دنیای بازی و سرگرمی برای همیشه در حال پیشرفت و عرضه بازی‌های جدید است. در این میان، یک سری از بازی‌ها به دلیل ساخت بهتر یا کیفیت داستانی بهتر، برای همیشه در لیست بهترین بازی‌ها قرار می‌گیرند و برای سال‌ها و حتی دهه‌ها مورد تعریف و تمجید طرفداران قرار می‌گیرند. یکی دیگر از دلایل قرار گرفتن برخی از بازی‌ها در لیست بهترین‌ها به دلیل حس نوستالژی آنها است که در طول سال‌ها بازی کردن آن بازی به وجود آمده.

ما در این مطلب لیستی از بهترین بازی‌های تمام دوران را معرفی کردیم که از بازی‌های جدید و قدیمی تشکیل شده‌اند. با ما همراه باشید!

The legend of Zelda: Ocarina of Time

این بازی زیبا به عنوان رتبه اول در لیست بازی‌ها معرفی شده که به دلیل داشتن نمره 9.1، توانسته بالاترین امتیاز را از سمت مخاطبین دریافت کند. بازی افسانه زلدا درمورد جنگیدن با نیروهای شیطانی است که توانسته با داشتن یک خط داستانی جذاب و زیبا، طراحی شخصیت‌ها و طراحی محیط دنیا به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شود.

لیست بازی های ویدئویی دوست داشتنی در تمام زمان ها

Batman: Arkham City

بازی بتمن آرکام سیتی یکی از بهترین بازی‌ها برای طرفداران ابرقهرمانان و به خصوص بتمن می‌باشد! این بازی شما را در دنیای تاریک و خشن شهر آرکام قرار می‌دهد و شما باید به عنوان شخصیت بتمن که قهرمان اصلی داستان است، از این شهر در برابر جرم‌های وحشتناک و خلافکاران خشن محافظت کنید.

اگر شما هم یکی از طرفداران شخصیت بتمن هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا به صفحه  اکسسوری طرح بتمن ما سر بزنید و از خریدهای جذاب خود در کنار بازی کردن این بازی زیبا لذت ببرید!

Red Dead Redemption 2

یکی از بهترین بازی‌های شرکت راک‌استار با موضوع وسترن و قلب تپنده آمریکا است که توانسته با نمره 8.3 راه خود را به لیست بهترین‌ها باز کند. این بازی زیبا به دو روش آنلاین و داستانی قابل دسترسی برای پلیرها است که هرکدام جذابیت‌های خاص حودشان را دارند. داستان این بازی درمورد دو مجرم فراری است که بعد از خراب شدن نقشه سرقت آنها، حالا مجبور به فرار هستند. این بازی می‌تواند با گرافیک زیبا و چشم‌نواز خود شما را در دنیای خود غرق کند.

Grand Theft Auto V

یکی دیگر از بازی‌های سرکت راک‌استار که همگی اسم این سری از این بازی‌ها را می‌شناسند و یا شاید بازی کرده باشند. این نسخه از سری بازی‌های GTA آخرین نسخه منتشر شده از راک‌استار می‌باشد که با گذشت بیشتر از ده سال، هنوز هم یکی از بازی‌های پرفروش و پرطرفدار است. داستان این بازی در مورد سه شخصیت است که دنبال انجام بزرگترین دزدی تاریخ هستند. این دزدی شامل به سرقت بردن میلیون‌ها دلار طلا است که کاری غیرممکن به نظر می‌آید و شما به عنوان یک پلیر، باید این کار را ممکن کنید!

لیست بازی های ویدئویی دوست داشتنی در تمام زمان ها

Resident Evil 4

کمتر کسی راپیدا می‌کنید که اسم این بازی فوق‌العاده را نشنیده باشد! این بازی یکی از قسمت‌های سری بازی‌های رزیدنت اویل است که گاهاً برخی از طرفداران به عنوان بهترین قسمت از این سری بازی نیز یاد می‌کنند. داستان این بازی درمورد مبارزه با یک بیماری است که مردم را به زامبی تبدیل می‌کند و شما به عنوان قهرمان اصلی داستان، باید از شیوع بیشتر این بیماری و مریض شدن بیشتر آدمها جلوگیری کنید.

