اخبار - فناوری

آشنایی با قابلیت‌ها و امکانات جدید Google Photos

سرویس Google Photos یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های آپلود عکس و به اشتراک‌گذاری آن است. امکانات گوگل فوتوز در گذر زمان بیشتر شده است اما هنوز هم بسیاری از امکانات موردنیاز کاربران در اپلیکیشن اندروید، iOS و حتی نسخه‌ی تحت وب آن وجود ندارد.

با توجه به توییت‌های جدید اعضای تیم توسعه‌ی گوگل فوتوز، به نظر می‌رسد که به زودی قابلیت‌های جدید و کاربردی به این سرویس اضافه می‌شود. در ادامه نگاهی به امکانات مهم جدید خواهیم داشت.

آشنایی با کلیپ‌بورد ابری یا Cloud Clipboard‌ ویندوز ۱۰ و کپی و پیست از کامپیوتری در دیگری

مایکروسافت در نسخه‌ی ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ که اخیراً منتشر شده، کلیپ‌بورد ابری یا Cloud Clipboard را اضافه کرده تا چیزی که کاربر کپی می‌کند، از طریق اینترنت آپلود شده و در دیگر محصولات ویندوزی قابل پیست کردن باشد.

در این مقاله با کلود کلیپ‌بورد ویندوز ۱۰ و روش فعالسازی و استفاده از آن می‌پردازیم. با سیاره‌ی آی‌تی همراه شوید تا ترفندی دیگر در مورد استفاده از ویندوز ۱۰ را مرور کنیم.

غیرفعال کردن نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام راهکاری برای متوجه شدن اینکه شخصی آنلاین است یا خیر اضافه کرده است. از این پس در کنار تصویر پروفایل کاربرانی که آنلاین هستند و از اپلیکیشن Instagram استفاده می‌کنند، یک نقطه‌ی سبز نمایش داده می‌شود.

نقطه‌ی سبز که نشان‌دهنده‌ی آنلاین بودن فرد است، در بخش Instagram Direct یا پیام‌های مستقیم هم اضافه شده است.

چگونه جیمیل جدید و امکانات جدید و کاربردی آن را فعال کنیم؟

امروز سرویس Gmail گوگل یک تغییر بزرگ و جالب داشته که به صورت خودکار فعال نیست. گوگل ظاهر جیمیل را بازطراحی کرده است. طراحی جیمیل با توجه به اصول زبان طراحی متریال که در اندروید ۵ و نسخه‌های بعدی، تکامل پیدا کرده، انجام شده است و طبعاً اگر ظاهر جدید جیمیل را فعال کنید، استفاده کردن از این سرویس محبوب برایتان لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

در ادامه به روش فعال کردن طراحی جدید و زیبای جیمیل می‌پردازیم. با ما باشید.

ابر کامپیوتر چیست؟ معرفی سریع‌ترین کامپیوترهای جهان و مشخصاتشان

ابر کامپیوتر یا Supercomputer از نظر لغوی به معنی کامپیوتر مین‌فریم نسبتاً قوی است. منظور از Mainframe کامپیوترهای غول‌آسایی است که فضای زیادی مثل یک اتاق بزرگ یا یک سالن اشغال می‌کنند. در حقیقت ابر کامپیوترهای امروزی در فضایی بزرگ با سیستم تهویه‌ی کارآمد قرار می‌گیرند و شامل تعداد زیادی کابینت و اتصالات شبکه‌ای بین کامپیوترها هستند.

اگر برایتان سوال شده که ابر کامپیوترهای برتر جهان متعلق به کدام کشورها هستند و چه قدرت پردازشی دارند و همین‌طور میزان برق مصرفی‌شان چقدر است، با سیاره‌ی آی‌تی همراه شوید تا نیم‌نگاهی به لیست ۱۰ سوپرکامپیوتر برتر جهان داشته باشیم.

آخرین دیدگاه‌ها
۲۰۰ دیدگاه و پاسخ آخر
ترخیص کالا از گمرک خرید از آمازون سی پی ارزان کالاف موبایل لوازم خانگی کالاچی خرید انواع قاب گوشی موبایل ثبت شرکت در دبی سرور اختصاصی ایران سرور مجازی تلویزیون شهری بهترین تعمیرات موبایل خرید بهترین هندزفری های بی سیم فالوور توییتر واقعی مکسی فروشگاه اینترنتی بی بدیل تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 خرید قسطی با چک اموزش فارکس سند اجاره ای رفع ریجکتی تعمیر لپ تاپ لنوو تعمیر لپ تاپ سامسونگ خدمات شبکه در تهران