلغ بسیار زیادی پرداخت کنید تا بتوانید از ویژگی های خاص آن بهره مند شوید. اگر شما در تشخیص گوشی های اصل و های کپی دقت نکنید ممکن است گوشی های کپی را با قیمت بسیار بالایی خریداری کنید. برای تشخیص گوشی اصل ورتو با مدل های کپی باید موارد ذیل را در نظر داشته باشید.

گام 1

مهم ترین نکته در خرید تلفن سیگنچر تاچ اصل ورتو این است که آن را از یک فروشگاه معتبر خرید کنید برای این کار می توانید فقط با فروشگاه و یا نمایندگی های رسمی شرکت ورتو تماس بگیرید یا از آن ها تهیه کنید.

نکته ی مهم این است که فروشگاه های اینترنتی تلفن های همراه ، گوشی های ورتو اصل را عرضه نمی کنند بلکه این گوشی ها تنها در فروشگاه های رسمی این شرکت که در شهرها و کشورهای ثروتمند جهان در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برخی از نمایندگی ها در شهرهایی چون: نیویورک، پاریس، دبی، لندن و.... قرار دارند.

این فروشگاه ها بسیار لوکس بودن و گوشی های خود را در جعبه ها و بسته بندی هایی قرار دارند که جواهرات گرانبها و وسایل قدمتی در موزه ها را در آن ها قرار می دهند این امر سبب القای حس لاکچری و لوکس بودن و نهایت تشریفات به مشتریان می باشد.

گام 2

شاخص سوم کیفیت محصول است. گوشی های ورتو اصل از مواد، جواهرات و سنگ ها و چرم های منحصر به فرد و با کیفیتی تولید شده اند اما این کیفیت در نسخه های های کپی این گوشی ها وجود ندارند پس مدل پلاستیکی قطعاً تقلبی است.

گام 3

یکی از راه های تشخیص گوشی های سیگنچر تاچ ورتو اصل از نسخه ی کپی آن، این است که وزن آن ها را امتحان کنید. وزن گوشی های ورتو اصل سنگین است. فلز و قاب گوشی خود را بررسی کنید. گوشی های اصل با چرم طبیعی پوشانده شده است. اگر زیر ماده چرم گرد و غبار پیدا کردید، قطعاً جعلی است. تحت هیچ شرایطی نباید گوشی را با کوچکترین نقص و خرابی خریداری کنید.

گام 4

گوشی های ورتو اصل بسیار با دقت و با ظرافت مونتاژ شده اند و قطعات کاملا روی هم های کپیس می شوند به صورتی که هیچ شکافی بین قطعات آن‌ها وجود ندارد. تمام قطعات های کپیس هستند و لقی ندارند. دکمه های گوشی را تست کنید. دکمه های آن باید به راحتی و نرمی حرکت کنند و صدای غیر معمول ندهند. ظاهر دکمه ها نیز می تواند های کپی بودن را نشان دهد. در یک گوشی ورتو اصل، اعداد و حروف صفحه کلید با لیزر چاپ می شوند، نه رنگ. آن‌ها چسبانده نمی شوند و فقط به یک شکل ساخته می شوند.

گام 5

نکته ی آخر در تشخیص گوشی های ورتو اصل با مدل های های کپی و کپی آن ها این است که تمام گوشی های ورتو یک دکمه در کنار خود دارند که با کلیک بر روی آن دکمه می توانید به اطلاعات شرکت دسترسی داشته باشید و با متخصصان این شرکت صحبت کنید پس دقت داشته باشید که هنگام خرید حتما این دکمه ی کناری را تست کنید که آیا این دکمه کار می کند یا تنها برای حفظ شباهت با نسخه ی اصلی این گوشی ها می باشد.

با بررسی روش های بالا به راحتی می توانید تشخیص گوشی ورتو اورجینال و های کپی را انجام دهید و خریدی مطمئن داشته باشید و از استفاده از این گوشی های امن و لوکس نهایت لذت را ببرید.

قیمت گوشی ورتو سیگنچر تاچ ورتو

اگر شما قصد خرید این مدل از گوشی های ورتو را دارید می توانید به فروشگاه سفیران تل مراجعه نمایید. اگر برای خرید این گوشی ها به دنبال اطلاع از قیمت این گوشی هستید باید از نمایندگی ها و شرکت رسمی استعلام قیمت بگیرید چرا که به دلیل نوسانات قیمت ارز در بازار ایران این قیمت ها در حال تغییر می باشند. برای محاسبه ی قیمت این گوشی ها شما می توانید قیمت گوشی را در قیمت روز ارز در بازار ایران ضرب کنید.