Superman 1999

آرم سوپرمن بزرگترین نماد ابرقهرمانان در دنیا است! اگر شما هم به دنیای بازی علاقه‌مندید حتما اسم شخصیت سوپرمن به گوش شما خورده است و با محصولات طرح آن مثل لباس، نقاشی و کارتون سوپرمن در فروشگاه‌های مختلف مواجه شده‌اید. این بازی یکی از نوستالژی‌های محبوب این لیست است که به دلیل پیروی از داستان اصلی سوپرمن، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دوره خود تبدیل شد. شما در این بازی در نقش سوپرمن هستید که باید با مبارزه با نیروهای شیطانی، دنیای انسان‌ها را نجات دهید.

The Elder Scrolls V: Skyrim

این بازی یکی از موردعلاقه‌های من نیز می‌باشد که توانسته با دریافت نمره 8.6 از سوی بازیکنان، خود را در لیست بهترین‌ها جای دهد! بازی اسکایریم قسمت پنجم از سری بازی‌های الدر اسکرولز است که نسبت به بازی‌های قبلی این سری، توانسته به دلیل موسیقی زیبا، خط داستانی جذاب، و سیستم مبارزه هیجانی، رتبه بالاتری را به خود اختصاص دهد. شما در این بازی نقش یک قهرمان را دارید که از نسل اژدهاهای کهن است و قدرت‌های خاصی را در خود پنهان دارد. در طول سفر خود در دنیای زیبای اسکایریم، شما یاد می‌گیرید که چگونه از قدرت‌های خود استفاده کنید تا بتوانید دنیا را از شر اژدهای پلید نجات دهید.

لیست بازی های ویدئویی دوست داشتنی در تمام زمان ها

Elden Ring

یکی دیگر از بازی‌های ساخت میازاکی نابغه بازی سازی ژاپنی! بازی الدن رینگ یک بازی فانتزی-آرپی‌جی است که دارای جهانی باز است که پر شده از چالش‌ها و باس‌فایت‌های فراوان است! بازی الدن رینگ بر اساس بازی‌های سری دارک سولز ساخته شده و شباهت بسیاری به برادران بزرگ خود دارد با این تفاوت که الدن رینگ دارای خط داستانی جذاب‌تر، محیط زیباتر و مبارزه‌های نفس‌گیرتری است.

Grand Theft Auto: San Andreas

برنده بهترین بازی پلی‌استیشن در سال 2004. این بازی فوق‌العاده ساخت راک‌استار درمورد کارل جانسون است که بعد از سالها به شهر خودش یعنی سان آندریاس بازمی‌گردد. در مدت نبودن او، مادرش به قتل می‌رسد و دوستان بچگی‌اش همگی به راه‌های خلاف کشیده شده‌اند. کارل در تلاش است که تکه‌های شکست را به هم بچسباند و بتواند شهر خود و دوستان خود را نجات دهد. این راه بی‌خطر و اسان نیست. این شما هستید که باید با تلاش خود از پس این کار برآیید.

کلام آخر

تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها وجود دارند که لایق حضور خود در این لیست هستند. تمامی بازی‌های کلاسیک و نوستالژی که کودکی ما را ساختند برای همیشه در لیست بهترین‌های قلب ما باقی خواهندماند. ما در این مطلب سعی به معرفی کردن بهترین اثرهای تاریخ بازی سازی کردیم و امیدواریم که توانسته باشیم مرجع خوبی برای این امر باشیم. تمام این موارد از بازی‌ها توسط ما به شما پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید بهترین ساعت‌های خود را با انجام این بازی‌ها سپری کنید. از همراهی شما با ما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری