قطعا یکی از بهترین مناطق دبی برای اقامت منطقه ماریناست. در منطقه مارینا هتل های متعددی مانند هتل هبتور گرند ریزورت دبی وجود دارد و همچنین شما می‌توانید به سواحل، مراکز خرید و رستوران‌های گوناگون دسترسی آسانی داشته باشید. فرقی ندارد که در کجای این منطقه اقامت کنید؛ در هر صورت به مرکز خرید دبی مارینا دسترسی راحتی خواهید داشت. اگر قصد دارید در این منطقه اقامت کنید و به دنبال یک هتل مناسب هستید، در این مطلب همراه ما باشید. ما قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌ های منطقه مارینا دبی بپردازیم.

هتل آپارتمان پرل مارینا

هتل آپارتمان‌های پرل مارینا فقط ۶ دقیقه با ساحل مارینا فاصله دارند؛ بنابراین با یک پیاده‌روی نه چندان طولانی می‌توانید خود را به این ساحل دل‌انگیز برسانید. از طرف دیگر هتل آپارتمان پرل مارینا در موقعیت مناسب واقع شده است که دسترسی بسیار آسانی به کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌ها دارد. از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس اتاق، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام و... اشاره کرد.

کدام هتل ‌های منطقه مارینا دبی را رزرو کنیم؟

هرکدام از اتاق‌های این هتل شامل یک مایکروویو، ماشین لباس‌شویی، امکانات آشپزی و در کل یک آشپزخانه کاملا مجهز هستند. در اتاق‌های این هتل حمام اختصاصی و وسایل بهداشتی رایگان برای مهمانان در دسترس است.

هتل هبتور گرند ریزورت دبی

بدون شک هتل هبتور گرند ریزورت دبی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در دبی دانست. دلیل این موضوع، امکانات رفاهی بسیار بالا مانند رستوران، استخر و امکانات فوق العاده دیگر است. اتاق‌های این هتل امکانات کاملا ایده‌آلی دارند و طراحی آن‌ها نیز چشم نواز است. اتاق‌های هتل شامل سوئیت، کلاب رو به دریا، سوئیت خانوادگی با نمایی از دریا، سوئیت دولوکس رو به دریا، سوئیت توچال دبل و... هستند. هر یک از این اتاق‌ها متراژها و امکانات گوناگونی دارند. از جمله امکانات هر اتاق می‌توان به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، سیستم تهویه‌ی مطبوع، حمام اختصاصی با وان، یخچال، مینی‌بار، میز آرایش، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و... اشاره کرد.

رستوران این هتل را می‌توان یکی از مهم‌ترین امکانات آن دانست. به این دلیل که در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت طبخ سفارش دهید. از طرفی دیگر سالن بار هتل نیز با انواع نوشیدنی‌ها از شما پذیرایی خواهد کرد.

از جمله امکانات دیگر هتل می‌توان به اینترنت رایگان، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین بازی مخصوص کودکان، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تبادل ارز و... اشاره کرد.

هتل جانا پلیس مارینا دبی

هتل جانا پلیس در منطقه مارینا دبی یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانید برای اقامت خود در این منطقه روی آن حساب باز کنید. این هتل هر روز شما را با یک صبحانه قاره‌ای غافلگیر خواهد کرد؛ همچنین هنگام اقامت خود در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، سالن تناسب‌اندام، سونا، جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ و... بهره مند شوید. تمامی اتاق‌های این هتل به امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز هستند. علاوه بر همه این‌ها، موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است؛ به گونه‌ای که شما با مرکز خرید مارینا فقط ۱۵ دقیقه پیاده فاصله دارید.

هتل ویندهام مارینا دبی

هتل ویندهام فقط ۷ دقیقه تا ساحل به صورت پیاده فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره در منطقه مارینا دبی دارای چشم‌انداز بسیار خیره‌کننده‌ای به خلیج فارس است. اگر اهل گشت‌وگذار و خرید کردن هستید، ایستگاه مترو مارینا دبی فقط ده دقیقه با هتل فاصله دارد؛ که می‌تواند مسافران را به مراکز خرید، مناطق تجاری اصلی و جاذبه‌های معروف دبی برساند.از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان، به سونا، جکوزی، آب گرم، اینترنت رایگان، سالن بدن‌سازی، استخر روباز، اتاق بخار و... اشاره کرد.

هتل مارینا بیبلوس دبی

هتل مارینا بیبلوس امکانات فوق‌العاده‌ای مانند ۶ رستوران در محل، پارکینگ کاملا خصوصی و استخر پانوراما روی پشت‌بام دارد. به علاوه این هتل شامل اتاق‌های بزرگ و خانوادگی با مبلمان و تخت‌های راحت است؛ بنابراین اگر به صورت خانوادگی قصد سفر به دبی را دارید، می‌توانید در اتاق‌های بزرگ این هتل اقامت کنید.

در این اتاق‌ها امکاناتی مانند تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و... وجود دارد. هتل مارینا بیبلوس فقط ۹ دقیقه تا ساحل مارینا به صورت پیاده فاصله دارد؛ بنابراین اگر هنگام غروب قصد داشته باشید، به این ساحل بروید فاصله چندانی بین هتل و ساحل مارینا وجود ندارد.

از طرف دیگر، ساحل جمیرا که یکی از بهترین ساحل‌های دبی است، در فاصله ۵ دقیقه‌ای این هتل قرار دارد.

هتل آپارتمان سیتی پرایمر مارینا دبی

هتل آپارتمان سیتی پرایمر مارینا دبی از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است. به این دلیل که این هتل فقط ۹ دقیقه پیاده تا ساحل مارینا فاصله دارد. از طرف دیگر مرکز خرید مارینا در فاصله بسیار اندکی از این هتل قرار دارد؛ به طوری که با ۵ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

از جمله امکانات هتل آپارتمان سیتی پرایمر، می‌توان به رستورانی با انواع غذاهای لذیذ، اینترنت رایگان، پارکینگ و... اشاره کرد؛ اما اگر دوست دارید بدانید که اتاق‌های این هتل چه امکاناتی دارند، باید بگوییم که تمامی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع تلویزیون، آشپزخانه کامل و حمام اختصاصی مجهز هستند.

کدام هتل ‌های منطقه مارینا دبی را رزرو کنیم؟

هتل آپارتمان جزیره پارک

هتل آپارتمان جزیره پارک فقط هفت دقیقه تا ساحل مارینا فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، مرکز تناسب‌اندام، رستوران و... اشاره کرد. از طرف دیگر هر واحد اقامتی در این هتل مجهز به وسایلی مانند تلویزیون، اتاق نشیمن، حمام اختصاصی و یک آشپزخانه کاملا مجهز هستند.

هتل آپارتمان ‌های تمانی مارینا دبی

اگر تمایل دارید در یک هتل آپارتمان شیک اما مقرون‌به‌صرفه اقامت کنید، هتل آپارتمان ‌های تمانی پیشنهاد خوبی هستند. این هتل آپارتمان‌ها فقط ۴ دقیقه پیاده تا ساحلی که به جزیره نخل جمیرا مشرف است، فاصله دارند. این هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدن‌سازی، سونا و جکوزی، تراس آفتاب‌گیر و... است؛ همچنین مهمانان هتل می‌توانند از غذاهای سالم و بسیار لذیذی که در رستوران هتل سرو می‌شود، استفاده کنند.

رزرو هتل های دبی در فلای تودی با بهترین قیمت

هنگامی که تصمیم می‌گیرید سفر خود را آغاز کنید، این‌که بدانید در کدام منطقه از شهر مورد نظر خود باید سکونت کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، قطعا منطقه مارینا برای اقامت یکی از مناطق بسیار خوب شهر دبی خواهد بود. برای رزرو هتل های دبی در منطقه مارینا کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و مقصد، تاریخ سفر و تعداد نفرات را در بخش رزرو هتل خارجی مشخص کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های دبی را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.